Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Google naočale - terminator view

mercator

Imala sam suprugovu maestro karticu. Identifikacija kartice je PIN, ne potpis, ne slika, ne JMBG, ne ime...No blagajnica nije htjela primiti karticu jer nije moja.Pitala sam je otkud zna da nije moja...-pa muško ime je na njoj...Ali ja se tako zovem...
-Dajte mi osobnu (????)
A da je žensko ime na kartici onda je ne bi brinulo to što kradem novce s tude kartice...
Elem,bila je gužva ,nije mi se dalo dalje prepirati pa sam otišla na bankomat po novce -koje je primila bez da je tražila potvrdu o porijeklu imovine...

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: atom
55 komentara
Dodaj komentar
edi kaže:23.09.2008 u 14:41

Genijalka! Kako te samo prokužila ;D

...bezobzirna i sebična, da si imalo civilizirana i odgojena da živiš u gradu i uvažavaš druge kao i poslove i dužnosti koje ljudi obnašaju, ne bi morali čitati ovakve gluposti ovdje.

sneki kaže:23.09.2008 u 15:58

Koristenje tudje kartice je ilegalno. To sto nitko ne gleda karticu i ne provjerava osobnom cija je, to ne znaci da je OK da ti uzmes muzevu karticu i njom ides kupovati (ili ti ju je on dao, nebitno).

Matt kaže:23.09.2008 u 19:56

Povišicu gospođi blagajnici.

Fresh Prince kaže:23.09.2008 u 20:08

Definitivno sam na strani blagajnice, ne znam na što se uopće žali autorica ovog teksta - glupost

petpetica kaže:23.09.2008 u 20:33

moja supruga ima moje dodatne maestro, master i american kartice. jednom u trgovačkom centru tommy supruga nije ponijela novčanik, poslužila se mojim americanom da plati račun, blagajnica je skužila, odbila naplatiti račun tom karticom i uputila je da bankomat po gotovinu. u to sam ja došao, legitimirao se osobnom iskaznicom, potpisao snip i čestitao blagajnici. jednako bih postupio i u tom mercatoru

trapavica kaže:23.09.2008 u 20:41

bravo blagajnice

Dodinjo kaže:23.09.2008 u 21:24

U današnje vrijeme kad svjedočimo krađi identiteta, blagajnica je postupila ispravno. Jer, ne bih ni ja riskirao svoj posao (pa barem i blagajnički), zbog toga. A i blagajnica se drži pravila koja su postavljena, pretpostavljam od njenih šefova.

atom kaže:24.09.2008 u 07:05

Pišete gluposti. Radi se o Maestro kartici kojoj je identifikacija PIN. Dakle ako želim krasti identitet samo moram paziti da ukradem ženski identitet. Bila bi u pravu da svaki put prilikom plaćanja karticom treba predočiti osobnu.Druga stvar -ako je bila zabrinuta trebala je zvati policiju a ne poslati me na bankomat. Licemjerni polovični principi....

Bor kaže:24.09.2008 u 07:14

U svakom slučaju blagajnica ima pravo tražiti osobnu za provjeru identiteta, tu se nema što prigovoriti.

atom kaže:24.09.2008 u 07:18

Ima pravo tražiti osobnu?????

jaca kaže:24.09.2008 u 07:24

Ima li kontrola u tramvaju pravo tražiti osobnu?

jaca kaže:24.09.2008 u 08:07

Znači ne mogu tražiti osobnu i ne smiju primjeniti silu nego samo zvati policiju. Malo glupo jer ako te uhvate kako se švercaš znači da bez problema možeš samo odšetati i ne mogu ti ništa. U stvari nije ni loše

Compaq kaže:24.09.2008 u 08:18

Niko te nema pravo tražit osobnu kartu osim policije, eventualno još u banci te mogu legitimirat. U pravu je kad ATOM kaže da su u nas licemjerni polovični principi, a najbolji dokaz je JMBG s kojim nas gnjave već godinama. Ako ti dam karticu da s mog računa skineš iznos i potvrdim ti pinom transakciju, a ti bi me još i legitimirao/legitimirala, ma nabijem te na nešto, neću ni kupovat više kod tebe. Zaboli me što tvoj poslodavac ima takva pravila, jer idem tamo gdje me ne je*u u mozak.

