Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Google naočale - terminator view

Policija štedi neonaciste

http://www.index.hr/vijesti/clanak.aspx?id=476884



Evo, kao, uhitili su skupinu neonacista, a jasno je da su i to preko neke stvari. Zašto se institucije koje bi trebale štiti građane i provoditi Zakon RH ne bave time, nego kršenje istih uporno toleriraju, dok one građane koji upozoravaju na isto - progone?

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: Innocent
1028 komentara
Dodaj komentar
kriza kaže:22.02.2010 u 13:48

Normalno da su ih uhitili preko one stvari kada je to stvarno zanemarivo pitanje i do hapšenja je došlo zbog pritiska nekih medija. Imamo puno važnijih problema od nekih kvazi neonacista i pedera koji sada žele osvetu jer su ih ovi gađali bocama na gay prideu. Nisam za nikakve neonaciste samo smatram da je sve bezveze napuhano.

kkk kaže:22.02.2010 u 13:51

i jasno link na komunistički index

Mirko kaže:22.02.2010 u 13:57

A koji se qurac ti Innocent javljaš, a mrziš homoseksualce- pedere kako ti kažeš. I onda misliš da si bolja od tih nacista.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:16

Da, ja sam gay aktivistica zato jer mrzim pedere. Bravo, veleumni čovječe!

@kriza, kako kršenje ZakonaRH može biti zanemarivo pitanje?
i zašto je potreban pritisak medija da policija reagira?

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:18

Stavila sam link na indexov članak jer ima najviše i točnih informacija.

Mirko kaže:22.02.2010 u 14:21

koji si ti retard, nemoguće
a ni žene ti nisu drage, pederu.
jadan Štulić, kakve budale ga slušaju.


Možeš ti pisat što hoćeš, ti si obična licemjerka, a ovo gore si pisala ti.
Ja ću bit iskren, ne volim homoseksualce ali mi ni ne smetaju, a ni ne zovem ih pederima niti mi pada na pamet da ih vrijeđam,veleumna gay aktivistice.

zlatousti kaže:22.02.2010 u 14:25

Uopće ne kužim kakve sada veze imaju peškići s ovima što velićaju hitlera? Za popizditi koja bolesna svađa peše vs naciji

kriza kaže:22.02.2010 u 14:27

I naslov ti nema smisla jer članak govori da policija hapsi neonaciste a ti govoriš da policija štedi neonaciste. Policiju zaboli za bilo koga jer nemaju novaca za kupiti zimske čizme kada padne snijeg.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:31

Mirko, pametni, za mene, reći nekome da je peder - nije uvreda, nego kolokvijalni izraz koji si dopuštam upravo stoga jer su moji stavovi i homoseksulanim ljudima opće poznati (barem sam to do sada mislila).
A to što si ti pokazao animozitet prema ženama kroz svoj seksizam, me navelo na to da zaključim da si gay osoba.


'Peškići' su skupina građana koje neonacisti maltretiraju, dakle, itekako imaju veze jedni s drugima.

Drugo, neonacisti djeluju pod okriljem Hrvatskih nacionalista, koji su podružnica HČSPa.

Ja mislim da nam to dovoljno govori.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:34

@kriza, hapsi, ali tek nakon pritiska svih mogućih medija.

zašto ih ne hapsi kad pola stadiona urla: ubi Srbina?
zašto ih ne hapsi kad bacaju boce na građane?

Mirko kaže:22.02.2010 u 14:37

Ne sjećam se kada sam ja to pokazivao animozitet prema ženama, a s tobom ni ne vrijedi raspravljati. sve si napisala, ovo objašnjenje kome ti govoriš pederu, a kome ne, to me se posebno dojmilo, kao prvo ja mislim da uopće nemaš kućni odgoj. Ja se na tvoju prostačku razinu ne želim i neću spuštati.

kriza kaže:22.02.2010 u 14:41

Kada bi se kod nas hapsilo zato što netko viče ubi srbina ili zato jer nosi ustašku kapu u zatvoru bi bilo 3 milijuna Hrvata. To su minorne stvari s obzirom u kojoj se situaciji nalazimo. Samo je onaj Protega uzeo valjda 150 milijuna kuna.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:46

Mirko, onda slobodno preskoči temu, jer ovdje govorimo o policiji, a ne o mom kućnom odgoju. Hvala.

