Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Najpoznatiji svjetski otkaz

Strašno gramzljivi VIP

U srpnju o.g. sam se zeznula pa opet na 24 mjeseca produžila ugovor s VIP-om. Tom prilikom, kupila sam za 1 kn Sonny Ericsson W302, koji se konstantno gasi sam od sebe i ne prepoznaje memorijsku karticu. Morat će na servis… Ovu temu otvaram da obavijestim VIP-ove korisnike, koji to još nisu skužili do sada, da već kojih 3 mjeseca naplaćuju papirnatu opomenu za neplaćen račun 25 kn umjesto dosadašnjih 10 kn. Plus, naplaćuju dosadašnju besplatnu uslugu TPO (trenutna potrošnja) i BSP (besplatne minute) – smsove koji su se slali na 777. Tako, ili plati za informaciju ili troši ne znajući koliko trošiš. I tko zna što još po novome naplaćuju…

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: CedeVita
93 komentara
Dodaj komentar
CedeVita kaže:04.11.2009 u 18:49

Baš me nanervirao taj VIP! > > > Iako, čini mi se da čovjek i nema što birati. Izbor je samo prividan.

herc kaže:04.11.2009 u 19:15

Sjećanje me baš ne služi najbolje ali mislim da su nam poslali SMS o tome

tomato kaže:04.11.2009 u 19:19

ma kakva pretplata, kupiš bon, nadoplatiš i gotovo

CedeVita kaže:04.11.2009 u 19:44

Hm, da. Poslali su jedan sms, koliko se sjećam, da ću podatke o dugovanju dobivati samo na zahtjev - slanje riječi DUG na 773. Niš drugo. Čini mi se da su postali jako konfuzni.

arhiđakon kaže:04.11.2009 u 20:00

Svi su nabili cijene npr. banke tako da ne vidim zašto to ne bi radili telefonski operateri???

Innocent kaže:04.11.2009 u 20:11

ja sam prešla na Tele 2. nakon 8 godina VIPovanja. enough said.

777 kaže:04.11.2009 u 20:13

ja imam tele2, vip i tmobile i situacija je ovakava tele2 je dalekooo najjeftiniji samo što nema signala brate. vip je najbolji u zagrebu bez premca. tmobile je najjači na moru. to je to ;)

777 kaže:04.11.2009 u 20:16

btw nisam snob da sve koristim nego igra slučaja

CedeVita kaže:04.11.2009 u 20:23

Svi su odvratni. > Jednu moju frendicu Tele2 pak tako zaje..... da je otišla na VIP i rekla da se više otamo ne miče. I to nakon što je bila više godina simpa korisnik. A tek ovaj Tomato, kukavičje jaje VIP-a, koja navlakuša...

arhiđakon kaže:04.11.2009 u 21:15

Zašto su svi odvaratni? Nema pristojnijih ljudi od ovih što rade u službi za korisnike operatera. Š to ne valja???? Normalno osim cijene.

CedeVita kaže:04.11.2009 u 22:13

Pa kao što si gore napisao - usporedio s bankama. Kao nije im profit dosta velik i moraju jadnici povećati s 10 realnih kuna trošak opomene na 25, npr. Pa, naplaćivati sms za 777... Gramzljivost je odurna osobina i da - svi su odurni, zato. A ove djelatnike službi za korisnike uglavnom žalim jer im je plaća sigurno bijedna.

z kaže:04.11.2009 u 22:16

Koristi VIPnet 10-ak godina i nikada nisam imao niti jedan problem. VIVA LA VIPnet!!!

CedeVita kaže:05.11.2009 u 02:15

E jesi srećković...