garagamel kaže:24.09.2008 u 08:21

@jaca teoretski možeš ti otići samo vidio bi te u zbilji kada ti dođe zetovac od 100 kila i njegova suputnica nalik bepi joseph i od tebe zatraže osobnu

travuljak kaže:24.09.2008 u 08:40

E jesi ti fakat vudrena. Ne samo da si koristila tuđu karticu što je ilegalno već si se i krivo prestavila što je još gore. Bez obzira što je autorizacija pinom kartica glasi na drugu osobu koja ako je tebi htjela dati punomoć onda bi ti dala i punomoć na tvoje ime. Tvoj problem je što ne nosiš prave kartice. Blagajnica skida svoju odgovornost i to je sasvim uredu makar mogla je pozvati i zaštitare i policiju pa onda ti objašnjavaj njima čija je kartica. Blagajnica te nema pravo legitimirati, ali isto tako ima pravo i odbiti karticu ako joj se čini sumnjivom pa ti onda plati nekom drugom vrstom plačanja ma što te i prisilila. Da sam ja morao stajati u redu dok ti trčiš na bankomat spominjao bi ti širu i užu rudbinu što bi i su vjertojatno činili i svi koji (su) čekaju/li na blagajni. Jesi li ti možda plavuša ?

atom kaže:24.09.2008 u 09:09

Vjerujem u demokraciju i skrušeno priznajem da morate biti u pravu jer vas je više... Ja sam nepismeni ignorant sa sela, pa napuštam ovu bespredmetnu neargumentiranu raspravu jer nema potrebe da me se vrijeđa samo zato što imam drugačije mišljenje. Nastavite glasati za Sanadera. Live long and prosper.

Bitanga kaže:24.09.2008 u 09:22

Gle, stara, sta mislis zasto postoji tekuci racun gradjana, zasto on ima svoj broj, ime i prezime, zasto je svaka kartica izdana na to ime i prezime, zasto postoji opunomocenik koji onda dobiva svoju karticu sa svojim imenom i prezimenom ali na isti broj racuna... btw otvaranje punomoci je besplatno (vjerujem u vecini banaka). Koristenje tudje kartice je zabranjeno makar znas pin, a mislim da se ni banci ne bi svidjelo to sto radis, pa provjeri kod njih.

Igi kaže:24.09.2008 u 10:37

Svaka čast blagajnici. Korištenje tuđe kartice je kažnjivo djelo i mogla bi zbog toga i odgovarati. Osim toga, nije ni čudo da banke kompliciraju u slučajevima kada nekome zbilja zloupotrebe karticu, a ni krivom ni dužnom... prvo što banke pomisle, upravo ztbog ovakvih osoba kao što si ti, je da su ti ljudi dali nekome PIN i karticu... Ukratko, nemaš ti što koristiti muževe kartice, nego samo svoje. Ako nemaš para, neka ti muž prebaci na račun lovu. Da si kojim slučajem moja žena, već bi sad bili u postupku razvoda.

Compaq kaže:24.09.2008 u 10:38

Ma daj. Ni meni se ne sviđa što moram imati račun u banci da bih primio plaću, a za to vrijeme me banka uredno pljačka za nekakvo održavanje računa.

Bitanga kaže:24.09.2008 u 10:49

Budi sretna da ti plaća stiže u banku, jer bi inače svakog prvog u mjesecu svi bili mete razbojnika dok bi išli kući sa kešom u džepu!

inovator kaže:24.09.2008 u 11:36

U mojoj butigi se plaća samo kešom. Koji čekovi,koje kartice,koje odgode... Cash only!!! SHOW ME THE MOOOONEEEY !!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Compaq kaže:24.09.2008 u 12:45

Kao prvo, ne znam nikog u HR ko prima plaću 01. u mjesecu, a kao drugog, sa zadovoljstvom bih sasjekao velikom gusarskom svakog ko mi pokuša otet pare.

