Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Budućnost poslova

Životno osiguranje će me stajati života

Prije dvije godine uzeo sam policu životnog osiguranja u Osiguranju Zagreb. Premija mi je oko 6000 kuna tako da svaki mjesec uplatim oko 500 kuna za životno osiguranje + osiguranje od ozljede. Kada sam uzimao policu rekli su mi da za tri godine mogu podići sve uplaćene novce ako budem redovito uplaćivao (uzeo sam policu na 20 godina). Sada sam upao u neku frku s novcima i odlučio sam da sada (za par mjeseci) kada produ te tri godine podignem sve što sam uplatio. Kada sam ih nazvao i pitao za tu proceduru podizanja uplaćenog novca ispalo je da neću dobiti valjda niti 20 posto onoga što sam uplatio. Nego da moram valjda plaćati 7 ili 10 godina da bi podigao samo ono što sam uplatio bez kamata.  Jednostavno to je čista prevara jer dok sam se osiguravao rekli su da za tri godine podignem sve bez problema i koliko me sjećanje služi još su nešto i o nekim kamatama pričali. Sada ispada da tek za dva desetljeća mogu podići svoje novce??????? Ima li netko iskustva s  životnim osiguranjima?????

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: Vox
193 komentara
Dodaj komentar
đinko kaže:13.01.2008 u 23:42

pročitaj ubuduće što potpisuješ

motion_junkie kaže:14.01.2008 u 05:25

Nažalost, Đinko ima pravo. Ono što su oni tebi rekli je jedna stvar, ono što piše u ugovoru je druga. A to je ono što si potpisao... Slažem se da su gamad, ali nisu budale... Znaju oni dobro šta rade...

Brzi kaže:14.01.2008 u 09:37

Takvih slučajeva znam na desetine. Sve su uvjerili da će dobiti pare nakon godinu dvije tri a kada dođu po njih dobe golu kur... ;D

đinko kaže:14.01.2008 u 17:34

evo bio ja danas u pbz-u i osobna bankarka opala sa stolca skoro kad sam rekao da ću ja to pročitati prije nego potpišem.. onda kad sam imao prigovor na jednu točku ugovora nije jadna znala šta će sa mnom.. moram opet ić da joj mast izvadim..

đinko kaže:14.01.2008 u 17:35

ništa ne potpisujte, a najmanje raznorazna osiguranja.. ti koji su vam ih prodali se odvezu u svom novom jaguaru a vi plaćajte ostatak života..

Brzi kaže:14.01.2008 u 22:26

Ma da ih pročitaš 70 puta nećeš ništa skužiti. Je i uzmi povećalo jer su svi važniji djelovi ugovora napisani slovima za bakterije

Mravojed kaže:15.01.2008 u 07:06

To su najveće lopovčine. Svima lažu i puno njih popuši. Sada i banke uvjetuju da se moraš osigurati tako da htio ne htio ako ti treba kredit ravno u ralje vampira >

polos kaže:16.01.2008 u 15:04

uh uh. a baš sam nedavno uplatio 1 ratu kod Generali osiguranja. Idem pročitati ugovor ponovno

lipi kaže:17.01.2008 u 11:15

stoji pravilo: ne potpisuj ništa!!

Ficlek kaže:17.01.2008 u 13:42

Postavlja se pitanje zašto si uzimao osiguranje života ukoliko nisi namjeravao odguliti otplatu istog do kraja. Drugo, i ne manje važno pitanje koji te je to prijatel nasanjkal, odnosno valjda, prodal ciglu, oliti životnu školicu iz koje možeš i sam izvući zaključak, koji si u međuvremenu vjerojatno već izveo, a to je da se od "prijatela" nikaj ne kupuje. Prijateljstvo je prijateljstvo, a biznis je biznis, kak bi rekli naši stari, ne? ;D

Strippy kaže:20.02.2008 u 13:25

Nemas se sta zalit... ljudi fino kazu PROCITAJ ONO STO PISE SITNIM SLOVIMA!!!!!

goran kaže:20.02.2008 u 17:42

Supruga i Ja imali smo slićno iskustvo kod Grawea. Ista priča da udovoljiš poznaniku ti nastradaš.A kod Cosmopolitana zatražio sam i ja pozajmicu koja mi je odobrena cca u visini uplate ali u obliku kredita, što znači da moram vraćati mj. s kamatama ili mi se to sve skupa odbija od ukupne osigurane svote .Š to kažu ostali sugovornici treba čitati što piše, ali ni onda ako nisi pravnik malo toga ćeš razumijeti. U svakom slućaju oprez, bolje invest.fond, barem se nadaš nećemu a ne penziji ili smrti.

Miropro kaže:09.03.2008 u 18:36

to je čista prevara...triba ti je objasniti da je ŽO štednja za mirovinu a ne za novu televiziju...btw na polici ti je tribala pisat otkuna i kapitalizirana vrijednost police kad si je dobija i ako ti se ne svidja imas pravo trazit nazad svoj novac 30 dana od dana primitka iste...have a nice day )

Obrana kaže:25.04.2008 u 10:02

Bolje da si taj novac dao u neki fond i da si ga sad digao dobio bi cijelu isplatu + ostvarenu dobit u fondu,a taj agent što ti je sklapao tu ponudu za osiguranje ti je uvalio priču kako možeš sve samo da on zapravo ostvari bodove i dobije proviziju na toj polici,a zapravo sve i jedno životno osiguranje ti to radi ti ne možeš dobiti isplatu cjelog uplaćenog iznosa jer sklapaš policu na dugoročno kod tebe 20 god.Meni se to desilo kod Grawea tj.SAFE LIFE programa kad sam zatražio otkup police od uplaćenih cca 5000 kn dobio sam 2300 kn.NAKON 3 GOD.

xy grawe kaže:02.08.2008 u 21:03

gle neću se pravit pametan al ja imam policu grawe osiguranja na 43 godine svaka 3 mj plačam cca 430kn jer nažalost nemogu više al koliko ja znam da jednu desetinu ugovora moraš plačat da bi mogao dignut ikakav novac.i što se toga tiće 400 kn nije neka lova a za recimo 15 god će mi poslužit da dio izvadim van otplatim kredit povećam malo iznos uplate i na kraju imam istu dobit.ako koga zanima išta vezano uz osiguranje koje već plačate ili tek istražujete slobodno se javite znam neke ljude koji će vam besplatno protumačit šta ste potpisali i kako i šta dalje poduzeti.mail tomislav.knez.ka@gmail.com ;D

DINKI kaže:13.08.2008 u 19:00

Čitam komentare.Š ta reći?polica osiguranja života je prava stvar,naročito ugovorena s osiguranjem zagreb,greška agenta koji ti je prodao policu je što nije bio iskren s tobom.nakon desetine ugovorenog roka.MOŽEŠ  podići novac ali po otkupu vrijednosti police u toj godini.nema te osiguravajuće kuće koja radi drugačije.ako ne želiš više uplačivati na taj svoj konto-policu KAPITALIZIRAJ-nema više uplata,osigurana svota se mijenja i program ide do kraja.neka ti netko objasni što znači kapitalizacija.ponavljam-agent prodaje te zaribao,ne osiguravatelj.

Š takor kaže:13.08.2008 u 20:26

Figa desetina ugovorenog roka. To je na 20 godina 2 godine. Bilo bi lijepo ali nije tako. Ovo što kaže je istina do 10 godina da bi dobio uplaćeno bez kamata

Š takor kaže:13.08.2008 u 20:27

Čekaj nisam skužio Š to je to otkupna vrijednost police u toj godini?

tajči kaže:16.08.2008 u 12:15

nemate pojma o čemu pričate,životno osiguranje se itekako isplati..široki spektar mogućih dodatni osiguranja uz osnovno osiguranje, pa vi osiguravate svoj život,imte štedni dio,osigurani ste od devet teških bolesti,nezgode..malo se raspitajte kod zastupnika da vam razjasne određene upite i da se razbiju ovakve predrasude o osiguravajućim kućama.