KIKA5 kaže:05.11.2009 u 08:26

ja sam korisnik Vip-a kojih desetak godina i ne mogu se požaliti na uslugu,ali kad sam vidjela na računu da su mi naplatili 25 kn slanje opomene smračilo mi se... >

DD kaže:05.11.2009 u 09:12

Imam vip pretplatu vec 6 godina i nemam nikakvih problema.Napravite trajni nalog pa vise necete imat problema sa placanjem racuna

CedeVita kaže:05.11.2009 u 11:41

DD, onda ću imati problem s nedopuštenim prekoračenjem u banci ;D Ali nije u tome poanta - od danas do sutra dići cijenu opomene s 10 na 25 kn, hej! Nije li to gramzljivost? Pa naplaćivati sms-e na 777 - nije li to gramzljivost? Ne smatraš li da već imaju debelu zaradu?

CedeVita kaže:05.11.2009 u 11:42

Btw, to dizanje cijene opomene na 25 kn i ima za cilj sve natjerati na trajni nalog ;D

mrav1 kaže:05.11.2009 u 11:56

meni nije jasno kako ljudi minusom i manjkom novaca mogu blebetat na telefon i imat racune za to sranje.... trebali bi dici cijene minute na 10kn, pa da vidimo koliko su ljudi glupi ne imati novaca za platit racun za mobitel? jel ti to govori ista? ono, prestanes toliko trosit novaca na mobitel? ne? nista? :o :o :o

CedeVita kaže:05.11.2009 u 12:02

Mrav1, ti si morti popizdil? A tko to u Rvackoj nije s manjkom novca, kreditom i minusom na računu? DEBELA MANJINA

CedeVita kaže:05.11.2009 u 12:03

Iz toga što ti pišeš, mrav1, ispada da pravo na život ima samo tih 5% u ovoj usranoj državici koji imaju love, a ostali nek dignu kredit za mjesto na groblju, nek se samoubiju i nema više plaćanja režija.

mrav1 kaže:05.11.2009 u 12:28

halo? jesi ti to izjednacina nelefoniranje sa smrcu? pa ja bi se na tvom mjestu zapitala moja poanta je bila, da ako se nema novaca onda stedis, na necemu sto ti realno ne treba kao telefon? koliko je poziva bio hitni slucaj koliko tračanje i trabunjanje? treća kava danas? tramvaj umjesto auta? i sl isl isl isl i sto si ti zakljucila? da je neimanje mobitela na pretplatu da te slucajno manjak kuna ne prekine u beskrajnim razgovorima, jednako smrti od neimastine? ma dajte ljudi vi ste svi zreli za 5 šamara pa u ludnicu

CedeVita kaže:05.11.2009 u 13:13

mrav1, jel ti razumiješ da je taj telefon samo jedan od troškova, a da ljudi u Rvackoj masovno nemaju love za redovite životne troškove - ne samo za fucking telefon. Jer je nesrazmjer između plaća i troškova bizaran. A to ne znači da nabijaju ne znam kakve račune. Ova tema i nije žalba na to da sam nabila 2000 kn mobitelskog računa jer sam pričala 50 sati pa su mi oni to nepošteno naplatili. I još jedno upozorenje korisnicima VIP-a. Mi smo sada pokušali saznati u službi za korisnike, ali bezuspješno. Naime, BSP i TPO odbijaju od pretplate kao bilo koji sms. Dakle, potrošnja bi na 1.11. (prvi dan obračunskog razdoblja) trebala biti 0,00 kn. No, brus - iskazuje se nekakav fantomski trošak i to nije slanje sms-a na 777. U službi za korisnike nam rekli da je to "prijenos podataka" a nikakve fucking podatke nismo prenosili. Isti je slučaj i kod mene i kod mog dečka.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 13:16

Btw, taj "prijenos podataka" iskazuje mi se kao stavka na već zadnja 3 računa. Tak, po 10-ak kuna svaki mjesec - za niš.