Bitanga kaže:24.09.2008 u 12:52

Ja primam placu prvog u mjesecu, odnosno prvi radni dan u mjesecu, neces vjerovati al u HR... datum je nebitan! Bitno je da je ugodnije hodati ulicom sa praznim novcanikom i karticama, nego sa par tisuca kuna kesa. Za kavu i pljuge ti nije bed dati pare, al 10kn banci za vodjenje racuna to je puno. A za to dobijes hrpu bankomata, cekova, POS terminala di mozes kupiti karticom... samo treba odmjeriti dobiveno i ulozeno, al ne ti si kriticki protiv placanja usluge, sve bi trebalo biti dzabe.

Compaq kaže:24.09.2008 u 13:01

Naravno da jesam. Ne pušim, ne idem na kave, a nisam ni u minusu; dok banke svako malo mijenjaju nazive tekućih računa filajući ih kojekakvim sranjima. Svi dobro znamo da ekonomske krize namjerno uzrokuju bankarski lobiji. Jednostavno meni to smeta, ne želim banke, jer im ne vjerujem ništa. Prilikom mog prvog zaposlenja bio sam prisiljen otvorit račun BAŠ  u Zagrebačkoj Banci zato što je neka kravetina imala deal sa tom istom bankom. Nije se smjelo niti pitat niti bunit. Danas bih joj sa zadovoljstvom zalijepio pregršt psovki ili bilo kome drugome da mi kažu u kojoj banci moram otvorit račun.

Compaq kaže:24.09.2008 u 13:04

A glede tvog primanja plaće prvog u mjesecu, moram ti reći da si sretnik. Ja sam promijenio 3 firme i uvijek je plaća dolazila oko 15.og u mjesecu. Danas radim u ''vodećoj'' hrvatskoj komapniji u kojoj pršti korupcija na sve strane, a ako se buniš, dobiješ otpusno pismo. Krasno. Ja sam se već pobunio i sad čekam da me otpuste.

Bitanga kaže:24.09.2008 u 13:10

Ja isto kao i ti ne volim banke, ne vjerujem im nista, prodaju nam spike o ne znam kakvim pogodnostima, a vecinom su patke... no, ono sto meni u svemu tome odgovara je to da ne moram imati papirnati novac kod sebe (niti zelim) i sto mogu u svakom trenutku s parama radit sto me volja. Isto sam u ZABA-i, al svojom voljom i zadovoljan sam. I to sto platim banci da mi omoguci tu vrstu usluge ne smatram pljackom. Al otisli smo offtopic, pa mozda da otvorimo novi post :-)

Compaq kaže:24.09.2008 u 13:13

Ma nema potrebe, nisam ogorčen na banke, ali ne slažem se s tim uzimanjem. Smeta mi što mijenjaju one pakete. Ako nisi znao, više nema 3u1, sad su lepeze, i ako ne izabereš lepezu, budu te sami prešaltali na neku. Samo za info, lepeze su skuplje od paketa 3u1, ali imaju i niz bezveznih pogodnosti kojima ti mažu oči.

Bitanga kaže:24.09.2008 u 13:19

Da, istina, to je pizdinski sto te natjeraju na prelaz... ja sam presao na lepezu jer daje one besplatne transakcije (ne sjecam se vise koliko, jedno 15ak)... a posto su sad digli naknadu placanje naloga preko e-zabe za 100% onda se cak i isplati uzet lepezu. Svaki mjesec imam barem toliko racuna za platit, pa je to taman 15ak kuna u najboljem slucaju, a i vise ako placas van banke, sto je kod mene slucaj jer nisam iz ZGa. Plus jos sam puno po terenu pa mi je i m-zaba dosta korisna. Tako da ne zalim. Al istina je da nema puno razlike izmedju paketa i lepeza i da je mazanje ociju. Donekle se tjesim tim sto sam nedavno uzeo kredit za stan, pa mi je naknada za kredit bila 30% jeftinija sto je oko 1500kn (isto je to i u paketima 3u1), al gledam na to kao da sad imam par godina gratis lepezu :-)

