Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Google naočale - terminator view

Postepeno ukidanje likovnog obrazovanja

U vrijeme kad sam išla u osnovnu školu, imali smo 2 sata likovnog odgoja tjedno.
Od mandata minstrice obrazovanja Ljilje Vokić, taj je predmet sveden na jedan sat tjedno, to jest, blok sat svaka dva tjedna.

Tek za usporedbu, napominjem da u skandinavskim zemljama, djeca imaju satove vizualne kulture 5 sati tjedno, što je i logično s obzirom da se suvremena civilizacija i kultura uvelike baziraju na vizualnom sadržaju, pa bi i odgoj i obrazovanje tog spektra ljudske senzibilnosti, trebalo biti među prioritetima.



Što spremaju našoj djeci:

ukidanje udžbenika iz likovnog, a uskoro čak i likovne mape!



http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=32160



Vjerovatno je u planu i ukidanje likovnog obrazovanja.
A sve u svrhu potpunog ukidanja kreativnosti, individualnosti, autentičnosti....Naši nas 'odgajatelji' pripremaju na život robova radilica.

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: Innocent
144 komentara
Dodaj komentar
xxxxx kaže:27.02.2010 u 17:26

Škola je za učenje ne za igranje. Mogu crtati i doma.

Templar Kay kaže:27.02.2010 u 18:30

Budući da si ti reg. korisnik a ja nisam
otvori ozbiljniji problem.

Buđenje svijesti u žena!
Molim vas, obratite pažnju na DATUM na higijenskim ulošcima koje koristite!
Imaju rok trajanja!
Uložak koji se nudi na policama supermarketa nemojte nositi dulje od 2h, jer
proizvođač tada ne odgovara za vaše zdravlje!

Kad se krv raspada stvara se 107 bakterija na 1 cm3.

Karcinom grlića maternice je u velikom porastu, pitamo se od čega???
Ginekolozi su prepoznali novo patentirane higijenske uloške.
Spasimo mlade cure i dajmo im informaciju!

Hvala!

hamlet kaže:27.02.2010 u 18:40

Buđenje svijesti u žena!
Molim vas, obratite pažnju na DATUM na higijenskim ulošcima koje koristite!
Imaju rok trajanja!
Uložak koji se nudi na policama supermarketa nemojte nositi dulje od 2h, jer
proizvođač tada ne odgovara za vaše zdravlje!

Kad se krv raspada stvara se 107 bakterija na 1 cm3.

Karcinom grlića maternice je u velikom porastu, pitamo se od čega???
Ginekolozi su prepoznali novo patentirane higijenske uloške.
Spasimo mlade cure i dajmo im informaciju!

Templar Kay kaže:27.02.2010 u 18:53

Karcinom je opaka bolest koja u
najčeščim slučajevima izaziva smrt.
Ukoliko ikad oboliš od te opake bolesti
sjeti se svog komentara i ostani vedar
i nasmijan.

Philip IV kaže:27.02.2010 u 19:06

Likovni odgoj je za one koji imaju talenta. To nije matematika. Ako ne znaš crtat ne trebaš ići na likovni, samo gubiš vrijeme.

Ren@ato kaže:27.02.2010 u 19:35

Likovni odgoj je za one koji imaju talenta. To nije matematika. Ako ne znaš crtat ne trebaš ići na likovni, samo gubiš vrijeme.

To bi stajalo kada bi smisao škole bio samo da nešto naučiš. U školi čovjek stječe i poštovanje prema autoritetima, radne navike, razvija i druge psihičke osobine osim pamćenja i znanja. Slažem se da je ukidanje likovnog ubijanje kreativnosti jer se šalje jasna poruka da nitko ne smije raditi ništa što nije strogo u granicama sistema ili kodovima 1 točno 0 krivo.

Maleni kaže:27.02.2010 u 20:07

Likovnom nije mjesto u školi kao niti tjelesnom. Likovni bi imao smisla kada bi se učila imena i djela umjetnika a ne crtalo. Možeš crtati i doma ako ti je čif

kosjenka kaže:27.02.2010 u 20:20

Zar stvarno želite od djece stvoriti robote sa čipovima u glavi.-Crtanjem se razvijakreativnost.Da nema likovnog večina djece nebi znala šta je vodena bojica ili tempera.Da ne spominjem sreću svog djeteta kad na likovnom sam napravi čestitku za Božić ili Uskrs.Pa nije sva radost u bubanju podataka koje i tako večinom zaborave .