NAJBOLJE ULAGANJE kaže:28.09.2008 u 11:48

vreća cementa 59 kn, kubik šodera 250 kn, kubik daske 1.650 kn, mješalica 1.350 kn, željezna mreža 450 kn, pomučiš se 2-3 godine, napraviš nešto korisnih kvadrata i od podstanara imaš najamninu u iznosu od prosječne hrvatske penzije. sve lopine iz osiguranja prvo sebi podjele dobre plaće, a mrvice koje ostanu (ako ostanu) ubace pod dobit

čoso kaže:30.09.2008 u 08:01

Radim u osiguranju i upravo preživio neugodno iskustvo. Napravio policu na 10 godina i uplaćivao 1162€ godišnje. Nakon 4 godine napravio otkup. Dobio sam vam 21000. kn, uplatio 33000. Naravno nitko vam ne kaže da se ako ste koristili poreznu olakšica-još i taj dio uzima od otkupne vrijednosti. Osobno sam računao van dobiti oko 26500, dosta boli ovako popušiti.Ovi kaj vam gore pišu da se isplati upravo prodaju to smeće pa moraju tako pisati. Još čak navode i osiguranje od TBS-a(teško bolesnih stanja) i dodatno osiguranje od nezgode.U slučaju da VAm se ništa ne dogodi a na rok od 10-20 god. nećete dobiti niti koliko ste uplatili, a da isplati se vašima kad umrete - ali od nezgode, nedaj Bože od bolesti jer ako se ustanovi da ste već bolovali od neke bolesti a niste platili uvećanu premiju (pribavljač Vam kaže pri sklapanju osiguranja - pa ne morate baš sve reći - tako je bilo kod mene) pitanje je kaj budete dobili. Sve skupa ovi koji se postavljaju na zadnje noge prodaju to i kupe pre veliku proviziju - istina teško je to prodati baš zato jer ne valja.

HrvojeM kaže:12.10.2008 u 23:04

ubuduce koristite Merkur osiguranje. Ja sam vec trecu godinu korisnik njihovog zivotnog osiguranja. Ima ukupno 5 razlicitih polica (ja, zena, kcer, stan, kuca). Zaista sam gnjavio predstavnika Merkur osiguranja sa svakojakim pitanjima i na sva mi je dobro odgovorio, pa cak i na tvoje pitanje. zaista sam odusevljen sa njima. Inace da prekines sa uplatama do 3 godine neces dobiti nista. do 7-10 godina dobijes odredjeni postotak, a nakon 10 god dobijes svoje novce kamatu. to je tako, ali si barem osiguran.

all life kaže:17.10.2008 u 20:00

Pa šta bi ti čovjeće, da budeš osiguran tri godine i kad ti se digne ona stvar da podigneš sve novce. Ove tri godine da si riknuo ili šta već drugo netko od tvojih ili sam ti bi dobio ogroman novac za nas ljude nižeg sloja...tko te tjerao da dižeš novce. Pa normalo da češ dobiti samo 20 posto..dobit ćeš ti sav novac ako ga na primjer ako si se osigurao na 30 godina, nakon 15 godina odlučiš podignuti taj novac koji si redovito uplaćivao dobit češ svu svotu koju si uplačiovao svih ovih godina. To su ti sitnice koje pišu sitnim slovima a možda i ne pišu nikako...pa aj ti znaj

jambo kaže:17.10.2008 u 20:53

Š ta njega briga što piše? Ovlaštena osoba koja zastupa tu kuću laže kupcu u lice. I ov o za rikavanje u tri godine ne stoji jer upravo na toj maloj stopi takvih slučajeva osiguravajuće kuće i imaju novaca da ove tri godine ulažu u razne biznise i zgrču lovu na tuđi račun.

Sophie kaže:20.10.2008 u 13:40

Životno osiguranje je pljačka...čini se da nakon godina uplaćivanja dobiješ neku pristojnu svotu, ali treba uzet u obzir inflaciju ( u prosjeku 3 posto godišnje) i onda shvatiš da dobiješ na kraju govno. Ja sad pokušavam raskinut svoju policu s Cosmopolitanom, ali nitko se ne javlja na mail, ni na telefon.

Compaq kaže:20.10.2008 u 14:25

No dobro, ja sam oduvijek znao da ne dam pare nikome pa ni životnom osiguranju. Da li ti sad ikako možeš te pare izvući nazad? Da li je bilo ko to izvukao od stoke?

TAJNIK kaže:22.10.2008 u 08:36

LJUDI, PA VI KOJI PIŠ ETE TAKVE RUŽNE STVARI ZA ŽIVOTNO OSIGURANJE, UOPĆE NEMATE POJMA Š TO JE ŽIVOTNO OSIGURANJE. SVAKO OSIGURAVAJUĆE DRUŠ TVO IMA SVOJE UVJETE ZA OTKUP POLICE. ZA TAKVO STANJE KRIVI SU I KLIJENT KOJI SKLAPA POLICU ŽIVOTNOG OSIGURANJA I ZASTUPNIK OSIGURANJA. ZNA SE KOJI SU GLAVNI UVJETI ZA OTKUP POLICE: NEZAPOSLENOST, SMRT ILI BOLEST UŽEG ČLANA OBITELJI, RASTAVA BRAKA, ISELJENJE IZ HRVATSKE, I AKO KLIJENT NE ZADOVOLJAVA NEKI OD TIH UVJETA POLICU JE NOMOGUĆE OTKUPITI. AKO JE POLICA SKLOPLJENA NA ROK DO 12 GODINA, POLICU JE MOGUĆE NAKON 2 GODINE KAPITALIZIRATI(PRESTATI S DALJNJIM PLAĆANJEM PREMIJE, A UPLAĆENA PREMIJA SE ISPLAĆUJE PO ISTEKU POLICE). VRLO JE VJEROJATNO DA JE ZASTUPNIK PRODAO POLICU KLIJENTU, A NE KLIJENT KUPIO POLICU OD ZASTUPNIKA. POSAO ZASTUPNIKA BI TREBAO BITI VRLO ODGOVORAN POSAO. Š TO ĆE ZASTUPNIK NAPRAVITI PO ISTEKU POLICE AKO NEŠ TO OBEĆA A TO SE NE OSTVARI? ZAR ĆE SE POSLIJE TOGA NEGDJE CIJELI ŽIVOT SKRIVATI? ZATO MORAJU TI LJUDI KOJI PRODAJU ŽIVOTNA OSIGURANJA BITI VRLO RAZUMNE OSOBE, A NE BITI SAMO POHLEPNICI KOJI POKUPE SVOJU PROVIZIJU, A POSLIJE REP MEĐU NOGE I GAS. LJUDI SLOŽITE SI POLICU ŽIVOTNOG OSIGURANJA ALI NE NA VREMENSKI ROK DUŽI OD 10 GODINA. ZNAM KAKO JE TO. 25 GODINA JE DUG VREMENSKI PERIOD. NAKON PET GODINA TRAŽIT ĆETE OTKUP POLICE I NORMALNO PUNO IZGUBTI. A 10 GODINA BRZO PROĐE. KAD TO PROĐE UZMETE TE NOVCE I NAPRAVITE NOVU POLICU. RAZMISLITE. POZDRAV

OVB POWER kaže:23.10.2008 u 10:09

PRODAJA OSIGURANJA JE NAJJE..NIJI POSAO U HRVATSKOJ!!!!!

balkan kaže:23.10.2008 u 12:09

imam ja,nažalost.prevaranti.

gost kaže:29.10.2008 u 08:06

Ja se raspitujem koje je životno osiguranje bolje.Ako mislite tako pokupit novce za koju godinu onda je nabolje štedit u banci.Životno osiguranje se isplati tek nakon 10-15 godina inače se ne dobiva puno.A prve 2-3 godine se ništa ne dobije.To su novci za stare dane ili ostavština za djecu. Ne razumijem kako vam nisu rekli i napravili analizu što dobivate nakon koje godine?! Jel znate osiguranje koje radi te analize?