dido kaže:24.09.2008 u 13:31

ženo imaš pravo! licemjeri! na blagajni ne možeš platiti a na bankomatu možeš dići, pa ko je tu lud!! a banke..lihvari

timmy_zg kaže:24.09.2008 u 19:02

Na uputama svake kartice, ne samo debitne, ljepo piše da je korištenje tuđe kartice PROTUZAKONITO. I sam sam trgovac, tako da dobro znam o čemu pišem, jer nam tu stvar šefovi tupe svako malo. Zato ljepo postoje dodatne kartice, koje može svatko dobiti. Drugi put muža za rukicu pa nek plača svojom karticom. A kaj se tiče legitimiranja, trgovac NEMA pravo tražiti osobnu OSIM kad se ispunjava ugovor o kreditiranju ili kad se provjeravaju čekovi ( a i to nije obavezno, tj. kupac sam piše podatke koje želi)

ririri kaže:26.09.2008 u 09:54

Blagajnici svaka čast, a ti mužića pod rukicu i neka ti napravi karticu vezanu za njegov račun. Pa di bi to završilo da ova moja doma uzme moju karticu kad hoće i pegla, pegla, pegla, pegla ..............

dalma kaže:26.09.2008 u 15:17

Ma o čemu vi pričate? Svako korištenje tuđe kartice, osobne iskaznice pa i zdravstvene iskaznice je protuzakonito. Ja sam vlasnik računa u sb banci i moj suprug ima punomoć. Kad kupuje ili obavlja neke transakcije u banci u moje ime koristi SVOJU karticu na svoje ime, ne moju. I ja imam punomoć na njegov račun i također koristim karticu maestro na svoje ime. Otkud prodavači znaju da je on moj suprug??? Zato, blagajnica je u pravu!

Mifko kaže:26.09.2008 u 16:26

Svatko ima pravo tražiti osobnu ali ti je ne moraš svakome pokazati, čak niti kod ispunjavanja kredita ali tada ti neće biti niti odobren isti. Blagajnica je bila potpuno u pravu. Ako ne zloupotrebljavaš tuđu karticu zašto se ne bi identificirala sa osobnom da pokažeš da je tvoja kartica. Svaka upotreba tuđeg dokumenta je protuzakonita. Da možeš plačati sa tuđim karticama svoje račune, pitam se zašto onda stavljaju ime vlasnika na kartice i potpisuješ se na poleđinu iste (kartice). Traži punomoć i dobit ćeš karticu sa svojim imenom i prezimenom na njoj i nečeš imati više neugodnosti. Blagajnica je u pravu bila i velika čestitka njoj!! BRAVO!!

evap kaže:27.09.2008 u 14:15

Baš me zanima što bi bilo da je netko uzeo tvoju karticu bez tvog znanja (ne kažem da si ti suprugovu imala bez njegova znanja) npr. dijete ili muž ti potroši lovu...tad bi sigurno sad ovdje pisala o glupoj blagajnici koja prima kartice bez provjere i da treba dobiti otkaz. Ti si kriva i nije mi jasno zašto se uopće žališ!?