KIKI kaže:27.02.2010 u 22:18

ISTINA-UKIDANJE LIKOVNOG JE KORAK PREMA UNIŠTAVANJU LJUDSKE PSIHE I KREATIVNOSTI....SVAKO IMA PRAVO NA IZBOR HOĆE LI SE BAVITI KREATIVNIM RADOM ILI NE...VEĆ GODINAMA SVIJET IDE U SMJERU STVARANJA ROBOVA RADILICA KOJI ĆE OBAVALJAT POSLOVE REDOVNO, UREDNO ZA KORICU KRUHA I NEĆE SE BUNITI, NITI MISLITI....MASONI PRIPREMAJU SVOJ TEREN, ŽELJA IM JE DA SVIJET PRETVORE U GLOBALNO SELO I IMAJU SVOJE RADILICE KOJE ĆE OBAVLJAT SVOJ POSAO I NEĆE SE BUNITI, RAZMISLJATI NITI KREATIVNO IZRAŽAVATI. NA TAJ NAČIN LAKŠE JE MANIPULIRATI MASAMA-KADA IH SE ZATUPI. PA BAS UPRAVO I IMAMO NA TELEVIZORU EMISIJE POPUT BIG BROTHERA, KOJE SUSTAVNO RADE NA TOME DA SE LJUDE STO VISE ZAGLUPI....
LJUDI BI TREBALI TO NAPOKON SHVATITI, I POČETI RAZMISLJATI O TOME...A PRVENSTVENO O TOME DA SMO SVI BRAĆA I SESTRE I AKO SE TVOM SUSJEDU NEŠTO LOŠE DOGAĐA DA SE ZABRINEŠ...JER SVE ONO ŠTO SE DOGAĐA DANAS NJEMU SUTRA ĆE SE DOGAĐATI TEBI....A LJUDI INAĆE BAS TAKO NE RAZMISLJAJU -LJUDIMA JE BITNO SAMO DA NEK JE U NJIHOVOM DVORIŠTU DOBRO-A ZA DRUGOG GA NIJE BRIGA...A NEZNAJU JADNI DA SE PROBLEMI PRELJEVAJU OD JEDNOG DO DRUGOG ČOVJEKA POPUT TUSNAMIJA....SAMO NEKA MI LJUDI NASTAVIMO OVAKO I ZA TREN OKA BIT ĆEMO BEZVRJEDNA MASA -STOKA SITNOG ZUBA-ROBOVI-U RUKAMA MANIPULATORA, U RUKAMA MALE KOLIČINE LJUDI KOJI SU KORISTILI SVOJ MOZAK U SVRHU ZA KOJU JE I NAMJENJEN. DOSJETILA SE PAMETNA MANJINA ZASTO BI MI RADILI I MUĆILI SE KAD ZA NAS MOGU RADITI DRUGI A MI ĆEMO PO PRINCIPU: UM CARUJE SNAGA KLADE VALJA
A VEĆ SMO I DUBOKO ZAGLIBILI U ROPSTVO-MI HRVATI-DUŽNI SU NAM VEĆ I DJECA I UNUCI -ZBOG NEKORIŠTENJA MOZGA

CedeVita kaže:28.02.2010 u 11:10

A što ako netko ima talenta? Kako će ga otkriti i tko će ga otkriti, pa i afinitet prema tome, ako u školi nema likovnog?

CedeVita kaže:28.02.2010 u 11:12

Likovni odgoj je za one koji imaju talenta. To nije matematika. Ako ne znaš crtat ne trebaš ići na likovni, samo gubiš vrijeme.


Ako imaš disleksiju - dakle samo gubiš vrijeme na pisanje i čitanje. Ako imaš diskalkuliju - čemu gubiti vrijeme na matematici. Ako mucaš, čemu gubiti vrijeme na govor, bolje čkomi.

Pa ova logika se može onda primijeniti na sve živo.

Templar Kay kaže:28.02.2010 u 11:52

http://alexhays.com/loomis/

Na toj stranici sam djetetu skinuo osnove crtanje.
Kad škola zakaže na scenu moraju stati roditelji.

herman kaže:28.02.2010 u 12:13

Likovni odgoj je za one koji imaju talenta. To nije matematika. Ako ne znaš crtat ne trebaš ići na likovni, samo gubiš vrijeme.

po toj logici treba ukinuti i matematiku jer netko ima dara za brojeve netko ne. Tako i sve jezike jer neko dobro spika nego lomi zube dok pokušava nešto reći. Ne govoreći da bi onda trebalo tjelesni odmah ukinuti.

Innocent kaže:28.02.2010 u 12:50

Zanimljivo je koliko Ljilji šeće među nama.

Nego, sve je stvar talenta, i matematika i hrvatski i tjelesni, pa i likovni.
Ali talent nije toliko rijedak, kao što ljudi misle. Zato se i kaže za uspješne ljude, da je 1% talenta, a 99% rada i to je živa istina.
Od 10 djece u razredu, 9 će ih biti talentirano, jedno ili dvoje jako talentirano, a jedno (obično ono sa poteškoćama u razvoju) će biti manje talentirano.