LUPI kaže:15.11.2008 u 14:04

LUPI kaže:15.11.2008 u 14:05

SVE LUDO ;D

sino kaže:01.12.2008 u 16:46

Ljudi moji, sa izuzetkom nekolicine, govorite i nečemo o čemu nemate pojma i baljezgate gluposti, poput onog savjetnika koji je čovjeku uvalio policu. Slobodno me nazovite na 091 4909 243 i ja ći vam objasniti zašto uzeti životno osiguranje, kada se isplati kapitalizirati, a kada otkupiti policu.

name kaže:01.12.2008 u 18:18

Nije mi jasno sto ljudi uzimaju zivotno osiguranje ako to nemogu da placaju. Zivotno osiguranje je jedan od nacina sta uraditi sa "viskom" novca koji vam ostane nakon sto se rijesite svim, recimo mjesecnih obaveza. I tu se namece ta logika, ako niste osoba koja moze izdvojiti minimalan iznos nemojte placati osiguranje. I tacno je Merkur ima definitivno najbolji program zivotnog osiguranja. Kada njihove ponude izvagate sa Grave i Uniqa (ostali nisu ni do koljena), Merkur je pobjednik!

crosig.hr kaže:07.12.2008 u 12:46

otidjite u neku poslovnicu croatia osiguranja...domaca firma, preko 120 god na trzistu, uvijek trazite starijeg zastupnika sa iskustvom...trazite uvjete, citajte ljudi, citajte... ne sklapajte osiguranje na pamet... pozdrav

gec kaže:07.12.2008 u 14:04

Ja isto nekako najviše vjerujem Croatia osiguranju. Najveći su u našim okvirima.

snješkica kaže:10.12.2008 u 11:22

evo ja sam baš prije tjedan dana bila na razgovoru u cosmopolitan osiguranju i ispitala sam ženu sve i svašta te moram biti iskrena da mi je zaista sve u detalje objašnjavala. kada bih htjela dignuti uplaćen novac u prvih 15 godina ne bih dobila onoliko kolko sam uplatila nego tek u 16 godini. jedino što me zanima dal netko zna u slučaju da osiguranje propadne jel mi dobivamo tu lovu ili.. ?? da ne bi bilo kao sa ljubljanskom bankom ? e i još jedno pitanje ..pojasnite mi to ulaganje u fondove ? hvala !

collina kaže:16.12.2008 u 16:19

ni slućajno u fondove, to je smak svijeta, žvotno da

roky kaže:05.01.2009 u 10:37

životno osiguranje je najbolji oblik štednje, problem je u tome što ga svakojaki likovi rade i ne znaju ljudima objasniti o čemu se zapravo radi.

roky kaže:05.01.2009 u 11:07

snješkice pazi da se doživotno ne osiguraš u kunama

bembo kaže:07.01.2009 u 15:08

30 god. mi je i placam z/o u agram life.uzeo sam ga na 25 godina.poceo sam 2005 god.godisnje placam 580,80 eura.nazalost moram reci da mi u vezi z/o nista nije jasno.vjerojatno sam laik pa se ne razumijem u to toliko dobro,ali gledajuci realno ispada da ja necu dobiti one novce sto sam ih u 25 godina uplacivao.U polici mi pise ovako:Osigurana svota za dozivljenje:13 886 Eura Sto ispada 580,80 eura X 25 godina=14520 Eura 14520 eura-13 886 eura=634 eura (gdje je taj ostatak od 634 eura) Ispada da oni meni vrate manje od ulozenog,iako govore da na kraju isteka police dobivam nekakvu njihovu dobit. Pa tko meni moze garantirati da ce oni meni isplatiti tu njihovu dobit ili dali cemi uopce ista isplatiti,sto se dogodi ako osiguranje propadne,tko ce mi dati moje novce. Takoder ako hocu da prekinem policu oni ce mi za ovih 5 godina isplatiti 951,08 eura a ja sam njima uplatio 2904 eura.!!!!!!!!!!!!!!!Pa tko je tu lud uopce,nesto mi tu smrdi samo neznam sto.Ima druga solucija da dobijem 1908 eura ali tek za 25 godina!!!!!!!!!!! Govore da je to neki oblik stednje,pa kava je to stednja kad ja ne mogu svoje pare dignuti,zar nije bolje otici u banku i otvoriti racun i svake godine stavljati te pare. Isto tako su rekli da mi mogu biti jamac za kredit,odem u zagrebacku banku i pitam i banka govori da agram life nemoze biti jamac u zagrebackoj banci.Sad mi govore u osiguranju da ja banku mogu tuziti zbog toga. Uostalom ovi prodavatelji u osiguranju nemaju pojma sto vam pricajunjima je samo u interesu da vas privuku i onda tko vas j... Na kraju svega covjek nije pametan sto reci,dali da nastavim sa placanjem ili da sad prekinem ili da uzmem ovu jadnu crkavicu od 951 euro. Pozdrav

živilarvacka kaže:07.01.2009 u 23:23

U Merkuru isto seru kao i drugdje jer mi je zastupnik njihov i to kao neki iskusni g. Čuljak (koji mi je u povjerenju rekao da on nije kao ti mladi zastupnici koji samo ganjaju proviziju) isto rekao da nakon 3. godine ću moći podići svu lovu. Još mi je rekao da ću imati cca 4-6 % zarade godišnje. A ja budala nisam ništa čitao nego potpisao na 30 g.. Sad kad čitam ovo fakat se osjećam kao debil. A frajer mi još uredno šalje čestitke za Božić. Stjerat ću ga u p.m. Inače jedan čovjek koji se bavio time mi je rekao da ih sve to uče na seminarima što srati ljudima. Smradovi!!! Smrt Merkuru i ostaloj bagri a nama da se učimo na svojim greškama!!!

bembo kaže:08.01.2009 u 15:39

ima li tko da radi u zivotnom pa da nesto napise,ali iskreno

LENA kaže:22.01.2009 u 08:17

E,pa stvarno..citam ove komentare,prosto da covjek nepovjeruje,masa gluposti je izrecena,ljudi su totalno izvan prostora i vremena.Zivotnna osig su za ljude koji zele vise,za one ljude koji razmisljaju o sebi,svojoj buducnosti i svojoj obitelji.Privatna penzija preko polise ziv osig je naisplativiji ali dugorocni vid stednje,koja nam resava dva vazna zivotna pitanja..kako zivjeti u starosti a nemati dovoljno novcanih sredstava,i sta ako nam se u toku te stednje nesto desi,u tom slucaju nasu obitelj smo rijesili financiskih problema.Ovakav vid ulaganja nije stednja po videnju stednje u bankama..ulozi pa digni,kada ti se prohtije kupiti nove cipela.Ovakvo ulaganje je za pametne i odgovorne ljude ,uostalom kada na moru vidimo starije ljude iz Evrope sta mislite kako oni sebi to mogu priustiti,pa pitajte ih,meni su rekli vecina,pa imamo svoju policu ziv osiguranja..

hambi kaže:22.01.2009 u 17:37

bok,zna li tko nešto o grave osiguranju???????????????