@kriza, mislim da ne bi bilo 3 milje Hrvata u zatvoru, ja mislim da smo mi ipak jedna antifašistička nacija i da je većini ljudi takvo ponašanje izuzetno odbojno.
zalažeš li se ti za to da se zakoni ove zemlje minoriziraju?

dikobraz kaže:22.02.2010 u 14:50

A šta je s onima koji su činili zločine u ime antifašizma?

Maleni kaže:22.02.2010 u 14:52

Organizatori Gay Pridea traže da se Hrvatskim nacionalistima ukine internetska stranica jer da oni putem nje ruše ustavni poredak Hrvatske?!?!? To je borba za slobodu i različitost Gay aktivista. Ovako gledano i Gay udruge naveliko pozivaju na rušenje ustavnog poretka jer se oni aktivno bore da se prizna pravo na istospolnu zajednicu što je u suprotnosti s definicjom braka i obitelji, a kao najveća vrijednost u Ustavu je navedena država i obitelj. Stoga bi i Gay udruge trebalo zabraniti ili promjeniti zakon. Legalisti su samo kada njima paše.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:57

A šta je s onima koji su činili zločine u ime antifašizma?


Vjerovatno isto što i sa onim koji su radili zločine u ime kršćanstva. Dunno.

Ovako gledano i Gay udruge naveliko pozivaju na rušenje ustavnog poretka jer se oni aktivno bore da se prizna pravo na istospolnu zajednicu što je u suprotnosti s definicjom braka i obitelji, a kao najveća vrijednost u Ustavu je navedena država i obitelj.


Potpuno nelogičan zaključak, ako znamo da gay ljudi upravo i žele ostvariti svoje pravo na osnivanje obitelji.

Innocent kaže:22.02.2010 u 14:58

Ali ovo nije topic o gay ljudima, nego o policiji koja djeluje samo pod pritiskom medija.

zašto opravdavate njihovu nesposobnost i neučinkovitost?

Da li biste tako reagirali i da se radi o vama?

Maleni kaže:22.02.2010 u 14:58

Ne obitelji kako je definirana zakonom. Znači zalažu se za nešto neustavno.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:00

Ne obitelji kako je definirana zakonom. Znači zalažu se za nešto neustavno.


Zalažu se za promjenu definicije obitelji, koja ne bi bila definirana kroz katoličko-patrijarhalne okvire, dakle, koja bi odgovoaral svim građanima, a ne samo nekima, dakle, zalažu se protiv diskriminacije.

Maleni kaže:22.02.2010 u 15:01

Što toga tiče slažem se s gore navedenim da policija nema financijske motivacije da išta radi. Uz razni moćnici im brane da rade svoj posao i ponižavaju ih. Sjetite se Bandića ili sada Čačića koji je davao policajcu ključ da mu parkira auto?!?! To je uvreda službene osobe i u normalnoj državi bi ga zbog toga zatvorili.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:03

Što toga tiče slažem se s gore navedenim da policija nema financijske motivacije da išta radi.


Što ih, naravno, ne sprečava da provode nasilej nad aktivistima udruge Pravo na grad i sl.

Maleni kaže:22.02.2010 u 15:06

Nije definirana kroz katoličke okvire nego kroz okvire PRIRODE. Onda se i neonacisti samo zalažu za promjenu zakona. Onih točaka koje govore o zabrani ponižavanja države i državnih obilježja. Kao i onih točaka koje govore o javnom moralu.

vekija kaže:22.02.2010 u 15:09

Što ih, naravno, ne sprečava da provode nasilej nad aktivistima udruge Pravo na grad i sl.


ne bi drotovi došli da ih nije poslao netko s vlasti koji su dobro podgrijani od ovih što grade taj centar

vekija kaže:22.02.2010 u 15:10

guba quote

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:10

Nije definirana kroz katoličke okvire nego kroz okvire PRIRODE.


Hoćeš reći da homoseksualnost nije prirodna?
Daj se informiraj.


Onda se i neonacisti samo zalažu za promjenu zakona. Onih točaka koje govore o zabrani ponižavanja države i državnih obilježja. Kao i onih točaka koje govore o javnom moralu.

Super, ako ti tako definiraš nacizam. Onda je jasno zašto ne osuđuješ policijsko nedjelovanje protiv nacista.

Neonacisti se zalažu protiv demokracije, na kojoj je naša država utemeljena i to voljom i razumom većine.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:12

ne bi drotovi došli da ih nije poslao netko s vlasti koji su dobro podgrijani od ovih što grade taj centar


Upravo tako!

Policija ne štiti građane i zakon, nego isključivo interese pojedinaca. Bljak!