mrav1 kaže:05.11.2009 u 13:27

ma samo ti zivi u uvjerenju a ja cu glavu dati, da ljudi nisu u minusu zbog hrane, nego zbog mobitela, auta, odjece, ljetovanja i zimovanja i skresi sve te stavke i imat ces. ja imam 5000kn placu, podstanar sam, placam rezije, odjecu i obucu kupujem na snizenjima. onim pravim zimska jakna u lipnju sa 500 na 140kn i sl. tele2 mobitel, moram se sjetit da je isteklo 3mj pa da nadoplatim novih 50kn, na hrani nikad ne stedim, odem i na more. i opet mogu zabacit i 500-800kn svaki mjesec na stednju reci ti meni kako ja mogu, a ti ne mozes? pa u startu ja na 3 mjeseca trosim 50kn telefona, a ti svaki mjesec barem 200. moj razgovor na telefon izgleda ovako: ej bok ja sam, ocemo na kavu? moze, u 6 kod sata, aj, pa se ispricamo bok. 25 sekundi. a ti sjedni pa sama sa sobom iskreno promisli, jel ti bas trebalo onih 15 minuta traca o crvenokosoj iz ureda, kak se obukla danas i kak te osramotila pred neznam seficom ureda s kojim ti nemas veze? karikiram, al valjda mozes toliko shvatit, ako si sposobna placat racune s novcima kojih nemas planiras na zimovanje ove godine? na rate? ma da? mene su od otkad znam za sebe naucili, MOZES POTROSIT ONOLIKO KOLIKO IMAS U RUCI a ti budi glup pa potrosi sve, onda sutra nemas ni za čunga lungu. nista se ne mora osim umrijet, tako nemoras imat cizme, ni skupi stan, ni mobitel ni 3 torbe. trosi koliko imas ali racunaj da moras imat i crni fond. to je najjednostavnija metematika. sve je ocito stvar odgoja.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 13:39

Nevjerojatno, mrav! Pa ti za očajnu situaciju u Rvackoj optužuješ "rastrošne" kmetove?!?

DD kaže:05.11.2009 u 13:42

Cedevita Tebi je ocito najbitnije da imas pretplatu i da mozes blebetat kao i vecina hrvatskog naroda.Ja bi stavio da opomenu za neplacen racun naplacuju 200kn,a ne 25kn.Ako nemas za platit razbij si mobitel cekicem i nemoj ga koristit. I onda se mi cudimo kakva nam je drzava.E pa radi ovakvih kojima je normalno neplatit racun,ali im je nenormalno da im netko naplati dug. Katastrofa!

CedeVita kaže:05.11.2009 u 13:48

@ DD Bez veze pričaš - imam minimalnu pretplatu na VIP-u, jer je preko pretplate jeftinije nego na bon. Imam i simpu na bon i tu koristim samo povremene akcije. Sve je to u cilju štednje. Ali moje navike uopće nisu predmet ove rasprave. Svinjski je da lopovska kompanija digne trošak opomene na 25 kn preko noći, bez ikakvog realnog razloga - već samo zato što može! A to mantraj kako bi bilo lijepo raju još gore zgazit.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 13:49

edit: a ti mantraj... Stvarno, ti i mrav ste pravi kmetski mentalitet, ili si ti neka lopina kapitalistička!

mrav1 kaže:05.11.2009 u 13:52

misli sto god hoces.... uvijek je bilo svakako i gore nego danas. i ljudi su zivjeli. al nitko me ne moze uvjeriti da su ljudi u minusu zbog toga jer nisu imali za pogacu mlijeko i peceno pile... nego su htjeli kruha preko pogace.... objasni mi koja klijentela u siromasnoj hrvatskoj kupuje one mobitele od 3000-4000kn ili 2000 ili 1500 tako nebitno. ako taj mobitel iznosi polovinu, trecinu ili cetvrtinu necije plaće? jesmo li onda bogati ili nismo. onaj tko kupuje 2000kn mobitel nije nikad bio gladan. ali bit ce, i onda ce bit kriv hdz koji krade, susjed koji krade i poduzetnik koji utajuje porez. uvijek ce netko drugi bit kriv, a on ce to moci sve ispricati preko svog 2000kn pola plaće mobitela. i opet ponavljam, nemoras meni priznat. nemoras nikom. sjedi sama sa sobom. uzmi papir i olovku, popisi, sva pica koja si nepotrebno zalila subotom navecer.... stavi sve mobitel racune pred sebe... otvori ormar s odjecom. otvori ormar s cipelama. pogledaj kozmetiku. zbroji gdje si sve mogla sacuvat 50-100kn... sto ti od tih stvari nije bilo bas neophodno ali si kupila jer eto... neznam. sama sa sobom iskreno zbroji. nemoras mi zahvaljivat.