181818 kaže:22.01.2009 u 18:05

Bježi od životnog osiguranja čim dalje. Kad doživiš nesreću onda na sve načine pokušavaju ne platiti ono što je po ugovoru. U Hrvatskoj to i uspjevaju!

hambi kaže:23.01.2009 u 13:48

Ah znam! To mi je tata osiguranje uzeo,preko firme gdje radi neznamo baš puno o tome jer tu neko nešto muti.Polica osiguranja mu je u firmi vidio je onda kad je podpiso i više nikad.....Plaća mjesećno oko 600 kn ništa nam nije jasno.Ja imam allianz osiguranje plaćam mjesećno oko 200kn, prijatelj mi tamo radi pa se nada da me nije za...!!

Tinnaa kaže:24.01.2009 u 22:06

Uglavnom za one koji tek namjeravaju sklopiti police - životna osiguranja se ne mogu raskinuti bez penala. To nije štednja u banci ili miroviskom fondu, iako često uključuje i neke elemente navedenog. Osiguratelj kod uplate prve rade od npr 100€, nosi rizik isplate 100.000€ u slučaju smrti osiguranika. Znači osiguratelj nosi/preuzima rizik isplate ogromne sume novaca iako po tom osiguraniku nije zarađeno još praktički ništa, što banke ne rade. To preuzimanje rizika ima neku svoju cijenu. Od svake uplate rate oduzima se cijena toga rizika (koji ovdje treba promatrati kao ulazni trošak npr. kod cijene kruha) i dodaje se neka kamata zarađena okretanjem uplaćenih novaca. Kad se jedno s drugim oduzme i zbroji - u početnim godinama police veći je trošak nošenja rizika od ostvarenih kamata/dobiti na uplaćeni iznos. Tek negdje polovicom trajanja police se to izjednači, a pri kraju police je veća zarada od troška nošenja rizika. To sve se jasno vidi u Tablicama otkupa i kapitalizacije, koje rade ovlašteni aktuari/matematičari. Većina savjetnika a i zaposlenika osiguratelja uglavnom ne zna ovo objasniti, pa radije prešute i pričaju bajke o policama života kao genijanom proizvodu industrije finacija i osiguranja, gdje ulažeš malo, možeš dobiti potencijalo nebrojeno puta više od uloženog, a to sve te ništa ne košta i možeš raskinuti policu kad hoćeš. Kaj god ;)

nada kaže:27.01.2009 u 22:09

MOLIM VAS DA MI NETKO VIŠ E NAPIŠ E O TOME KAKAV JE AGRAM LIFE I KAKVI SU MU UVJETI U ODNOSU NA DRUGE OSUGURATELJE??

zbunjola kaže:02.02.2009 u 19:50

mene zanima euroherc!?

miljac kaže:27.02.2009 u 11:20

ja u Vienna Insurance mjesecno uplacujem 40eura ugovorio na 23 god (do 50.god. zivota) pa sad dolazi brak, plan adaptacije kuce,drukcije financijsko razmisljanje... pa si kalkuliram da u zivotno smanjim uplatu na pola. ako netko zna da li se to moze i preporuca nek malo pojasni

netko kaže:03.03.2009 u 12:30

najjači su mi ovi koji kažu "šta si uplaćivao životno osiguranje ako ga ne možeš plaćati". zato što nitko nije vidovit, pa ne zna šta će mu se dogoditi za 5, 10 ili 20 godina - inače ga vjerojatno ne bi uplaćivao bez razloga ili iznad svojih mogućnosti. žo se broji kao sigurna investicija. i meni su rekli, kao i mnogim drugima, da mogu podići novce kad mi padne na pamet. moja je greška što se nisam detaljnije informirala i nemam sada koga kriviti. a ovi koji gore objašnjavaju pod kojim se uvjetima radi prekid osiguranja: nisu u svim osiguranjima uvjeti isti...

ajam kaže:05.03.2009 u 11:51

evo nakon svega pročitanok proglašavam sebe i svog zaručnika največim gubitnicima na osiguranju. Naime prije 7 godina moj zaručnik se osigurao u allianzu i NARAVNO da su mu rekli kako uvijek može podići svoje novce. Tokom sedam godina uplatio je više od 8 tisuća eura, u brak želimo ući bez kredita za auto i velike rate za osiguranje- jer zaboravih spomenut mjesečno je uplačivo cca 700 kn ovisno o tečaju jer mu je mjesečna rata bila 90 i nešto eura. Sada je otkupio policu i van dobio 3 700 eura što znači da je izgubio 60 % uloženog novca!! Eto to je naša priča!!!

tiho kaže:05.03.2009 u 12:06

neka mi oni koji imaju iskustva napišu što misle o allianzu,jer sam kod njih počeo uplačivati policu za sebe i suprugu. Inače još se lomim da li da nastavim ili prekinem..... i tek sad kad sam ovo sve počitao ništa mi nije jasno. Mislim i dalje da je polica ž/o dobra stvar,a opet ....živimo u svijetu u kakvom živimo....

ivančica kaže:05.03.2009 u 14:56

Ja kao zastupnik u osiguranju (nije bitno kojem) savjetujem...da police sklapate kod poznatih, koji ce vam kao prijatelji reci i objasbiti prednosti i nedostatke svake police i zajedno s Vama odabrati vrstu police koja vam odgovara i sve ostalo....

netko kaže:06.03.2009 u 12:16

slažem se sa ivančicom: dobro se raspitajte. a inače, trenutno čitam knjigu N. Mašića: Životno osiguranje (osnovni principi). Knjiga je namijenjena svima koji žele znati išta o osiguranju života, a sadrži i poglavlja o tome kako odabrati dobru osiguravajuću kuću (iako garancije NEMA). Međutim, u knjizi gospodin lijepo kaže: "Zlatno je pravilo da se osiguranje ne kupuje ako nije doista potrebno." Ako mislite uložiti svoj novac na manje od 10 g., a s ciljem nekakve zarade, razmislite o nekoj drugoj opciji. Ne kažem da je ŽO loša investicija, nego je isplativa samo ako ste u mogućnosti dočekati istek.

Ja budala kaže:12.03.2009 u 18:52

ŽIVOTNO OSIGURANJE JE NAJVEĆA PREVARA Ja sam počeo uplaćivati ŽO 1994, dakle već 15 godina. Prvih godina sam za iznos godišnje uplate osiguranja mogao kupiti 2 m2 stana u Splitu. Po završetku mojih uplata, za ono šta ja dobijem od osiguranja godišnje, nadam se da ću moći kupiti kruh i mlijeko, ali samo za 1 dan u toj cijeloj godini. Zaradilo je samo osiguranje na račun nas naivaca. DAKLE JEDNOSTAVNA RAČUNICA, NITKO NE RAČUNA DA ISTI NOVAC SVAKE GODINE VRIJEDI MANJE - SVE VELIKA PREVARA.