Likovni nije samo igranje, crtkaranje i sl, likovni je stjecanje određenih vještina i znanja.
Slažem se da bi bilo dobro da se na likovnom uči i povijest umjetnosti, ali sa satnicom koju imamo, jedva da stignemo proći osnovne likovne tehnike.
Zato i smatram da je skandinavski model izvrstan, jer sa takvom satnicom jest moguće pokriti sve ono što likovni, u biti, i pokriva.

A da smo već lobotomizirana nacija, dokazuju kojekakvi kvizovi u kojima ekipa zna tko je osvojio zlato na OI '96 u klizanju, a ne zna tko je Julije Knifer ili kako izgleda hram Artemide u Efezu.

Što se tiče priručnika 'naučite crtati', to nema nikakve veze sa likovnim odgojem i uopće ne potiče kreativnost. Ti priručnici su primjereni djeci u sedmom ili osmom razredu, ali i to samo djelomično.
Link na knjige koji je dao Templar su primjer za to što treba IZBJEGAVATI u likovnom odgoju (učenje po šablonama i sl) i izuzetno su štetni za razvoj likovnog talenta i znanja.

čitaj kaže:28.02.2010 u 13:05

Ako imaš disleksiju - dakle samo gubiš vrijeme na pisanje i čitanje. Ako imaš diskalkuliju - čemu gubiti vrijeme na matematici. Ako mucaš, čemu gubiti vrijeme na govor, bolje čkomi.

Pa ova logika se može onda primijeniti na sve živo.

pisat i čitat moraš znat jer bez toga ne možeš u životu, isto je i sa mucanjem, ako mucaš imaš probleme u životu, CRTAT NE MORAŠ ZNAT OSIM AKO ĆE TI TO BITI PROFESIJA U ŽIVOTU, jel sad jasnije?

Templar Kay kaže:28.02.2010 u 13:12

Budući da je Innocent emotivno vezana za likovnu umjetnost
razumljivi su mi komenteri.
No kad gledam nečiji crtež volim odmah pogoditi koji lik je
nacrtalo dijete.
Odnosno ako nacrta psa da se vidi pas, a ne nešto što
niko ne može prepoznati, a ja ću se hvaliti kako je djete kreativno
jer vidi psa drugačije.

Nisam napisao da je link na koji upućujem najbolja i neprikosnovljiva
ideja, već jedna od opcija.

Kome se sviđa OK , kome ne opet OK.

Ren@ato kaže:28.02.2010 u 13:18

Danas sistem stvara ljude kretene ili ukalupljenu masu. Primjer mogu dati iz Amerike. Tamo je davno nestala praksa bojica, olovaka, kolaža i sličnoga nego se djeci daju već gotovi elementi koje samo treba dodirom ispuniti bojom. Drugim riječima to izgleda ovako. Imate konturu psa i u uputama označeno da pas mora biti crvene boje. Onda klinac stisne neki crveni gumb na toj igrački i pas se oboja u crveno i on je uspio. Istina, to može biti da jača logiku ali to sigurno ubija svaku moguću kreativnost i stavara se hrpa bezličnih klonova za služenje sustavu.

CedeVita kaže:28.02.2010 u 13:19

pisat i čitat moraš znat jer bez toga ne možeš u životu, isto je i sa mucanjem, ako mucaš imaš probleme u životu...


A inače ih nemaš, hahahahaha.
Daj čitaj malo ovdje teme Kaufland, Pevec...

čitaj opet kaže:28.02.2010 u 13:52

A inače ih nemaš, hahahahaha.
Daj čitaj malo ovdje teme Kaufland, Pevec...


Svi imaju probleme u životu, ja ti govorim da osnove matematike moraš znat jer ćeš inače u dućanu naj...t kad kupuješ, crtat ne moraš znat uopće ako ti to nije profesija.

Innocent kaže:28.02.2010 u 14:11

@čitaj opet;
ne moraš znat ni zbrajat ni oduzimat, otkad je bog izmislio kalkulator, da ne govorim o kompjutorima ;)

Innocent kaže:28.02.2010 u 14:13

@Templar;
ja nisam vezana uz vizualnu kulturu samo emotivno, nego i profesionalno.

To što je tebi nešto ok ili nije je tvoja subjektivna procjena, a ne nešto što je kriterij i standard za sve ljude.

Innocent kaže:28.02.2010 u 14:14

@Ren@to;

Ne vidim kako bi navedena vježa jačala logiku. Dapače, kreativnost i logika su usko povezane vještine.

Ren@to kaže:28.02.2010 u 14:22

Ne vidim kako bi navedena vježa jačala logiku. Dapače, kreativnost i logika su usko povezane vještine.


Ne bi se složio niti iz daleka. Istina je da su inteligencija, pamćenje i kreativnost često povezane crte ličnosti ali je izuzetno čest slučaj da postoje vrlo inteligentni ljudi bez kreativnosti, a s ovakvim školskim sustavom i s hrpom djece obiteljskih projekata biti će ih još više.