CedeVita kaže:22.02.2010 u 15:16

Ovak, i ja, kao i kriza, smatram da su ovo minorne stvari.

Dajem primjer. U principu, svejedno mi je ako u pulskoj areni nastupa:

a) Lepa Brena
b) Marilyn Manson
c) Thompson
d) navesti po volji (može i taj blue max)

A naišla sam na ljude koji pizde zbog toga što je crkva srala zbog Mansona, a zbog Lepe Brene pizde pak što se ne zabrani nastup.

Zapravo, politička korektnost i govor mržnje me dovode u zabunu - gdje povući crtu da se stvar ne pretvori u progon zbog verbalnog delikta. Jer sloboda govora ipak mi se čini najvažnijom stvari ma što netko govorio.

Tak, zapravo mi je svejedno zbog tih stvari koje nemaju većeg učinka, ali pizdim strašno na privođenje aktivista s Varšavske. To i pokazuje da su ti aktivisti daleko opasniji po usrani sistem od nekakvih tam neonacista.

No, ti Mirko, a i slični uopće ne shvaćate ironiju nit Innocent i pišete pi...rije kakvih nema.

Maleni kaže:22.02.2010 u 15:16

Hoćeš reći da homoseksualnost nije prirodna?
Daj se informiraj.


Prirodna je ali je anomalija. I ne mora sve prirodno biti dobro. Prirodno je i biti pedofil a opet pedofilima se zabranjuje da gledaju djecu. Kako je krenulo na kraju će i pedofili tražiti pravo da gledaju djecu jer nikoga fizički ne ugrožavaju samim gledanjem na plaži.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:24

Ja ne smatram da je govor mržnje minorna stvar. Ako pola stadiona oduševljeno skandira ubi Srbina, onda je to uvod u ozbiljnu akciju protiv jedne skupine građana.

Ako netko nosi simbole genocida i zločina, a koji su i zabranjeni zakonom, onda ne vidim ništa loše da se ta osoba i kazni.

Govor mržnje nije sloboda govora, nego pokušaj da se nekome to pravo uskrati. I zato ga se sankcionira u svim uljuđenim zemljama.

@maleni, što kažeš na to da zabranimo i rad katoličkoj crkvi, zbog brojnih pedofilskih skandala? reklo bi se da je pravi rasadnik pedofilije, unatoč tome što se jako protivi homoseksualizmu.

CedeVita kaže:22.02.2010 u 15:24

Maleni, nema veze što je anomalija, nikome ne smeta, realno govoreći. Dok pedofilija bere svoje žrtve. To za što se zalažu gay aktivisti dovelo bi do veće pravne uređenosti u društvu općenito - znači, općekorisno je.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:25

Po Malenom, ni invalidima ne bi trebalo dati da se žene, jer, eto, nisu normalni.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:25

U biti, da, bila je jedna ideologija koja je to zagovarala, a zvala se - nacizam.

CedeVita kaže:22.02.2010 u 15:25

Govor mržnje nije sloboda govora, nego pokušaj da se nekome to pravo uskrati. I zato ga se sankcionira u svim uljuđenim zemljama.


Govor mržnje je ipak samo to - govor.

Dok na tome ostaje, mene ne smeta. Nek viče 50 milijuna debila: Ubi CedeVitu. I dok samo viče - zabole me.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:28

Govor mržnje je ipak samo to - govor.

Dok na tome ostaje, mene ne smeta. Nek viče 50 milijuna debila: Ubi CedeVitu. I dok samo viče - zabole me.


Pa i sankcionira se kao govor, a ne kao ubojstvo, na što poziva.

Maleni kaže:22.02.2010 u 15:31

Ako homoseksualizam ne bere svoje žrtve zašto svaki peti ima sidu?

[quote]maleni, što kažeš na to da zabranimo i rad katoličkoj crkvi, zbog brojnih pedofilskih skandala? reklo bi se da je pravi rasadnik pedofilije, unatoč tome što se jako protivi homoseksualizmu./quote]

To je isto kao da uhvate policajca pedofila i da ti onda ideš zabraniti policiju. Nema smisla što pričaš. Najviše pedofila, psihopata i toga svega ima u policiji i vojsci i nitko ih ne namjerava zatvoriti.

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:34

Ako homoseksualizam ne bere svoje žrtve zašto svaki peti ima sidu?


Ma otkud samo taj podatak?

Hvala bogu da su heteroseksualci totalno zdravi, a pogotovo nitko nema sidu.

U KC ima znanto više pedofilije nego u ijednoj drugoj instituciji. Činjenice su to, ne nagađanja.