NEPRISTRANI kaže:12.03.2009 u 19:19

Ja cijelo vrijeme pričam ---osvrnite se i samo pogledajte u kakvim su zgradama smještena ta osiguranja, sva u staklu, mramoru, oni žive kao bogovi od ljudi koji uplaćuju osiguranja, a ljudi i dalje sklapaju osiguranja i uzalud čekaju godinama...i na kraju nakon 20-25 godina ako uspiju to dočekati dobiju crkavicu (dobro je ako i dobiju) jer sve pojede devalvacija.

petra kaže:13.03.2009 u 22:12

kakvo je euroherc osiguranje

osiguranik kaže:26.03.2009 u 16:08

Osiguravajte se životno samo ako imate djecu ili nekoga kog želite zaštiti u slučaju vaše smrti. A i onda pametno odredite neki mjesečni, tromjesečni ili godišnji iznos kojeg se možete odreći bez da netko u kući zbog toga bude gladan. Jer ako mislite da ćete se tim novcima jednog dana pomoći, zaboravite. Godišnja inflacija u eurozoni je bar 2%. Da, neka osiguravajuća društva nudit će vam indeksaciju. No zapravo vam samo žele uzeti još više iz džepa. Petra, ne postoji (više) Euroherc životno osiguranje već Agram životno osiguranje. Samo "stara" osiguravajuća društva mogu unutar iste firme prodavati i životna i neživotna osiguranja. Promjenama zakona neke godine uvedeno je da se moraju osnovati posebna društva za životno osiguranje, dok je postojećim dopušteno da rade po starom ali moraju imati odvojene račune - životno i neživotno osiguranje. Nakon prve tri godine od nijedne osiguravajuće kuće nećete dobiti ništa u slučaju da policu raskinte tj. oni bi rekli, zatražite otkup. Zašto? Koliko je meni poznato, 20-25% prve godišnje uplate a možda čak i druge ide kao bruto iznos zastupniku osiguranja koji vam je policu prodao. Pa vam je jasno zašto vam je neke stvari prešutio.

MarkOO9 kaže:26.03.2009 u 17:01

Ima puno teksta pa da ne čitam redom, možda ću se i ponoviti... Ja imam životno kod Croatia osiguranja već 7 godina i takođe me je zanimalo mogu li dignuti novac nakon 3 godine štednje. Pogledao sam ugovor i prilog ugovora i tamo lijepo piše da mogu dobiti novac u 100% isplaćenom iznosu nakon pete godine života. Crno na bijelo. Žao mi je Vox, ali to ti je jedna od par osnovnih stavki u ugovoru kod životnog osiguranja, trebalo je pogledati.

MarkOO9 kaže:26.03.2009 u 17:02

Ne pete godine života nego štednje ;D

savjetnik09 kaže:30.03.2009 u 18:01

Životno osiguranje je najobičnija prevara!!! (preporuka pod navodnike KVIG osiguranje Rijeka)

da, jako puno nesporazuma ima na ovoj temi, kao prvo da hrvati su jako veliki skeptici, i neka i treba biti! kao drugo životno osiguranje je po meni dobra stvar! jer kao prvo koliko ljudi danas živi od kredita?? jel zna itko taj podatak? e neznam vala ni ja, al kad gledam u svojoj okolini vidim da 60 -70 % mog društva ima kredit, što za auto što za stan! i da naravno već sad kukaju i bore se, traže dodatne poslove i tako dalje jednostavno bore se! e aa zamislite u tu otplatu kredita uključena je jedna ili dvije plaće (znači muž i žena, imaju solidne plaće digli su kredit za stan i oni nekako i uspijavaju otplaćivat svoje rate) znači iz mjeseca u mjesec uspijevaju! zamislite da se jednoj osobi od njih dvoje nešto desi?? jel si može to itko zamislit?? totalni financijski kolaps, nema šanse da se te iste rate mogu otplaćivat više, ima tu sad još milijun faktora šta kad bi ako bi i tako dalje,al to nek vam financijski savjetnici savjetuju! po meni je životno osiguranje dobro, iz razloga što zaštićujem svoju obitelj, a nekošta me 500 eura mjesečno! i tu ljudi griješe uzimaju prevelike police, a trebali bi samo 10 % od svoje plaće izdvajat za to na rok po meni najbolje 30 god. al to je opet individualno! ukratko moj savjet 10 % od svoje plaće,i to ako imate obitelj, da su oni zaštićeni ako se vama nešto desi, a u slučaju da se nedesi, eto nakon 30 godina lijep dvosjed za vas i vašu ženu, a djeca su ionako napustila gnjezdo! :-)) ali čitajte i samo čitajte jer slažem se naša osiguravajuća društva volje lovit u mutnom, preporučujem životna osiguranja ali oprezno! nekad sam sudjelovao na seminaru gdje uče ljude kako druge ljude zavest! i da dao sam otkaz :-))

DUNAV 69 kaže:15.04.2009 u 22:26

JA RADIM U OSIGURAVAJEČEM DRUSTVU. MALO ZVUĆI GLUPO DRUŠ TVU ALI Š TA SAD, LJUDI OVAKO AJMO MALO LOGIKE; ŽIVOTNO OSIGURANJE JE Ž I V O T N O , NIJE OSIGURANJE NA 2,3,5,10,15,G. NEGO NA 25 I 30 G. KO MOŽE TO PRIHVATITI MOŽE AKO MISLI DA PLAČA 2 ILI 3 G NEKA ODMA ODUSTANE , TO KAŽEM VAMA KAO I SVAKOM KO SJEDNE PREKO PUTA MENE DA SKLOPI POLICU. MOŽDA JA ZATO JEVA PRAVIM NORMU ILI JE NEUSPIJEM NAPRAVITI ALI KOM NAPRAVIM Ž I V O T N O OSIGURANJE TAJ JE SHVATIO U STA JE KRENIO. NEMOZE NITKO VAS ZA 250 KN MJ OSIGURATI NA 20000E A DA VI KAZETE U 2 GODINI JA HOČU SVOJE PARE AJDE VI TO UZMITE NA SEBE DA VI NEČIJU GLAVU OSIGURAVATE ZA JADNIH 250 MJ NA 20000E I DA VAM TAJ DOĐE NAKON 2 GODINE I KAŽE JA HOČU SVOJE NOVCE NAZAD, A NAPRAVIO POLCU NA 30 GODINA ? DRUGO PRAVILO ; NEPRAVITE MJESEČNE UPLATE VEČE NEGO STO JEDNU VEČE POTROŠ ITE SA DRUŠ TVOM U GRADU , JER AKO VAM MJ. UPLATA STVARA PROBLEM TO NIJE ZA VAS ILI MENE. DAKLE PLICA IMA TEZINU NA DUG PERIOD I UPLATA KOJA MI NEČE BITI PROBLEM. KO UGLEDA CIFRU NA POLICI SA DODANOM KAMATOM I KAZE JAIMAM POLICU NA 40000E A NIJE JOS PLATIO NI PRVU RATU TAJ JE LUD,TUZNO ALI ISTINITO TO JE VASE ALI NAKON 30 GODINA. STEDITE NEGDJE DRUGO I PRAVITE SI STEDNJE KOJE ČE VAM VRATITI NOVAC NAKON 2 GODINE .,ALI NERADITE Ž I V O T NO AKO TO NEČE BITI ZIVOTNO. ZNAČI PLANIRAJTE SI MIROVINU I ISTEK ŽIVOTNOG OSIGURANJA DA VAM SE PRIBLIZNO POKLAPAJU DA MOZETE KO I NJEMCI U 75 GOD. ŽIVOTA IĆI NA MORE ILI U BANJU DA NEMORATE MOLITI SVOJU DJECU DA VAM TO PRIUSTE. AKO STE SE NASLI U OVOM JA VAM ČESTITAM AKO NE JA VAM OPET ČESTITAM JER ZNATE ODMAH DA TO NIJE ZA VAS. STO SE TIČE OSIGURAVAJUČIH KUČA ; HMMMMMMM AJMO VAKO YUGIĆ JE BIO DOBAR ALI SMO VOLILI GOFA PA JE GOLF BIO DOBAR ALI SMO VOLILI PEŽOA PA JE PEZO BIO DOBAR AL BOLJI JE BMW PA NA KRAJU SVI NAJVISE CIJENIMO MECEDES POZZZ SVIMA I OVOMA I ONIMA DUNAV 69 098 92 844 62