Innocent kaže:28.02.2010 u 14:29

Pa to je možda točno, ali i dalje u navedenoj vježbi ne vidim nikakvu logiku.

No, sama tvrdnja da postoje inteligentni ljudi koji nisu kreativni, mi je malo sumnjiva, pogotovo ako inteligenciju definiramo kao sposobnost snalaženja u novim situacijama.

Mišljenja sam da tzv 'nekreativni' ljudi nisu nekreativni, samo ima vizualna pažnja možda nije odgajana ili nešto slično.
Problem je nekakavih društevnih stereotipa da se kreativnost svodi isključivo na umjetničko izražavanje, dok je ona potrebna u svim profesionalnim djelatnostima podjednako.

Ren@ato kaže:28.02.2010 u 15:12

Kreativnost je višestrukost rješenja. Logika je najčešće jedno rješenje. Inteligencija je sposobnost snalaženja u novim situacijama - logično rješavanje jednog problema, dok je kreativnost sposobnost gledanje na istu stvar na više načina. Zbog toga netko može biti izuzetno inteligentan, to jest da nalazi brza i logična rješenja raznih problema, ali da je istodobno bez mašte i orginalnosti, to jest bez kreativnosti.

Ren@ato kaže:28.02.2010 u 15:16

Kada kažem višestrukost rješenja važno je naglasiti da su sva rješenja jednako vrijedna i da nema ispravnog ili krivog. Naglasak je na maštovitosti i orginalnosti, dok kod logike i inteligencije uvijek postoje najbolje rješenje ili čak potpuno točno i aposolutno krivo.

hamlet kaže:28.02.2010 u 15:19

@ren@ato odi se malo proveseli

Innocent kaže:28.02.2010 u 15:26

Ne mogu se složiti s tim da kod inteligencije postoji samo jedno rješenje kao ispravno,kao što se ne mogu složiti ni da je kreativnost višestrukost istih.
Kreativnost je i iznalaženje različitih načina da se dođe do točnog rješenja. Što odgovara i definiciji inteligencije.

Da ne bismo potpuno zastranili od teme, rekla bih da u svim predmetima u našim školama katastrofalno nedostaje kreativnog i individualnog pristupa. Likovna kultura je jedini u predmet u kojem je toga bilo, no, sad se i to želi sje....

KILL BILL kaže:28.02.2010 u 18:01

Sad ću vam ja objasniti koliko je koje zanimanje vrijedno ili nije navodeći samo činjenice:

liječnik LIJEČI
čisatač ulica ČISTI
policajac se BRINE ZA SIGURNOST LJUDI I NJIHOVE IMOVINE
električar se BRINE DA IMAŠ STRUJU U STANU
zidar ZIDA DA NE MORAŠ ŽIVJET POD VEDRIM NEBOM
bravar ti POPRAVLJA BRAVU DA TI LOPOVI NE PROVALE U STAN
odvjetnik te ZASTUPA NA SUDU
slikar SLIKA
kipar PRAVI SKULPTURE
glumac GLUMI


Vrlo lako je prosudit bez koga bi teško mogli, a bez koga bi mogli bez problema.
Inače, svako zanimanje je važno i vrijedno samo bez nekih se može, a bez nekih ne.

Templar Kay kaže:28.02.2010 u 18:35

KILL BILL bravo.
Ako neko u djetetu prepozna likovnog umjetnika
može se obratiti na slijedeću adresu:

http://galerijavivoda.hr/

Innocent kaže:28.02.2010 u 19:44

Kill Bill, prvo kažeš da ćeš objasniti koje zanimanje je vrijedno, a koje nije, a onda kažeš da su sva važna i vrijedna.

Slažem se da su u današnje vrijeme slikar i kipar izgubili na društvenom značaju, ali zato imamo arhitekte, fotografe, filmske umjetnike, teško da bismo mogli bez njih i njihove struke, počni samo od televizije, pa analiziraj dalje i ubrzo ćeš uvidjeti da su mnoga od tih zanimanja puno 'važnija' od čistača ulica i odvjetnika.

umjetnik pih.. kaže:28.02.2010 u 20:00

Ako nema zidara a ima slikara onda živiš pod vedrim nebom i na neko drvo si zakucaš sliku. Ako nema slikara, a ima zidara onda imaš kuću, ali nemaš u kući sliku.

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:14

Krivo. Ako imaš zidara, a nemaš arhitekta, živiš u kući u kojoj se razboliš ili koja se sruši na tebe.

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:15

U biti, živiš u sojenici ili brlogu. To je.

umjetnnik pih.. kaže:28.02.2010 u 20:17

Arhitekt je važno zanimanje za razliku od slikara makar moja je kuća stara 30 godina i kad ju je otac gradio bili su zidari i radnici, nije bilo arhitekta ni blizu, a još se nije srušila niti će.