DD kaže:05.11.2009 u 13:58

ko god da jesam,uredno placam sve racune,nemam nijedan kredit,imam svoju kucu koju sam vlastitim rukama zaradio,dobar auto.Nisam bogat,trenutno radim za placu od 6000kn,a imam samo 31 godinu.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 14:00

Sam se vi hvalite i solite pamet debeloj većini pučanstva u RH. Svakako je država odlična, korporacije poštene, a kmetovi se nešto eto bune, pas im mater, nek krepaju - to su i zaslužili.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 14:02

"al nitko me ne moze uvjeriti da su ljudi u minusu zbog toga jer nisu imali za pogacu mlijeko i peceno pile... nego su htjeli kruha preko pogace...." Tipičan kmetski mentalitet...Uistinu za 10 sati rada dnevno što i imaš više tražiti osim nabrojenog.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 14:03

mrav1: "otvori ormar s odjecom. otvori ormar s cipelama. pogledaj kozmetiku. zbroji gdje si sve mogla sacuvat 50-100kn... sto ti od tih stvari nije bilo bas neophodno ali si kupila jer eto... neznam." Shvati, kad to uštedim, tih 50-100 kn opet neću dobrovoljno pristajati da mi ta ušteda ode na "prijenos podataka" kojeg nisam radila, a u tome je poanta ovog topica.

mrav1 kaže:05.11.2009 u 14:06

ja drzim karticu koja nema minus. 3 puta su mi doma slali da dodjem po master, visu, amex... i sve to.... prvu godinu bez clanarine.... majko mila.... a kladim se da ljudi imaju sve 3 odjednom za prazniti. mene je oduvijek zanimalo kako ti ljudi razmisljaju. dakle imam fixnu placu 5000kn svaki mjesec trosim sve do i kune. iduci mjesec imam neplaniran trosak 1600kn idem u minus i onda dodje placa podmirim minus i opet potrosim svih 5000kn iduci mjesec ja u minusu 1850kn prosli minus kamata. i opet trosim svih svojih 5000kn kako vi mislite da ce taj minus nestat? da cete do iduceg mjeseca dobit povisicu? da ce se banka smilovat? da ce .....? kako? eto neka mi netko objasni kako se tako zivi?

DD kaže:05.11.2009 u 15:04

mrav1 ne nerviraj se Cedevita ti je cisti primjer hrvatskog balkanizma Ja bi na minuse u bankama stavio 100% kamata dnevno pa bi tih minusa bilo puno manje

DD kaže:05.11.2009 u 15:05

i bas me zanima koliko Cedevita ima godina?

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:07

Kakve veze to ima? Na sreću nisam još u penziji, jer jadni penzići koji su radili po 40 g tek nije jasno kako žive. I sad se tu nađu mudraci poput vas dvoje koji smatrate da si je čovjek "sam kriv" u jednoj državetini rasula i lopovštine!