tonkica kaže:24.04.2009 u 18:41

OSIGURANJE ZAGREB ??? HA-HA- to je cisto s... ja sam dobila letak za kredit u roku 24 sata i posto se potrefilo da mi lova treba ja lijepo nazovem, kad ono osiguranje zagreb posreduje pri podizanju kredita uz osiguranje koje moze biti na minimalnu svotu. A kako sam u frci pristanem ja na to. kako mi je ta zenska napricala meni odgovara,svota je o.k i ide mi na mirovinu.! Dva tjedna sam joj donosila papire kao da je tupava da kaze sta treba i jos kao neki uvijeti,neznam ni ja sta odjednom je to samo 10 000 kn al jos kad mi odbiju ja kao za dva dana dobijem oko 7000kn al pristanem ja i na to kao i svaki ocajni Hrvat na te jadne i je..ne novce sam cekala 14 dana. i prisjelo mi je jer dok sam njima platila to osiguranje nije mi ostalo ni 6500kn i sad kad sam dobila pare pise kako na izunos od 10000kn vracam 17000kn. pa to je sramota a oni su sviinje prevarantske.jer to je lihvarenje na sirotinji i drzava to odobrava.gade mi se i osiguranje zagreb i ova je..na drzava. > >

bomba kaže:24.04.2009 u 18:55

kroz duga iskustva ja samo znam jedno da u hrvatskoj uzimam sve sto je strano .banke osiguranja i ostaloga jer nasi su najveci lazovi i neskolovani za posao koji rade ne znaju objasniti sto te interesuje nego lazu do besvjesti dok ne izvuku lovu od tebe. kod nas je samo bitno zaje... na svakojake nacine.svoje nedam a tebe cu zaje... tako se kodnas radi .ako nedas dobrovoljno probat cu te zaj...t ako ni to nejde onda cu ti uzeti sve.to je nasa ljepa hrvatska ha ha ha ha ha

tommy kaže:24.04.2009 u 22:27

samo trebate znati da je i usmeni dogovor dio ugovora i ako uspiješ dokazati da ti je usmeno rečeno da nakon tri god možeš podići uplačeno, oni će izgubiti sud, dokaz ti mogu biti i ostali njihovi klijenti kojima je isto obečano sva poduzeča koja rade preko akvizitera moraju snositi trošak lažnih obečanja tih istih akvizitera alo znaš još ljude kojima je isto obečano tuži ih, jer usmeni ugovor se isto priznaje nemojmo dozvoliti da nas pljačkaju

namazani... kaže:27.04.2009 u 09:36

e ljudi......nazalost,svi smo mi u pravu... evo meni istice 3 god. kog merkura...kad ono cca 25% od uplate mogu dobiti....ali ih to nije sprijecilo da mi pokusaju utrpati nesto novo... 15;;;zamisli ipak sam na svom jer sam naplatio 10 % invalidnosti na vrat......trzajna ozljeda koju je nemoguce dokazati...... e sad, slomio sam na skijanju bedrenu kost....operacija 25 savova pa me bas interesuje kako ce sada biti sa naganjanjem invalidnosti......svaki savjet je dobrodosao

neko kaže:27.04.2009 u 09:39

Kakvo god naganjanje bilo (a bice dugo i mukotrpno,iz iskustva govorim) bez odvjetnika u pripremi ni u ludilu ;)

dilema kaže:13.05.2009 u 12:39

čitam sve ovo ... na vagi mi odluka.. što reć.. imam policu doživotnog osiguranja u Cozmopolitan life-u od 2001.g. - dakle 8 g. Na one komentare kako netko može sklapat takvu policu ako to ne misli plaćat dugoročno, samo ću reć da je to divna i lijepa stvar, ako imaš viška para u džepu... prije mi nije bilo teško izdvajat, kako za sve režije tako i za to, al su došla takva vremena da svaki mjesec biram što mi je hitnije za platit i uvijek štekam s nekim režijama.. preskoći jedan mjesec, a slijedeći hop već su dva i tako u začaranom krugu iz kojeg ne vidim izlaza. Naravno da mi je preće za platit struju, vodu, plin..a zadnje na mjestu osiguranje... i onda agent iz osiguranja zove i maltretira: Znate li da niste platili protekla 2 mjeseca svoje rate..??? ne, ne znam, idiot sam...prvo ljubazno obećavam da ću uplatiti ćim budem mogla, a oni prijete: Dajte požurite, inače će vam polica ić u mirovanje.. ili raskod.. i tako svako malo.. zadnji put sam dobila slom živaca i rekla agentici da znam valjda koji su mi prioriteti u život.. kao da ja ne bih htjela da mogu i da imam, rado bih odvajala za svoju i budućnost svog djeteta, al važnija mi je sadašnjost koja i nije baš svijetla.. suprug i ja oboje radimo, imamo pristojne plaće, prosjećne, al pola ode na lihvarske kredite (da ne pričam kako se rata povećala već 2 puta u godini dana) a ostatak treba razvući za režije i hranu... e pa sad ja vas pitam dal uopće ima smisla prodavati police u ovoj jadnoj Hrvatskoj kad ljudi nemaju ni za osnovne potrebe..čast izuzecima, al takvi su u manjini.. Naglašavam da kad sam potpisala i kupila policu imala sam dobru plaću, bez djece, bez kredita... i u šta me ova država pretvorila od kad imam obitelj.. jad i bijeda.. idem u Cosmopolitan raskinut ugovor i vidjet kakvu će mi crkavicu isplatiti i u kojem postotku, jer ja bi al jednostavno nemrem nastavit i to plaćat... lijep pozdrav... sad mi je lakše ;)

riziko kaže:16.05.2009 u 15:06

Da li se može uzeti samo osiguranje života BEZ štedne komponente a da nije za kredit. Gdje? Ako ne zašto ne?

Perica kaže:19.05.2009 u 09:11

mnogo je toga ovdje rečeno, čini mi se da je ono negativno više subjektivno, ali sa slabijom argumentacijom od rijetkih koji su koncizno afirmativno zagovarali životno. Mislim da, ako povučemo crtu, ugovorivši ŽO na pun rok, treba i "odraditi" taj rok i da se to onda isplati. Problem inflacije uvijek stoji, ali slab je argument, kako sam naprijed negdje pročitao: "onda sam mogao kupiti više m2 stana..". tako gledajući, cijeli je naš život inflatoran i entropičan, jer se godinama ne pomlađujemo. Mislim da ću i ja radije, ugovoriti ŽO i dobro osigurati svoje u slučaju neočekivanog, nego siću u banku, koja će isto tako biti podložna inflaciji?? Tu nema univerzalne mudrosti.. pa cijeli je Svijet koncipiran potrošno i potrošački

Ja kaže:21.05.2009 u 12:12

Čitam i ne vjerujem... Radim u osiguranju već 6 godina, imam 2 police osiguranja života, jednu sa jednokratnom uplatom na 20 godina, i jednu sa mjesečnim plaćanjem, isto na 20 godina, u dvije različite osig. kuće. Dovoljno sam dugo u osiguranju i vidjela sam lica ljudi kojima su se isplatili novci, i po isteku osiguranja i u onim ružnim slučajevima zbog kojih se polica i ugovara. Imam, jer vjerujem u to, i znam šta sve nudi... Svi oni koji "pljuju" su totalno neupućeni, i neka tako žive do kraja života, i neka štede u bankama i fondovima. Ja i moja obitelj sigurno spavamo.

zvonimir kaže:02.06.2009 u 18:19

;) ;)croacija je sa Graweom najbolja u Makedoniji

savjetnik09 kaže:02.06.2009 u 19:30

Slažem se sa tobom Joža.

control_panel kaže:08.06.2009 u 22:32

Životno je super ali preskupo u Hrvatskoj. U SAD muškarac 40 god. za 700USD godišnje (300kn mjesečno) ima policu od pola miliona dolara. Ako je super zdrav... i u pola cijene. U Hrvatskoj se dobije desetak tisuća eura. To je posmrtna pripomoć a ne polica. Hajde magovi osiguranja, objasnite, koja je to još usluga toliko skuplja nego u USA.