CedeVita kaže:22.02.2010 u 15:35

Pa i sankcionira se kao govor, a ne kao ubojstvo, na što poziva.


Dakle, verbalni delikt...ja sam protiv verbalnog delikta, tj sankcioniranja govora.

Ako homoseksualizam ne bere svoje žrtve zašto svaki peti ima sidu?


Otkud ti to i kako se slaže s ovim što pišeš:?

To je isto kao da uhvate policajca pedofila i da ti onda ideš zabraniti policiju.


I nije li ti jasno da se među homoseksualcim odvija nešto s čim su svi sudionici suglasni, a kod pedofilije to nije slučaj. Kako uopće uspoređivati takve dvije stvari?!?

Innocent kaže:22.02.2010 u 15:43

Dakle, verbalni delikt...ja sam protiv verbalnog delikta, tj sankcioniranja govora.


Mislim da kad kažeš 'verbalni delikt' to nije smao 'sankcioniranje govora', nego aluzija na neke nedemokratske postupke totalitarističkih vlasti koje su sankcionirale one koji su ju kritizirali.

Govor mržnje nikako ne može biti izjednačen sa time.

Osim toga, to nije jedini slučaj u kojem se sankcionira govor, postoji i kleveta i sl.

CedeVita kaže:22.02.2010 u 16:26

Ah, nije mi se post uhvatio.

Ne shvaćam zašto bilo tko ne bi mrzio bilo koga i o tome laprdao.

Kleveta je druga stvar - za nju se trebaju ispuniti određeni uvjeti, iz kojih proističe i konkretna šteta za oklevetanu osobu.

GLEN84 kaže:22.02.2010 u 16:33

MLADI ANTIFAŠITI I MLADI NACISTI KOJE BUDALE

guilty Innocent kaže:22.02.2010 u 16:46

Ne shvaćam zašto bilo tko ne bi mrzio bilo koga i o tome laprdao.

Zato jer to nije samo privatna stvar. Za nešto što kažeš u birtiji te nitko ne može optužiti.
No, javni govor je nešto drugo. Ako je društvo demokratsko i zalaže se protiv predrasuda, onda mora sankcionirati ono što se tomu protivi. Inače bi uz Prizmu mogla postojati i emisija o tome kako su žene manje inteligentne i zašto Srbi ne bi smjeli graditi kuće u Hrvatskoj i sl. Ne znam, meni je to skroz jasno i razumljivo.

Kleveta je druga stvar - za nju se trebaju ispuniti određeni uvjeti, iz kojih proističe i konkretna šteta za oklevetanu osobu
.

Pa skupine koje su prozvane govorom mržnje itekako imaju štete od širenja predrasuda o sebi.

fak kaže:22.02.2010 u 19:41

gay

humanoid kaže:22.02.2010 u 22:28

Meni smiješno da trešte narodnjaci na sve strane, a ovi oj oj oj i par puta nešto zaprijete pa nema dozvole za njih. Koji smo mi puritanci je.....! Licemjerni. Nova vrsta. Al glavno da smo čiste savjesti.

Innocent kaže:22.02.2010 u 22:34

Ne, oni nisu prijavili skup i nosili su zabranjena obilježja.

Narodnjaci ne rade ni jedno ni drugo, a ne krše ni zakon općenito, jel. Ne možeš nekoga progoniti zbog lošeg ukusa. Mada bi bilo zabavno.

Innocent kaže:22.02.2010 u 22:35

Prvo bih zabranila galerije koje prodaju pejzaže i konje na pojilu, a onda možemo preć na trash tv program, pa tek onda narodnjake....

humanoid kaže:22.02.2010 u 22:47

UF! Ja bi progonio svećenika radi lošeg ukusa da mogu. Ubilo me ovo u vezi nezaposlenog oca i laži i buke oko njega tako da mi je sada čak i malo žao onog ćelavog bucka šta je organizirao dernek. Vidim da je i ovdje počelo uvođenje reda u psovke i svašta nešto. Moram pazit šta pišem, a baš sam se osjetio slobodan kao gol u vlastitom stanu.

Innocent kaže:22.02.2010 u 22:50

Što ga ti melješ!
Prvo neki svećenik, pa otac pljačkaš, pa onda jadni ćelavac, pa onda prokleti admini koji ne daju psovati.

humanoid kaže:22.02.2010 u 22:54

Danas mi je dan od trkeljanja. Stvarno me onaj usra.i kriminalac ras.izdio!!!!! Povraća mi se od svega u vezi njega.