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:09

kako vi mislite da ce taj minus nestat? da cete do iduceg mjeseca dobit povisicu? da ce se banka smilovat? da ce .....? kako? eto neka mi netko objasni kako se tako zivi? Banka se sigurno neće smilovati. Bijeda stanovništva je ono čime se hrane. A i ovi mobilni operateri se ponašaju isto!

mrav1 kaže:05.11.2009 u 15:10

koliko god da ima, ima previse s obzirom na mentalno stanje.... ko da ima 15 i misli da moze zivit od danas do sutra a mamica i tatica u ovom slucaju drzava ce dat sutra za marendu.... zamisli da dobijes odjednom bolest. koju zdravstveno ne placa... operaciju od 10.000 eura moras imat u roku odmah reci mi. kako se usudis ne imat novce za takve stvari. dok sam bila jos u 5 razredu marke su bile. profesor kemije nam je rekao. ako imate 5 maraka. gledajte bar 50 feninga sakrit od sebe. nikad to necu zaboravit.

DD kaže:05.11.2009 u 15:11

"CedeVita said: I sad se tu nađu mudraci poput vas dvoje koji smatrate da si je čovjek "sam kriv" u jednoj državetini rasula i lopovštine " Pa nije ti ni HDZ ni SDP kriv sto si previse srala na mobitel pa ti je doso velik racun koji nemas sa cim platit. Aj malo razmisli sta napises,ako imas sa cim!

Innocent kaže:05.11.2009 u 15:15

bože, kakvi glupi komentari. ovo je tema o VIPu, a ne o Cedinoj štednji.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:15

Izgleda da vi niste shvatili poantu topica. Pišete, dakle - pismeni ste. Ajde opet pročitati uvodni post.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:17

Joj Innocent, nikak da shvate ljudi o čemu se radi u topicu!

DD kaže:05.11.2009 u 15:21

Pa ista je stvar,sama je napisala da nebi uzela trajni nalog jer onda bi u banci bila u minusu. Pa ko je prvi izasao iz teme!! "CedeVita said: DD, onda ću imati problem s nedopuštenim prekoračenjem u banci "

halooo kaže:05.11.2009 u 15:26

ne sraćkaj

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:27

Upravo tako - imat ću problem ili s jednim lihvarom ili s drugim. Protestiram što van razuma papirnata opomena košta odjednom nebuloznih 25 kn kad je trošak od 10 kn bio REALAN, recimo. Sve iznad toga je puka GRAMZLJIVOST (pročitati naslov teme). I perfidno tjeranje svih na trajni nalog.

DD kaže:05.11.2009 u 15:27

sta se ti sad javljas

DD kaže:05.11.2009 u 15:30

Jos jedna stvar,koliko znam ti placas i 5kn posti za placanje tog racuna? To ti ne smeta?

mrav1 kaže:05.11.2009 u 15:31

papirnatu opomenu za neplaćen račun 25 kn umjesto dosadašnjih 10 kn. Plus, naplaćuju dosadašnju besplatnu uslugu TPO (trenutna potrošnja) i BSP (besplatne minute) – smsove koji su se slali na 777. Tako, ili plati za informaciju ili troši ne znajući koliko trošiš. I tko zna što još po novome naplaćuju…
u cemu je problem? sve je poskupilo, tako i slanje opomene, ja nebi ni slala opomenu nego nakon isteka datuma placanja pocela s kamatama, tko me sprijecava. pa ovo je kapitalizam. u uvjetima koristenja pise da je usluga bespatna dok d.o.o ne odluci drugacije. dakle imala si besplatan 777 dok nisi navucena sad placas? sve si to potpisala i pristala na to i sad je netko govno jer nije suosjecajan. seres da smo mi kmetovi, dakle zelis nesto bolje od takvog sustava, pa si pristala na suzanjstvo i duzničko ropstvo. tko zna sto sve jos naplacuju? pa nazovi pa pitaj, da se sutra nebi isčuđavala ko pura dreku opet.