STRADA kaže:09.06.2009 u 09:09

S obzirom na iskustvo sa životnim osiguranjima tebe je tu krivo informirao zastupnik koji ti je prodao to osiguranje. Pri potpisivanju ponude njegova je dužnost da tebi objasni koja prava imaš i kada. Provjeri dobro,premiju možeš smanjti, policu možeš stopirati da ne plaćaš neko vrijeme i možeš kapitalizirati policu. Krivo te je informirala soba koja te osigurala...Žao mi je al najgora varijanta ti ja sad to prekinuti

dado kaže:09.06.2009 u 11:23

sve su to krivi prodavači osiguranja....nema te opcije povrata love prije isteka ugov.perioda..barem ne u obliku u kojem vam je obećano...

čitaj prevara kaže:09.06.2009 u 12:34

Životno osiguranje JEDINO SE ISPLATI AKO SI MRTAV I TO TVOJIM NASLJEDNICIMA. Inače svi drugi oblici (načini) isplate su prevara osiguravajućih kuća koji se bogate na tvoj račun.

no comment kaže:09.06.2009 u 15:04

Muškarci ranije umiru, a žene inkasiraju životno osiguranje ;D

Slobodan Dzudzelija kaže:16.06.2009 u 11:49

www.merkur.ba pa pogledajte

EDIS kaže:25.06.2009 u 21:51

OVAKO DRAGI MOJI...U PRVOM REDU, OSIGURANJE ŽIVOTA SE NE SKLAPA UKOLIKO ZNAŠ  DA ĆE TI NOVAC TREBATI VEĆ ZA PAR GODINA, NADALJE TO Š TO LJUDI UPLAĆUJU OSIGURANJE I OPEKU SE NAKON Š TO DOĐU PO NOVAC NAKON PAR GODINA NIJE PROBLEM OSIGURAVAJUĆIH KUĆA I NIJE BITNO DALI TO U UGOVORU PIŠ E VELIKIM ILI MIKROSLOVIMA JER SU PRAVILA KUĆA JASNA, VEĆ JE PROBLEM ZASTUPNIKA OSIGURANJA, KOJI BI TREBAO ZNATI DA SU TROŠ KOVI OSIGURANJA NAJVEČI U PRVIM GODINAMA...Š TO TO ZNAČI, PA TI SI OD PRVOG DANA OSIGURAN ZA JEDAN VEĆI IZNOS NOVCA KOJI ĆEŠ  TEK UPLATITI KROZ PREMIJE, STOGA NIJE NI ČUDNO DA OSIGURANJE UZIMA TROŠ KOVE...JER AKO TI UPALTIŠ  SAMO PAR PREMIJA I NEDAJ BOŽE DESI TI SE ONO NAJGORE, OSIGURANJEI JE TVOJIMA ZAKONSKI DUŽNO ISPLATITI OSIGURANU SVOTU, STOGA JE I LOGIČNO DA TI U PRVIM GODINAMA VIŠ E NOVACA IDE U TROŠ AK OSIGURANJA NEGO U Š TEDNJU....NIJE PROBLEM U OSIGURAVAJUĆIM KUĆAMA VEĆ U ZASTUPNICIMA, TO SU UGLAVNOM POČETNICI BEZ IKAKVOG ZNANJA I POČINJU OD SVOJIH PRIJATELJA KOJI IM VJERUJU, A ONI IM ZA UZVRAT NEZNAJU POJASNIT NAJVAŽNIJE STVARI.....JEDNA PRIČA IZ MOJE OSIGURAVAJUĆE KARIJERE..IMAO SAM STRANKU KOJOJ SAM DOSLOVNO SAM IŠ ČUPAO NOVAC IZ DŽEPA ZA OSIGURANJE, NAKON 4 MJ. ČOVJEK JE POKOJ MU DUŠ I POGINUO U PROMETNOJ, NJEGOVI RODITELJI SU MISLILI DA NIKAD NEĆE ISPLIVAT IZ FINANCIJSKOG KOLAPSA..OSIM Š TO NISU IMALI VIŠ E SINA, OSTAO IM JE TERET KREDITA ZA NJEGOV AUTO KOJI JE TEK KUPIO. SA OSIGURANJEM SU RODITELJI POKRILI KREDIT ZA AUTO POGREB KOJI NIMALO NIJE JEFTIN....NEZNATE KOLIKO MI JE BILO DRAGO Š TO SAM TOG ČOVJEKA OSIGURAO, LIJEČNICI MU NAŽALOST NISU MOGLI SPASIT ŽIVOT, ALI JA SAM NA NEKI NAČIM SPASIO ŽIVOT NJEGOVIM RODITELJIMA......E AKO TAKO GLEDATE NA ŽIVOTNO OSIGURANJE, NIKAD NEĆETE IMATI PRIMJEDBE NA ŽIVOTNO, AKO VAS ZANIMA ISKLJUČIVO Š TEDNJA NA KRATKI ROK, ONDA ŽIVOTNO NIKAKO NIJE ZA VAS. NADAM SE DA SAM MALO DOPRINJEO VAŠ EM BIJESU NA OSIGURANJE ŽIVOTA.

osiguranje-NIKAD kaže:26.06.2009 u 07:15

EDIS u pravu si. Jedino ako pogineš možeš dobit novce od osiguranja. U svim ostalim slučajevima osiguravajuće kuće pokušavaju izbjeći plaćanje. Kad si mrtav to im ne polazi za rukom jer ne mogu dokazati da si živ.

DAMIR. kaže:04.07.2009 u 08:46

Tek kada poželite podići novac iz police osiguranja priveremeno,shatite pravu bit polica osiguranja. Računica za mene je jasna;ako stavim sredtsva koja plaćamu policu,ako te iste novce oročavam,za upola manje vremena na računu banke ću imati istu svotu novca kao na polici na kraju. Moj primjer:Grawe.Mjesečna premija(skida mi se sa plaće) 710 kn!(da imam solidnu plaću).Trajanje osiguranja 35 godina. Nakon 3.5 godine(10%) od uplaćenih gotovo 30 000 kn,dobio sam 10 000 kn. Katastrofa, al to je legalno,sve je pravno čisto,iako se radi o pljački(kao i svaki kredit npr.) No ja sam odlučio slijedeće:Od Iduće godine ja imam svoje vlastito životno osiguranje(kak se zaprav život može osigurati??,no dobro to je već filozofsko pitanje..).Zglavnom:Umjesto da Graweu uplaćujem 710 kn mjesečno, meni će se s plaće trajnim nalogom skidati svaki mjesec 700 kn na moju štednju(Erste 7% kamata). matematika je neumitna,za 15 godina uštedjet ću onoliko koliko bi mi GRawe dao za 35 godina.