Innocent kaže:22.02.2010 u 22:58


Ajd štrikaj malo, to ti je odlično za napaćene živce.

humanoid kaže:22.02.2010 u 23:06

Ma ren spat aš san storniran totalno! Pozz!

CedeVita kaže:22.02.2010 u 23:52

Neš ti kriminalca - ukrao par pelena i bebimila

CedeVita kaže:23.02.2010 u 00:05

No, javni govor je nešto drugo. Ako je društvo demokratsko i zalaže se protiv predrasuda, onda mora sankcionirati ono što se tomu protivi. Inače bi uz Prizmu mogla postojati i emisija o tome kako su žene manje inteligentne i zašto Srbi ne bi smjeli graditi kuće u Hrvatskoj i sl. Ne znam, meni je to skroz jasno i razumljivo.


Predrasude će uvijek postojati, ljudska glupost je neizlječiva, kao i zloća. No takvi nanose štetu sebi, a ne onima protiv kojih govore. Legitimiraju sebe i ništa drugo, stoga ne vidim zašto im ne dopustiti da se legitimiraju (verbalno) kao ono što jesu.

No, naravno takve emisije ne mogu imati mjesta na javnom mediju koji se financira od građana. I ne mogu imati status ozbiljnoga. No mogle bi postojati poput Noćne more i Vidovitog Milana.

Said kaže:23.02.2010 u 00:07

Trebali su snimit neki interracial porno uradak u kojem ševe tamniju tetu dok bere pamuk. To bi onda bila umjetnost kao i sex sa glavom Ivana Krstitelja.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 00:08

CedeVita kaže:23.02.2010 u 00:10

Moram pazit šta pišem, a baš sam se osjetio slobodan kao gol u vlastitom stanu.


KavaBon kaže:23.02.2010 u 00:13

Zamisli sex između mene i peperminta!!!!!!!!!!!! Malo sado mazo i fešta do jaja. Samo ti trebaju.

Innocent kaže:23.02.2010 u 00:32

Predrasude će uvijek postojati, ljudska glupost je neizlječiva, kao i zloća. No takvi nanose štetu sebi, a ne onima protiv kojih govore. Legitimiraju sebe i ništa drugo, stoga ne vidim zašto im ne dopustiti da se legitimiraju (verbalno) kao ono što jesu.


Nanose štetu i drugima, jer šire propagandu mržnje. Što neobuzdana propaganda mržnje može napraviti, vidjeli smo na primjeru drugog svjetskog rata, a mi čak i nedavno.

W. Reich je tvrdio da je fašizam emocionalna kuga, dakle, psihička bolest koja je izlječiva, ali i prenosiva. ;)

Vidiš, neprihvatljivo je postojanje takvih emisija, bilo na privatnoj ili javnoj televiziji, zato jer smo civilizacijski prevazišli govor mržnje i predrasude, čak i prije nego što je to uvedeno u Zakon RH.


(smajlići mi počinju ić na živce )

Innocent kaže:23.02.2010 u 00:34

Trebali su snimit neki interracial porno uradak u kojem ševe tamniju tetu dok bere pamuk.


Trebali su snimiti gay nazi porno uradak međusobno. Mislim da bi im to bilo najzdravije.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 00:35

A valjda si u pravu, za bagru i nije nego prosvijećeni apsolutizam. No ja, kao anarhist, se podosta grozim svake prisile koja nije baš nužno nužna.

guilty Innocent kaže:23.02.2010 u 01:14

Da, i meni se čini da potcjenjuješ snagu čopora i njegov strah od umišljenog neprijatelja.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 01:52

No čopor je bez vođe ništa - samo laprdaju. A kad se pojavi faca a la Hitler, tome treba stati na put. No, kao i obično, takve se pušta da marširaju dalje. A jedino takvi mogu usmjeriti snagu čopora, koji je sam za sebe veliko ništa, bezglava masa.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 01:58

No, iz ovoga linka gore kojeg navodi pionirac bi se dalo zaključiti da su se nacići htjeli zabavljati sami za sebe po svome ćefu, u krugu istomišljenika.

Jbg, ja smatram da imaju na to pravo - svakoj budali njegovo veselje.

guilty Innocent kaže:23.02.2010 u 02:15

Pa naravno da imaju, u svoja 4 zida. Javo na to ne mogu imati pravo.