DD kaže:05.11.2009 u 15:31

CedeVita said "Protestiram što van razuma papirnata opomena košta odjednom nebuloznih 25 kn kad je trošak od 10 kn bio REALAN, recimo" Vidis i sama sta pises,tebi je normalno i REALNO placat opomenu!! Stvrno nisi normalna!

halooo kaže:05.11.2009 u 15:31

ne sraćkaaaaaj

CedeVita kaže:05.11.2009 u 15:58

mrav1 "u cemu je problem? sve je poskupilo, tako i slanje opomene, ja nebi ni slala opomenu nego nakon isteka datuma placanja pocela s kamatama, tko me sprijecava. pa ovo je kapitalizam." Problem je u tome što su plaće mahom i pale, ne porasle, žišku? I oni bi naplaćivali zateznu kamatu da im nije savršeno jasno da je lukrativnije ovako lihvariti naplaćujući opomenu nebuloznih 25 kn. Inače bi na to zakašnjenje u plaćanju uzeli npr. 2,5 kn u kamatama, žišku?

CedeVita kaže:05.11.2009 u 16:00

DD "Vidis i sama sta pises,tebi je normalno i REALNO placat opomenu!! Stvrno nisi normalna!" A ti si normalan, savršeno normalan - priglupi kmet, očito. Kapitalist nisi čim radiš za plaćicu. Da ti pojasnim. Recimo da svaki posao nešto košta, ok? Pa tako i to ispisivanje opomene automatikom, pakiranje u kuvertu, slanje poštom, pa koštaju papir, toner, kuverta. Pa ima tu i poštarina HP-u - više nego realna cijena za sve to skupa je 10 kn. 25 kn NIKAKO.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 16:19

DD "Jos jedna stvar,koliko znam ti placas i 5kn posti za placanje tog racuna? To ti ne smeta?" Plaćam 1 kn za prijenos putem e-zabe, a kako tek oni deru i čega su se sve dosjetili - ista priča. LIHVARI!!!!

mrav1 kaže:05.11.2009 u 16:24

pa opet ti po svom roba vrijedi koliko je netko spreman platit pa radili su se izracuni koliko kosta 1 sms poruka prema kolicini procesiuranih podataka poruka bi trebala kostati 0.000000001 kn ili koliko vec nula ide ispred te neizracunljive vrijednosti. ti hoces platit 40 lp. cijena je 40lp kad ljudi budu spremni platit 1kn a bili su i placali su. onda je 1kn ako meni zdrav razum i rezultati svakog mjeseca pokazu da dosta ljudi kasni s placanjem, a spremni su platit 10kn ajmo 25kn i opet ce ljudi placat a meni dobrodoslo. ako netko hoce platit kruh 15kn jer se zove kalnički francuz, (karikiram) zasto da ga prodajem za 3kn koliko realno vrijedi? pa imam firmu jer hocu zaradit... da hocu bit samaritanac nebi se bavila telekomunikacijama..... a svaki svaki svaki ugovor sadrzi recenicu "....osim ako nije drugacije navedeno" ili "... podlozan promjenama u skaldu s pravilnikom d.o.o" sve si ti to potpisala i pristala na to

CedeVita kaže:05.11.2009 u 16:27

Ovo je panegirik gramzljivosti? Ja se, naime, zgražam nad gramzljivošću, i ne bum joj se počela diviti, bez brige.

Wasso kaže:05.11.2009 u 21:36

Hvala bogu da nikada nisam koristio VIP-ove usluge. Većina mojih prijatelja je već napustila njihovu mrežu.

Ludilo kaže:05.11.2009 u 21:58

Ma svi su oni isti.......Ja na VIPu odavno....navikla se....Nisu fer sa dosta stvari. I meni stalno naplačuju po 4 ili 5 kuna za usluge koje ne koristim. Evo nisam znala da naplačuju i za poruke na 777 jer račun očitam na Moj vip . To je užasni bezobrazluk. Kad smo ovce!!!Svađamo se između sebe o imovinskom stanju umjesto da napadamo izrabljivače. Tako nam onda i treba. Neka nam onda oderu kožu do kraja.