Da, brlog od 320 m2 kaže:28.02.2010 u 20:20

Za razliku od tebe koja živiš u stančiću od 50-ak kvadrata i ni slike ti ne stanu u njega

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:21

Pa likovno obrazovanje u osnovnoj školi i nije ravno likovnoj akademiji.

Misliš, nije bilo profesionalnog arhitekta, ali netko je morao obaviti arhitektonski dio posla.
E sad, o kvaliteti istog bi se vjerovatno dalo raspravljati.
No, nekome je i sojenica kul, pa ono.

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:22

Za razliku od tebe koja živiš u stančiću od 50-ak kvadrata i ni slike ti ne stanu u njega


To meni kažeš?

Krivo si informiran, zlatice.

umjetnik pih.. kaže:28.02.2010 u 20:23

aj dobro onda

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:25

Ahahaha, vidim, ovdje se skupila gnojit ekipa tipa Bandić, koji misli da je biti profesor=ne raditi ništa.

A blago vama, škola vam uopće i nije potrebna, pa ne znam što radite na ovoj temi.

umjetnost pih.. kaže:28.02.2010 u 20:27

Bandić, koji Bandić, zbog Bandića i je Zagreb u govnima, haha, je.....

umjetnost pih.. kaže:28.02.2010 u 20:28

Ti stvarno ne kopčaš, PROFESOR JE VAŽNO ZANIMANJE ali ako predaje medicinu ili pravo , a ne likovnu umjetnost

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:30

A hrvatski jezik, biseru? Matematiku? Mi govorimo o osnovnoj školi, a ne o faksu. Je...te, što si inteligentan.

umjetnost pih.. kaže:28.02.2010 u 20:33

A čuj, možda sam i glup ali ja pričam koja su važna zanimanja, a u osnovnoj školi možeš učit sve po malo.

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:36

Osnovna škola ti uopće ne treba za ta zanimanja, tipa zidar i sl.

Innocent kaže:28.02.2010 u 20:37

Kakav utilitaristički fašizam.

CedeVita kaže:28.02.2010 u 20:41

Bože mili koje pi...rije. Obrazovanje je ionako represivno, umjesto da se dodaju nova znanja i vještine, ukidaju se.

Ja sam se uvijek pitala zašto nismo imali astronomiju npr.

I ovo glupavo nabrajanje bez čega se može, a bez čega ne. Što je manje toga - manje je život vrijedan življenja. Inače, ajmo se lijepo preseliti svi u bačve. Samo što nažalost nitko od nas nije Diogen.

CedeVita kaže:28.02.2010 u 20:51

Arhitekt je važno zanimanje za razliku od slikara makar moja je kuća stara 30 godina i kad ju je otac gradio bili su zidari i radnici, nije bilo arhitekta ni blizu, a još se nije srušila niti će.


Fakat, zbog ovih pametnjakovića koji mogu bez arhitekta devastirana je cijela RH, same grdobe, ružne i nefunkcionalne stoje okolo u ogromnim količinama.

Innocent kaže:28.02.2010 u 21:07



Ja ne znam kak ljudi mogu pisat takve gluposti. Fkt bi trebalo uvest neki porez na bedastoće, ovo je užasno iritantno.

Diogenov zastupnik kaže:28.02.2010 u 21:08

Diogen bi tebe prezirao.

Innocent kaže:28.02.2010 u 21:09

Diogen je bio konceptualni umjetnik. Po tebi, sasvim nepotreban društvu.

Diogenov zastupnik kaže:28.02.2010 u 21:10

Hajde vas dvije b.a.b.e. idite kuhat večeru umjesto što tu serete s tim pilećim mozgom, a ovi što raspravljaju s vama luđi su od vas

Innocent kaže:28.02.2010 u 21:12

Samo 3 smajlića večeras? Postiš ili?

CedeVita kaže:28.02.2010 u 21:54

Tzv. Diogenov zastupniče, kuhao bi i ti da imaš mozga, ili da su te učili u školi, ne? Vidiš kako fali znanje. Ne preostaje ti ništa drugo nego srat loše sročene rečenice.

Innocent kaže:28.02.2010 u 22:01

I keljit smajliće unedogled.
I pritom mislit da su smajlići pali s neba i da ih nitko nije dizajnirao.

Innocent kaže:28.02.2010 u 22:02

Smajlić bata ću ga zvat od sad.

humanoid kaže:01.03.2010 u 09:19

Svala čast kreativnosti i sranjima, ali likovni mi je bio muka ko i glazbeni. Frajer iz osnovne nas je mlatio, a ona mapa mi je tako išla na ku*** dok sam kisnuo do škole pješke pola sata. Uf! Da, ja sam iz osobnih razloga za ukidanje osim ako mape, bojice i ostale pi...rije, mogu ostat u školi. Da, i da nema zadaće iz likovnog jer to stvarno nema smisla. Mogao ju je susjed Jozo nacrtat. Naime on je crtao i rezbario dok je čuvao ovce na Velebitu pa mu to ide bolje nego meni.