I ne treba nasilju nikakav vođa. Dovoljno je alkoholu da dejstvuje. ))

humanoid kaže:23.02.2010 u 10:33

Ma nacići su super! Samo ne razumijem čemu te kratke vojničke frizure i čizme kada Hićo nije bio u vojsci jer je proglašen nesposobnim. Također imali bi moju punu potporu kada bi riješili "romsko pitanje" u Hrvatskoj, a ne ih ignorirali kao do sada. Takkođer zamjeram pokojnom Hići što ih je proučavo umjesto učio da dišu ciklon b. Hvala! Hvala! Hvala! Sada red prodika.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 11:51

Humanoidu, što će ti nacići, pa imamo našu masnu droteriju koja bi jedva dočekala srediti bilo kakvo pitanje, samo da se može lomljenja koski, pendrečenja i sl. nauživati.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 11:52

I ne treba nasilju nikakav vođa. Dovoljno je alkoholu da dejstvuje. ))


Vala jest, tako se nacići mogu sami među sobom poubijati na kakvom private party-ju.

Innocent kaže:23.02.2010 u 11:57

Vala jest, tako se nacići mogu sami među sobom poubijati na kakvom private party-ju.


E, to bi bilo spasonosno rješenje!

humanoid kaže:23.02.2010 u 12:17

Ne treba meni nikakva služba za obračunati se sa tim ološem. Samo nek me nitko ne drka dok ih rastavljam na atome. Ja ne mogu opisat svoje gađenje koje osjećam prema njima. Živio sam 300 metara zračne liniije od njihovog naselja. Krali su mi po dvorištu šta god su stigli što uključuje i prljave tenisice koje sam imao ispred vrata, a koje služe za ić u šumu istrčat pse, ubili su mi psa, provalili u auto, provalili u šupu, ukrali mi zeca, krali mi lopte ako su me uhvatili kao klinca na igralištu, ukrali mi bicikl itd. Cijela ulica je imala problema sa tim, a da ne zaboravim koliko puta su nekom razbili auto dok su letili kroz ulicu ko sumanuti sa neregistriranim autima koje im se tada po zakonu nije smjelo oduzimati. Uglavnom, sada će ovi problemi možda biti smiješni, ali meni ni ljudima u mojoj ulici, nisu bili smiješni. Jedan primjer kako iskorištavaju sućut. Kada je planula jedna baraka( ilegalno sagrađena, a meni su tražili da srušim spremište jer nije u razini ceste nego 20 cm iznad nje, ali u mom dvorištu), crveni križ im je kao privremeno rješenje dao ogromni šator za korištenje i sve potrepštine. U roku tjedan dana, šator su prodali, susjedu ukrali daske za šalovanje i bunje (kamen tucanik-dekorativni), vreće cementa i od nekud su nabavili pijesak i sagradili su novu baračetinu. Tako u nedogled. Inače, sada mi više ne kradu starcima iz dvorišta jer sam jedno ljeto u boksericama i šlapama sa nekim štapom i kuhinjskim nožem otišao u to njihovo naselje po bratovu biciklu koju su ukrali (probudili su me dok su krali zato sam bio samo u boksericama) i je.ao sam im svima majku i svašta nešto radio. Kako su mi na brzinu vratili biciklu, skužio sam da su totalne pi.ke i jadnici pa im se sada ne želim više maknut sa ceste dok prolaze autom (i voze sporije moram priznat). Uglavnom, drotovi tu ne mogu ništa jer se jadni stalno natežu sa tim parazitima, a ovi imaju besplatnu pravnu pomoć, skrivaju se, bježe, lažu, petljaju itd.... Ma..... Opet se ja raspisao. (Ne volim ja naciće, ali obzirom već postoje mogli bi se, u skladu sa svojim nazorima, pozabaviti stvarnim problemima kada se vrate sa posla iz Atlantic trade-a gdje rade za talijanskog Židova,a poslije pjevaju Juden must die!)

Innocent kaže:23.02.2010 u 12:22

Čuj, dragi, tebi definitivno treba tema o Romima na Reklamacijama.

Terminator kaže:23.02.2010 u 12:30

Sve što humanoid piše je točno, samo ako postoji na svijetu samo jedan Rom koji nije takav, ti nemaš pravo generalizirati i sve Rome smatrati takvima kao što ih opisuješ.

humanoid kaže:23.02.2010 u 12:40

Zapravo ni ja ne mogu generalizirat. Znam čitavog jednog koji je normalan, ali je otkantao cijelu svoju obitelj da bi postao takav. Zpravo, ne cijelu jer je mlađu sestru povukao sa sobom da ne bude prodana. Mašala!