JOŽA kaže:19.07.2009 u 18:43

OSIGURANJA SU NAJVEČI LOPOVI U OVOJ DRŽAVI. TO JE LEGALNO KAMATARENJE LJUDI. SADA SU UVELI DA SE I DJECA U OSNOVNIM Š KOLAMA MORAJU OSIGURATI ZBOG TLELESNOG OGOJA. A MOŽETE MISLIT KAKO ĆE PLATIT AKO SE NEKOME NEŠ TO DESI. TO SU LOPOVI NAD LOPOVIMA I NIKOME NEBI VIŠ E PREPORUĆIO DA SE OSIGURAVA. IMA DAMIR PRAVO. AKO ŽELITE DA VAM DJECA BUDU SIGURNA UPLLAĆUJTE IM Š TEDNJU.NA 5000 KUNA GODIŠ NJ UPLATE DOBIVA SE 750 KUNA BONUSA SVAKE GODINE A TO NEČETE DOBIT NI U JEDNIM OSIGURANJU. NEDAJU VAM VAŠ E Š TA BI TREBALI AKO SE SA NJIMA NE RAZGOVARAŠ  PREKO SUDA. TO JE JEDINI NAĆIN VJERUJTE MI. A OD SVIH NJIH NAJGORA SU EUROHERC I GRAWE. TO SU GAMAD KAKVE NEMA NA SVJETU. UZET ĆE TI LOVU A NEĆETE DOBIT NIŠ TA. OVE PRIĆE O NJIHOVU PREUZIMANJU RIZIKA, SU PRIĆE ZA MALU DJECU. A ZNATE LI DA U PRVOJ GODINI PLAĆANJA 30 DO 40 POSTO VAŠ E UPLATE IDE ZASTUPNIKU KOJI VAS JE OSIGURAO. ZATO AKO RASKIDATE POLICU NAKON PRVE DVIJE GODINE NE DOBIVATE NIŠ T VAN. TO JE LEGALNA PLJAĆKA LJUDI I ZATO TO NI JEDAN ZASTUPNIK NE GOVORI. NJEMU JE U INTERESU ZARADA NA VAMA A KASNIJE SE JEBITE SKUPA SAMNOM I NATEŽITE SE SA NJIMA I GUBITE ŽIVCE I LOVU. JA OPET KAŽEM NEMA SA NJIMA RAZGOVORA OSIM PREKO SUDA

zvonac kaže:03.08.2009 u 08:25

Radim sa životnim osiguranjima više od 4 godine. Nije problem u tome da te police ne valjaju. Zapravo, to svaki normalan čovjek treba imati. Problem je što vas pojedinci koji se time bave prevare. Moj mail je zvonimirzd@hotmail.com i radu ću Vam odgovoriti na sva pitanja.

Nina321 kaže:06.08.2009 u 13:33

Zanima me samo jedan stvar dali je moguće da se na iznos mjesećne uplate od 50 eura stvori dug od vrtoglavih 800eur samo zato što nisam mogla plaćati policu (porodiljni je u pitanju)za kapitalizaciju pojma nisam imala do danas. šta je s onim da se nakon tri neuplaćene premije automatski kapitalizira???

srica kaže:06.08.2009 u 22:58

Evo upravo ste mi razbili iluziju o ziv.osiguranju. Dobro je onda sto sam odustala od Grawe osig. Istina, iskustva i promisljanja su raznolika, ali ipak je prevagnulo NE. Ako imam viska novca stedjet cu u banci.

dado kaže:13.08.2009 u 19:20

Čitam sve ovo i ne razumijem, zasto ljudi u hrvatskoj ne pitaju prije negoli donesu nekakav samostalni zaključak, kao sto su vecina mojih kolega rekli, osiguranje zivota se ne radi za bogačenje, i ne radi se u minuti, svatko bi trebao da zna onu staru, "NE KUPUJ ODMAH U 1. DUĆANU", drustava ima puno, konkurencija je velika, savijeti su besplatni, savijetnik, kada dodje pitajte da vam pokaze sve sto je napisano i velikim i MALIM slovima, svaku nejasnocu razradite sa njim, osobno imam iskustava sa ljudima pri sklapanju ugovora i vidim da vas je strah pitati jer mislite da odgovor nece biti onakav kakvim ga prizeljkujete, i onda nastaju sve te situacije nelagode i pljuvanja po drustvima. Zivotno osiguranje je stvar koja se treba raditi iskljucivo za OSIGURANJE SVOJIH NAJBLIZIH u slucaju da se nedajboze vama nesto desi, u tom slucaju ti vasi nemoraju klapati korake unazad jer nastupa osigurani slucaj, koji pokriva sve troskove i vasi najblizi mogu spokojno ici nprijed gledano u financijskom pogledu. tko se misli obogatit neka zapne i radi, i neka smisli neki svoj privatan biznis ili neka napravi sam svoje osig. drustvo pa ce imati novaca, ali neznaci da nema potrebu da se opet osigura. sto se tice isplata stete opet, se javljaju greske jer ne pitate prije negoli pokrenete odstetni zahtijev, odstetni zahtijev je temelj dobivalja isplate, a da biste ga pokrenuli potrebna je polica, koji ste sklopili, zdravom pamecu i razumom, svega onog sto na njoj pise tj. svega onoga cime ste pokriveni po odredjenoj polici. sto znaci ako ste slomili ruku, i ta ruka ostane kriva citav zivot, dobit cete novce, jer je to trajna poslijedica i nekakav stupanj invaliditeta, sto neznaci da ce bit 100% jer vam je ostala citava ta i jos imate i drugu ruk, stoga ljudi nemojte pljuvati jer sve lijepo pise, i savijetnik prima placu da savijetuje, i tu je kad god vam sto treba. teks sam pisao zdravo seljackim rukopisom stoga neka se nitko ne nadje uvrijedjen, i lijep pozzz svim kolegama iz drustava

dado kaže:13.08.2009 u 19:24

i ja cu rado pomoci za sve sto je nekome nejasno, ili nezna da se odluci bikerr@hotmail.com

dado kaže:13.08.2009 u 19:24

oprostite bikerr1@hotmail.com

Megera kaže:13.08.2009 u 19:49

Ja imam već nekoliko godina nekakvo sitno životno osiguranje ! Možda to nije osiguranje o kojem se ovdje govori (ne razumijem se puno u sve te vrste osiguranja) ali eto imam nekakv iznos koji svaki mjesec uplaćujem i prilikom neke nezgode osiguranje mi isplaćuje odštetu bez nekih velikih problema! Prije godinu dana vratima automobila sam uhvatila prst , posljedice gotovo nikakve , prst poplavio , nokat su mi skunuli , novi narastao a osiguranje mi isplatilo 800kn !

antonija kaže:18.08.2009 u 22:31

medalja uvijek ima dvije strane..a vi ljudi koji ste nepovjerljivi prema osiguranju...to je zato jer želite zarađivati pare ..a za kaj??nista...

antonija kaže:18.08.2009 u 22:32

pa nece vama nitko ništa u životu

antonija kaže:18.08.2009 u 22:33

dati badava..ako želite nekakvu sigurnost da u starosti ne gladujete..OSIGURAJTE se po tom pitanju..

antonija kaže:18.08.2009 u 22:33

ja

sime kaže:31.08.2009 u 21:03

jel netko zna nesto o triglav osiguranju

KontraTriglav kaže:02.09.2009 u 11:07

Š ime, bježi od Triglava što te noge nose! Moje iskustvo je takvo da kad tebi nešto treba, onda su toliko inertni i nevoljni obaviti svoj posao, a učinit će apsolutno sve da izbjegnu svoje obveze! Gamad najgore sorte.

CedeVita kaže:02.09.2009 u 11:40

Banke i osiguravajuća društva su najveća vampirska prevarantska bagra i smeće. Zato mi se pljačkaši banaka uvijek čine pozitivcima - osiguravajuće društvo će samo banci isplatiti što joj pripada po ugovoru, sve druge zaje... Jučer čujem horror priču u vezi Euroherza. Ženi, kojoj je muž poginuo u saobraćajki, ubijen naprosto (pregažen od strane čuvene pok. glumice) 15 godina nisu isplatili što su bili dužni. Sudi se, eto, 15 godina, no unatoč sudskim odlukama, ovi ne jeb.. živu silu. Strava.

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>