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 10:08

Ha Ha Ha bravo Humanoid!
Ako neko očekuje da će dijete, isključivo iz škole ,
dobiti potrebno obrazovanje i odgoj , jako griješi.

Kad već primjetiš da nešto nije u redu, daj si truda i
ispravi to,odnosno sam nauči djete ono što nije škola.

usporedba kaže:01.03.2010 u 10:49

Najšaljivija je usporedba arhitekta i likovnog mazala.
Otprilike ko usporedba kirurga i pedikera.

joj joj kaže:01.03.2010 u 11:47

Konceptualni umjetnici su obični paraziti koji žive na tuđoj grbači, a doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje im plaćamo svi mi. Nadam se da sam dobro sročio rečenicu. Ako nisam CedeVita će me ispraviti. Ona dobro sriče rečenice.

Innocent kaže:01.03.2010 u 12:06

Hehe, nema više smajlića. Recesija.

Humanoid, a zadaća iz matematike i hrvatskog?

Mada iz likovnog nema zadaće. A u mojoj osnovnoj smo mape držali u kabinetu za likovni.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 13:08

Ha Ha Ha bravo Humanoid!
Ako neko očekuje da će dijete, isključivo iz škole ,
dobiti potrebno obrazovanje i odgoj , jako griješi.


Hoće. Ali u dobroj, privatnoj školi koja se plaća. Kvalitetnijem obrazovanju u okviru sustava je odzvonilo.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 13:13

Najšaljivija je usporedba arhitekta i likovnog mazala.
Otprilike ko usporedba kirurga i pedikera.


Usporedba je čisto ok, s jednog određenog aspekta. Ni arhitekt ni "likovno mazalo" nisu uopće potrebni. Pitaj ovoga čiji je tata sa zidarom sklepao kuću i ta stoji već 30 g.

A kako ta kuća izgleda i koliko je funkcionalna - nije važno. Tak nam ni muzeji nisu potrebni jer imamo tv i lijepe emisije kao Big Brother, reklame, reprize.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 13:16

Konceptualni umjetnici su obični paraziti koji žive na tuđoj grbači, a doprinose za zdravstveno i mirovinsko osiguranje im plaćamo svi mi.


Ha, a ne smeta te što si nekome platio tvornicu, banku, dvorac...zgodno rezoniranje.

Innocent kaže:01.03.2010 u 13:29

Najbolje je ignorirati imbecilne komentare. Ipak je ovo medij u kojem jednako pravo glasa imaju Simonica, Ante i doktor filozofije. ;)

U međuvremenu, tko želi, može se više informirati na stranicama Udruge za promicanje vizualne kulture:

www.opa.hr/index.php?/aktivnosti/peticija/

Innocent kaže:01.03.2010 u 13:30

Vidom primamo više od 70% informacija. Gotovo ne postoji područje ljudskog djelovanja za koje nije bitna brzina i kvaliteta vizualnog opažanja, sposobnost prepoznavanja vizualnih poruka i simbola, estetska osjetljivost, sposobnost predočavanja kroz skice ili nacrte, stvaralačko mišljenje...

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 13:59

Kvalitetnoj nastavi je odzvonilo kad je ministarstvo ,bez ikakve
kontrole, dozvolilo učiteljima/icama pisati školske udžbenike.

Sad više ne postoji varijanta ovo je obrazovno, već varijanta
ovo sam ja napisao pa je logično da po tome predajem, a budući
da si ti napisao drugi udžbenik , pa ako ću ja koristiti tvoj , ti ćeš
naravno moj.

Odnosno profaće ne interesira kvaliteta obrazovanja, već
količina prodanih udžbenika.
Tako sada svaka škola ima svoje knjige, obrezovanje djece
da nije žalosno bilo bi smiješno, a mi roditelji masno plačamo
jednokratnu upotrebu tih istih udžbenika i ludimo iz godine u
godinu.

Innocent kaže:01.03.2010 u 14:01

To je sasvim drugi problem.
Udžbenici su potrebni, ovakvi ili onakvi.
A jedini koji od prodaje udžbenika imaju koristi su izdavačke kuće, a ne profesori.
pobrkao si lončiće.

Innocent kaže:01.03.2010 u 14:04

Kvalitetnoj nastavi je odzvonilo otkad se dozvolilo da u razredima bude više od 25 učenika.

Ne bih se složila s Cedom da su državne škole lošije od privatnih, dapače, u privatnima se djeci često popušta i ocjene se poklanjaju. Svoje dijete ne bih nikad poslala u privatnu školu. Mada imaju nekih prednosti, ali nisu toliko velike da bi bile isplative.

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 14:06

Profesor koji napiše udžbenik nema od toga koristi?
Aj se malo skoncentriraj.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 14:07

Mislim da koristi imaju i profesori koji su pisali udžbenike, ne?