Innocent kaže:23.02.2010 u 13:34

No, ja moram napomenuti da vidim da se generalizira i o Skinheadsima.
Dočim imam puno frendova koji su SHARP skinsi.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:01

Humanoidu, zanimljivo razlaganje, ali daj tako ti svega, koristi enter. Teško je čitati.
Romi su jako različiti kulture ili nekulture, kako hoćeš.

Ja se osobno osjećam jako neugodno u kontaktu s njima jer imam osjećaj da bi me odrali živu, tako su brzi i navalentni i zabole ih k. za ikoga.

No pisala sam ovdje na drugoj temi o sjećanju iz djetinjstva koje me i danas progoni, kad se neki white trash, prodavač u Konzumu, razgovarao bezobrazno s jednom gđom Romkinjom, koja je jedna od one vrste od koje ti poznaš jednog primjerka.

E sad kad bih počela nabrajati, kao ti o Romima, osim većine Roma, oni koje ne trpim načinili bi duuugačak popis. Recimo taj white trash iz Konzuma onomad.

Sad bih se samo požalila na buduću droteriju. Kak nemreju partijat i cugat u parkiću svoje škole, idu u naš parkić. Iako su postavljene kante za smeće, jako im lijeno bacit svekoliko smeće koje produciraju u te kante pa bacaju oko klupica, u travu. Boce, limenke pive i sl., čikovi, poklopci pive, vina...

Ja to svako malo čistim za droterijom, kad šećem peseka i yebem im mater drotovsku zmazanu. Lupala bih im kazne za littering samo tako.

Osim toga mrzim i white trash iz svoje zgrade, koji na to ili ne obraćaju pažnju ili tračaju iza leđa, a trebalo bi kolektivno upravi njihove škole napisati nek kontroliraju svoje pitomce da nam ne smete po našim parkićima, koje ne čisti gradska čistoća već mi sami (čitaj: moja malenkost).

Da, ti drotovi i cajke navijaju dok partijaju oko naših zgrada, grrrrr...

I sad si ti humanoidu dragi zamisli - to su ipak ljudi potekli iz ove zapadne (ne)kulture pa makar i brdske. Kad nemaju poštovanja prema prirodi, travi, drveću kad ta svoja govna okolo bacaju?

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:03

edit: Kak nemaju...

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:15

Jooooj, humanoid me podsjetio - Romi često muče životinje kao vid biznisa. Recimo, zeku (onog kojeg su ti ukrali npr) na konopac pa stat pred Kaufland. Onda se sažališ nad zekom i klinac ti ga hoće prodat, a ti bi najradije kupio da spasiš zeca.

No, yebe se nacićima za prava životinja...

Kao i većini.

A yebe se Romima za prava vlastite djece i kaj sad tu da se radi? I taj klinjo valjda, ako ne naprosi dosta popije batine u roditeljskom domu.

Usrano društvo.

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:28

hahaha

sad si me podsjetila na jednu neonacističku akciju, kad su bakicama ubijali peseke po Zrinjevcu ))))

to mi je čak bilo i simpatično

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 14:29

Po poslijednjim komentarima nacisti imaju i korisnih učinaka.:kokice

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:33

Imaju korisnih učinaka?!? Ubijanje peseka po Zrinjevcu?!?

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:35

Da, i još su te peseke nazivali štakorima. Urnebesno!
Kao, zašto ne hrane djecu, a ne te štakore. ROFL

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:38

A kakvu drugu argumentaciju upotrebit? Nek nahrane bijelu arijevsku djecu - svekolikim drugim življem! Nego šta!

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 14:39

Nisam napisao po poslijednjem komentaru , već po poslijednjim komentarima!
Protivnik sam ubijanja bilo koje vrste života.
No pojedine vrste je mudro držati pod nadzorom ili u kavezu.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:40

Hm, Romi su ono navodno Arijci?

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:42

A oni su se zato potrgali u humanitarnoj akciji ubijanja pasa koji kradu dječju hranu. hhahahah

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:44

Ja nisam vidjela ni jedan pozitivan komentar o skinsima, pa bih molila da me prosvijetlite.

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:44

pardon, o neonacistima.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:48

Pa o tom white trash-u nemre nitko niš napisati pozitivno ali valjda je Templar Kay mislio ako bi se držali ovoga:

(Ne volim ja naciće, ali obzirom već postoje mogli bi se, u skladu sa svojim nazorima, pozabaviti stvarnim problemima kada se vrate sa posla iz Atlantic trade-a gdje rade za talijanskog Židova,a poslije pjevaju Juden must die!)


da bi bilo nekih pozitivnih učinaka njihova postojanja.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 14:49

Nego, jesu li stvarno ubili kojeg peseka i je li bilo konkretnih kazni za to?