ljuti kaže:27.09.2008 u 16:42

Potpisujem, potpisujem !! 1. Nije uzalud naštampano nečije ime kao nosioca prava korištenja kartice, a sukladno uvjetima koje postavlja vlasnik isste kartice i sa kojima je naslovljeni korisnik i imaoc iste kartice suglasan. 2. Pin-ove ljudi četo napišu na samu karticu ili drže neki papirić uz karticu, pa nitko tako i ne jamči da poznavnje pina nije rezultat krađe samog pina. Kome bi zamjerili da se dozna da je upravo takvom ukradenom karticom učinjen pozamašni promet, a netko nije reagirao dok je mogao, mislim u ovom slučaju na blagajnicu ??? 3. Blagajnica u ovom slučaju može upitati na uvid osobnu iskaznicu, ne i zadržati je ili se koristiti njome u službene svrhe poput naprimjer policijskog službenika, naravno možemo joj odbiti dati na uvid iskaznicu što nije kažnjivo, ali i ona sukladno pravilima poslovanja trgovine može uskratitit naplatu kupljenih proizvoda i iznošenje takve robe van trgovine. I još je mnoštvo argumenata zašto je blagajnica tako postupila i pravilno je to učinila. A slažete se svi, da je to na koncu za naše dobro !! ;)

andrea2501 kaže:27.09.2008 u 20:51

TRGOVAC IMA PRAVO ZATRAZITI OSOBNU ,JESTE LI PRIMJETILI DA STRANCI UVJEK DAJU OSOBNU KAD PLACAJU KARTICOM,DA VAMA UKRADU JEDNOM I ISPEGLAJU MOLILI BI DA VAS PITAJU OSOBNU

Marijana kaže:27.09.2008 u 21:31

Mislim da prodavacica ima potpuno pravo 8)

osobna iskaznica kaže:28.09.2008 u 07:56

ZAKON O OSOBNOJ ISKAZNICI I. OPĆE ODREDBE Članak 1. Osobna iskaznica je javna isprava kojom državljanin Republike Hrvatske dokazuje identitet, hrvatsko državljanstvo, spol, datum rođenja, prebivalište i adresu stanovanja. Članak 15. Osoba je dužna imati kod sebe osobnu iskaznicu i dati je na uvid zakonom ovlaštenim osobama. Članak 24. Novčanom kaznom od 3.000,00 do 4.500,00 kuna kaznit će se za prekršaj osoba: 3. koja zakonom ovlaštenoj osobi odbije dati na uvid osobnu iskaznicu (članak 15. stavak 1.), osobnu iskaznicu svatko od svakoga može tražiti, međutim kažnjivo je samo ako je ne daš policiji i sl. kad nekoga primam na smještaj od njega tražim na uvid osobnu iskaznicu koju mi naravno ne mora dati, ali će onda smještaj morati potražiti negdje drugdje. blagajnica je sa punim pravom na uvid tražila osobnu iskaznicu, a to što od šefova dobivaju druge upute je njihova interna stvar. na "petrol" benzinskim pumpama svakom 100-tom kupcu na uvid traže osobnu iskaznicu - pristojno, ljubazno i zakonito (kod njih nije problem ako je i nemaš - jer gorivo ne možeš izliti).

kael kaže:02.10.2008 u 14:19

Super su mi ljudi koji se bune jer drugi rade svoj posao. Ma zamisli, tražila je osobnu jer imam tuđu karticu! Nevjerojatno je dokle seže bezobrazluk nekih ljudi i na što se usude žaliti, umjesto da se poklope ušima.

Andrej83 kaže:03.10.2008 u 11:00

kolko ste na jadnu zenu,nasrljali..pa to je bila od muza kartica,ocito..A ma..

Iva_zg kaže:22.10.2008 u 22:50

Poanta priče je bila da je kartica glasila na žensko ime, blagajnica ju ne bi tražila osobnu... E to je već licemjerno... ili uvijek ili nikad... pa neće biti zabune... Moj muž se redovito kroisti mojim karticama... i dosad nikad nije bilo problema... i to ne PIN karticama, već primjerice Dinersom... Jednom prilikom se radilo o nešto većoj kupovini na rate pa sam išla s njim, a prodavač mi je rekao da nisam trebala dolazit da bi primio karticu i bez mene... Nadam se da ovim nisam potakla krađu kartica... ;D