U budućnosti će se sve što je "besplatno" srozati na ništa. U vrlo skoroj budućnosti, kako je krenulo.

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 14:16

Sistem hoda ovako:
Dobiš popis knjiga za slijedeću školsku godinu s oglasne ploče
( čitaj stakla predvorja škole ) i papirića koje donese dijete.
Zatim juriš u najbližu knjižaru da bi rezervirao knjige.
Knjige ako imaš sreće dobiješ koji dan prije početka nastave.

E sad obzirom da svaka škola ima svoje knjige to ti uvelike
komplicira život izdavačima jer oni štampaju onoliko koliko
se naruči.
Roditeljima komplicira život još više jer ne možeš, kao nekad
otići u bilo koju knjižaru i kupiti knjigu, već kad se postojeća
ošteti ili izgubi novu ponovo moraš naručiti.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 14:18

Ma to je sumanuto. Svaka škola ima svoje udžbenike?!? Nemrem vjerovati!

CedeVita kaže:01.03.2010 u 14:20

Znači, trebalo bi birati školu, ne po mjestu stanovanja, već prvo proučiti sve udžbenike, pa koji su najsuvisliji, u tu školu upisati dijete. A to vjerujem da nije moguće, jer ipak mora ići u školu po mjestu stanovanja.

Mislim da se tu opet radi o lijepim poslićima koji su namješteni za neke. Tu je praksu RH razvila do savršenstva u zadnjih 20 godna.

Innocent kaže:01.03.2010 u 14:24

Nije baš točno da svaka škola ima svoje udžbenike. Autori udžbenika imaju valjda tantijeme na njih, ali mislim da se od pisanja udžbenika još nitko nije obogatio.
U svakom slučaju, to nema s ovom temom NIKAKVE veze.

Innocent kaže:01.03.2010 u 14:27

Templaru, onak, zašto spoilaš svaku temu koju otvorim?

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 14:31

Tvoje tema ja volim likovni je OK, no ako želiš protresti
problem sa svih strana proširi vidike.

Odnosno ako je problem čačkalica , vidi od kojeg je drveta,
zapravo šume.

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 14:33

Ne vjeruj meni - raspitaj se.

Innocent kaže:01.03.2010 u 14:39

Problem iza svega je kretenska politika ministarstva obrazovanja, a o njemu još nitko nije ništa rekao.

Templar Kay kaže:01.03.2010 u 14:53

Pročitaj šta sam napisao u 13:59.
I nije to jedino šuplje ministarstvo.
Ista fora je zdravstvo , isti doktor i državni i privatni.
Naravno koristi državni ured i aparate.
Odnosno za istu uslugu pregleda ako plačaš kešom
odmah si na redu , a redovnim putem čekaš mjesecima
ili godinama ovisno o pregledu.

Čast iznimkama, ima puno i takvih.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 15:00

Odnosno za istu uslugu pregleda ako plačaš kešom
odmah si na redu , a redovnim putem čekaš mjesecima
ili godinama ovisno o pregledu.


Da ne govorimo da te ne zarezuju baš previše ako ne keširaš.

rođo kaže:01.03.2010 u 16:20

Svoje dijete ne bih nikad poslala u privatnu školu. Mada imaju nekih prednosti, ali nisu toliko velike da bi bile isplative.


Ti bi svoje dijete poslala u privatnu školu iste sekunde jer si teeeški snob, samo nema se para, sirotinja si

CedeVita kaže:01.03.2010 u 16:44

Zato ti rođo valjda imaš pa šalješ dijete npr na univerzitet Vern. Zna se, dosta iskeširat 50 iljada evra pa će dete dobit diplomu, a onda će rođo da ga zaposli, za člana uprave će dete.

Ej seljo, seljo...

CedeVita kaže:01.03.2010 u 16:45

Tebi je, rođo, snob svatko tko je završio normalni državni fakultet, pretpostavljam.

guilty Innocent kaže:01.03.2010 u 17:03

ma čovjek očigledno ima komplekse manje vrijednosti, pa se nada da će mu se smanjiti, ako ih bude projicirao na nepoznate ljude.

jeb....

rođo kaže:01.03.2010 u 17:12

E curo moja draga, rođo bi se s tobom mijenjao jedino za godine, za ništa drugo

CedeVita kaže:01.03.2010 u 17:15

Haha, pa šta će rođi fakultet, u pravu si - 100%

Innocent kaže:01.03.2010 u 17:15

Pa i nemaš mi što ponudit za razmjenu, kad smo već kod toga. A najmanje pamet.

humanoid kaže:01.03.2010 u 23:33

Cura mi je profesor Engleskog i ima sranja sa udžbenicima koje ona ne bira, sa roditeljima koji se bune i sa pravilnicima za profesore koje su pisali ljudi koji nemaju veze sa školom i koji očito žele da se odgoje generacije budućih nesposobnih glupana i debila, a da ne pričam da po cijele je..ne dane ispravlja kontrolne, diktate, zadačnice, sastavlja nove, roditelji je zovu na mobitel u bilo koje doba dana jer je to neku program povezivanja škole i roditelja preko mobitela, ima valjda 15 raznih evidencija za iste stvari i iskreno, pun mi je ku*** tog školstva i svega i jedva čekam da se makne od škole i tu muku od 24 je..na sata za 4000 Kuna, da ostavi nekom drugom jer ovo nema smisla.