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 14:50

Svojim nastupom trude se izazvati samilost , a to mi se čini kao iznimno perfidan način
financiranja , dok sve ostale potrebe financira država.
Sad se zapitaj tko je povlašten.

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:52

Mislim da su uspjeli ukokat dva tri komada.
Pa vjerovatno je bilo kazni.
Mislim, u ekipi koja je htjela pohoditi koncert bilo je likova sa podebljim dosjeima.
Dakle, što je njima kakva kaznica za remećenje jvnog reda i mira i sl.

Innocent kaže:23.02.2010 u 14:53

Templare, nitko ti ne brani da im se pridružiš u tim 'povlasticama'.
Slobodan si stat i prositi, proglasiti sebe Romom i sl.

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 14:57

Kako stvari stoje u lijepoj našoj čini mi se da ćemo se mnogi gledati na trgovima.

Innocent kaže:23.02.2010 u 15:00

E, pa točno. I sigurno Romi nisu krivi za to.

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 15:10

Innocent da razjasnimo.
1) Nisam okrivio Rome za probleme države već za stvari o kojima piše humanoid
2) Neonacisti su zbunjeni pubertetlije ili mlađi punoljetnici koji se nisu snašli u društvu
A na pitanje zašto su problematični ( skloni nasilju ) trebali bi odgovoriti prvenstveno
njihovi roditelji a nakon toga društvo u cjelini.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 15:22

Mislim da su uspjeli ukokat dva tri komada.
Pa vjerovatno je bilo kazni.


Pa eto, ovo je značajna stvar, u kojoj bi bilo zanimljivo vidjeti jesu ili i koliko bili pošteđeni. Jer nije prijestup u pukom govoru, već se prešlo na djela.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 15:26

Zapravo, ne vidim zla u tome da su dobacivali svoje moronske ideje, mene bi npr zabavili takvi pajaci.

Iako, ako bi koju bakicu strefio infarkt zbog verbalnim putem upućene negativne energije, za to bi ih onda trebalo kazniti. Jer su eto fakat nekoga ubili pukim govorom.

Mislim da je cijela ova stvar prošla na način da su građani upućeni na privatnu parnicu, iako je ubojstvo psa kazneno djelo.

Templar Kay kaže:23.02.2010 u 15:33

Obzirom da se skinheads-i ne linjaju zavide sirotim psićima.

CedeVita kaže:23.02.2010 u 15:35

Templare, nitko ti ne brani da im se pridružiš u tim 'povlasticama'.
Slobodan si stat i prositi, proglasiti sebe Romom i sl.


Zanimljiv je slučaj onog mladog oca što je provalio u apoteku po bebimil i pelene i time strašno raspizdio humanoida. Navodno mu prijeti 6 mj - 1 godine zatvora. Rom nije.

Nekako se stječe dojam da su Romi po humanoidovu susjedstvu pokrali više od parsto kuna vrijednosti, a ovaj ih sam morao ganjati nožem i štapom u gaćama i japankama :cerek:

Innocent kaže:23.02.2010 u 15:41

2) Neonacisti su zbunjeni pubertetlije ili mlađi punoljetnici koji se nisu snašli u društvu
A na pitanje zašto su problematični ( skloni nasilju ) trebali bi odgovoriti prvenstveno
njihovi roditelji a nakon toga društvo u cjelini.


E, pa tu se varaš. Ima njih itekako punoljetnih, a neki su prešli i 30u.

A drugo, ne kužim po čemu ikoga mladost abolira od kriminala kojim se bavi.
A to je česta praksa. Maloljetnik nekoga zakolje i biva uvjetno kažnjen. Meni je to totalno abnormalno. Zato u takve akcije redovno i šalju maloljetnike i mlađe punoljetnike.

I, zanimljivo je kako se takve spodobe koji kolju i mlate i pozivaju na mržnju i smrt opravdava društvom, odgojem, roditeljima, a Rome se proklinje zbog sitnih krađa i smrdeži.
Pa svašta.

Innocent kaže:23.02.2010 u 15:42

Nekako se stječe dojam da su Romi po humanoidovu susjedstvu pokrali više od parsto kuna vrijednosti, a ovaj ih sam morao ganjati nožem i štapom u gaćama i japankama :cerek:


Vjerovatno nema dokaz za to da su to oni napravili.

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>