selo moje malo kaže:23.10.2008 u 08:08

Baš me zanima kako to rješavaju u Engleskoj gdje uopće niti nemaju osobne? Tamo su htjeli uvesti zakon da bagra mora imati osobne i zamalo je izbila općenarodna pobuna. Kažu da se time krše njihova demokratska prava. A u našoj domaji te je..no pravo legitacije ima svatko! Npr. kontrola u tramvaju i evo prodavačica u dućanu ;D

evap kaže:23.10.2008 u 09:04

Svatko ima pravo tražiti osobnu, ali je nismo dužni svakome pokazati. To je razlika. A prodavačica MORA odbiti uzeti karticu za koju je jasno kao u ovom slučaju da ne pripada osobi koja je koristi. I to nije bilo nimalo licimjerno već pametno od strane prodavačice.

lovac70 kaže:16.11.2008 u 13:26

baš si glupača, i još o tome pišeš ... da si pročitala pravila korištenja debitne i kreditne kartice možda bi ti neke stvari bile jasnije.

pivka kaže:13.12.2008 u 10:08

bio neki dan jedan simpa čovo iz policije koji je rekao da nije istina da se samo njima treba dati osobna iskaznica. legitimno ti ju može zatražiti i zetov kontrolor u službi i teta na šalteru u banci i teta blagajnica ako joj je sumljiva tvoja kreditna karica. a mislim tolike traume jer te žena tražila osobnu.mislim toliko si važna kao osoba pa ju ne želiš pokazati ili samo ego čudno reagirao?

kiki kaže:27.03.2009 u 18:22

kad bi ti samo jednom ukrali karticu (ne daj bože, jer jako je gadno!), itekako bi bila zahvalna što ovakve blagajnice postoje. BRAVO ZA BLAGAJNICU! meni nije teško pokazati osobnu (samoinicijativno), kad npr. nešto plaćam karticom - i vidim da me blagajnik/ca pogleda sumnjičavo (obožavam ići u kupovinu ko zadnji klošar ;D ). izvadim osobnu, i ZAMOLIM osobu na blagajni da provjeri podatke. smatram da svojim ponašanjem štite i mene, jer je jedna takva (savjesna) blagajnica - oduzela moju ukradenu karticu kradljivici.

xIvanax kaže:29.03.2009 u 20:57

ovaj slučaj je zaista urnebes! a autor me fascinira. nevjerojatno da ne kuži što je napravio

NEPRISTRANI kaže:30.03.2009 u 06:43

Slažem se autorica je u krivu i onda se još čudi što su je svi popljuvali.

riva kaže:04.04.2009 u 00:04

više se vjerojatno ni ne čudi jer se uopće ne javlja, vjerujem da je shvatila da je definitivno u krivu samo me zanima zašto nije nakon svega pohvalila blagajnicu koja je savjesno obavila svoj posao!

Reklamator kaže:05.04.2009 u 12:51

Baba se čudi jer joj blagajnica nije htjela naplatit s tuđe kartice. hahahahaha ;D Na svakakve se gluposti ljudi žale, pa nije ni čudo da se prave reklamacije ne uvažavaju. ;)

Mrs. T kaže:06.04.2009 u 12:37

ja sam žensko (imam muško ime) ;D i dođem sa svojim dinersom (za kojeg mi ni ne treba pin niti ništa, nego ga samo provuče i ja potpišem) i nikad me ne traži nitko osobnu - iako je ja sama dam...

netko kaže:02.05.2009 u 16:43

karticu joj je dao muž... i žena oće platit. al ne, ne moš ovak nek moraš šetat do bankomata i dat pare... samo daj pare... ak je već u pitanju identitet onda te ne može slat na bankomat da joj doneseš pare jer je, pazi ovo, i to ilegalno

BLAGAJNICA kaže:15.08.2010 u 00:45

DOĐITE U MOJU BUTIGU I KARTICE OD DOPUNSKOG OSIGURANJA PROVLACIM KROZ POS ARARAT VAZNO DA PROLAZI,A KO CE PLAKAT.......... ZAR JE VAZNO KO JE KRIV?!

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>