Svjesna je da odgaja debile jer danas imaju pravo ispravljati dvojke na petice, ne može ih se izbacit iz škole, ne mogu past razred jer je stigao naputak iz ministarstva da im poklanjaju ocjene i sranja....

Likovni je najmanji problem tu.

Ja sam bio leteći i onako usput sam završio te fakultete sa nekim dobrim uspjehom, ali ona je diplomirala sa odličnim i ima nenormalne ocjene u indexu, a radi za kokice i još je jeb.. cijeli dan, a sustav u koji je, na moje iznenađenje, vjerovala i posao koji je, na moje iznenađenje, stvarno htjela raditi danas više nema smisla već je postao uputnica za psihijatra.

Kako to sve izgleda, ukinut će školstvo, a za 100 godina će Hrvati biti toliko glupi da si bez pomoći Europe (ili nekog drugog aktuelnog) neće znat obrisat guzicu ili zavezat tenisice.

Za divno čudo, kako će Rvati zaboravit koristit pamćenje?!, Čavoglave neće bit hrvatska himna, ali što će to ikome koristiti kada sve rade da oglupe je..nu djecu!??

Da, jedan Alfred je napisao u svojoj petoj točki obrazlaganja sabotaža državnog aparata, da je jedan od načina sabotiranja države, uništavanje državnog monetarnog sustava prekomjernim zaduživanjem u inozemstvu, a sabotaža države je propisana u KZ-u RH kao kazneno djelo. Naravno, nitko nije optužen za to tako da čemu čuđenje da sabotiraju školstvo??? Čim oglupe neće znat šta je moneta, sabotaža i ostala sranja koja ja nažalost znam i kidam si živce oko toga.

Ma još bi ja mogao srat, al eto, ovo mi je sada palo na pamet. Ae bok!

Innocent kaže:01.03.2010 u 23:37

Na ovo potpis. Profesori su potpuno degradirani i demotivirani.

CedeVita kaže:02.03.2010 u 12:31

Humanoide, cura nek ti se bavi prevođenjem, ako se može kako uguziti u to. To je dobro plaćen i cijenjen posao. Veli moja frendica, koja je završila FF, da je raditi u školi znak propale karijere. No dobro, ona je poseban slučaj - snob, control freak i ovisna o društvenim priznanjima.

Innocent kaže:03.03.2010 u 13:43

A čime se bavi ta tvoja frendica?

CedeVita kaže:03.03.2010 u 14:00

Čime sve ne - ona je i profa, ali na nekom crkvenom faksu, ne do bog u srednjoj (to je ta propast u karijeri ). Nakon što je završila FF, doktorirala je, no iz područja povijesti, prevodila s 2 jezika, a sad opet upisala FF, dva nova i egzotična jezika.

Innocent kaže:03.03.2010 u 14:10

Aha, kužim, to je, kakti, propast u profesorskoj karijeri.
Mada, ne kužim, u biti. Neki ljudi se doslovno povampire nakon doktorata.

CedeVita kaže:03.03.2010 u 14:55

Ma ne, stvar je gora - to je propast u karijeri općenito. Jer, cilj je biti znanstvenik, ako si profa na srednjoj, to nisi, nego propalitet. Ako si profa na faksu to nemreš biti bez da si znanstvenik.

Osim toga, nota bene, ako nisi izlistan na Internetu - onda si nitko i ništa

Innocent kaže:03.03.2010 u 15:31

Ma da, no htjela sam reć da nakon završenog FFa i ne možeš biti ništa drugo do profesor, to jest, znanstvenik. Dakle, mislila sam profesor u širem smislu.
Profesura je za njih startna pozicija.

stoj. kaže:03.03.2010 u 21:20

Osim toga, nota bene, ako nisi izlistan na Internetu - onda si nitko i ništa

Nemoj tako, ovo će innocent jako pogodit.

Innocent kaže:03.03.2010 u 21:27


fakat me pogađa da imam samo 56700 rezultata.

al vidim da bi ovo tebe moglo pogodit. sori.

žuti kaže:03.03.2010 u 22:29

a ja imam 1.020.000 rezultata, ako ne vjeruješ ukucaj žuti pa provjeri

Innocent kaže:03.03.2010 u 22:31

blago ti se. sigurno si jako sretan i samozadovoljan.

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>