CedeVita kaže:05.11.2009 u 22:05

Ludilo, u pravu si. Tipično, uvijek se nađe nekonstruktivnih koji ne kuže u čemu je bit.

DD kaže:06.11.2009 u 08:08

Bit ce u tome da kad si potpisivala ugovor da ti ja na njemu pisalo da VIP ima pravo izmjene bilo koje cijene bez prethodne najave. I mislim da je tu kraj raspravi.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 12:25

Nažalost, imaju pravo raditi što hoće, pa to pravo obilato i koriste.

Tita kaže:06.11.2009 u 13:08

u cemu je problem? sve je poskupilo, tako i slanje opomene, ja nebi ni slala opomenu nego nakon isteka datuma placanja pocela s kamatama, tko me sprijecava. pa ovo je kapitalizam. krasno , oduševljena sam ovom izjavom ,bravo , bravo , bravo x 1000000000000 puta jer nama je super ............... štedimo n agrderobi jer što će mi gaćice kad mogu i bez njih , što će mom djetetu bilježnica kad može i bez nje , što će mom drugom djetetu knjiga od 250 kn(stručna literatura) kad mama štedi , nek piju vodu ne treeba im sok (ali i voda je skupa) , bolje se vozizi autobusom jer on je samo 350 kn a goriva potrošim 200 kn .......... pa ja štedim Mrav ne seri , Cede otkači je ;) ;) ;) ;)

CedeVita kaže:06.11.2009 u 13:44

Ja ti velim - kmetski mentalitet. Zahvaljujući njemu nam je svima ovako kako nam je. Zato imamo i Bandića koji je pokrao zagreba pa će sad za precjednika Rvacke. Zato imamo vip koji digne cijene kak mu se sprdne pa je i to ok, tak i treba, to je normalno, nigdar ni bilo da nikak ni bilo, šuti i ne talasaj... No, pitam se, da je većina korisnika VIP-a (KAO JA) napisala prigovor na bezumnu cijenu papirnate opomene, bi li se što promijenilo? Ja vjerujem - DA.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 13:45

Ima tu malo tipfelera kod mene, ali mislim da se kuži što je pesnik hteo da kaže.

Tita kaže:06.11.2009 u 13:59

U pravu si samo mi smo ti takav narod > > >" nema se a što sada nema niko pa nemama ni ja ! Gluposti , ja neću ni spominjati svoje mjesečne prihode koji su daleko veći nego što ih određeni imaju , imam dobar auto , svoju kuću , 3... i kooju godinu pa se svejedno ne slažem s tim da nas treba pljačkati a još manje kažnjavati zato što je prosječna plaća oko 4 000 kn a možda sam i sada previše navela.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:08

Statistički je prosječna plaća oko 4000, ali većina ima oko 2000-3000. I kaj sad? Recept ovih gore je neka se naprosto odreknu svega. Ali ne kuže kad ja kažem da je onda logično rješenje samoubit se i nemati više životnih troškova. Bit ove teme je bila ukazati na gramzljivost - VIP, kao i T-mobile ziher, banke, osiguravajuća društva, HEP, tko sve već ne...imaju veliki profit. I opet dižu cijene.

DD kaže:06.11.2009 u 14:08

"CedeVita said No, pitam se, da je većina korisnika VIP-a (KAO JA) napisala prigovor na bezumnu cijenu papirnate opomene, bi li se što promijenilo?" Dobro kako mozes bit tako retardirana.Potpises ugovor na kojem pise da se slazes sa promjenom bilo koje cijene VIP-a bez najave i sad bi se ti zalila.

DD kaže:06.11.2009 u 14:09

Vecina normalnih ljudi ne dobiva opomene za racune pa sa tim nema problema!

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:13

Gle, retardiran si ti. Čitaj: kmet. Jel ti znaš za prava potrošaća da se pobune protiv nekorektne politike davatelja usluga? Ne, očito. Jel ti znaš kaj znači građanski neposluh? Ne, očito. Jel ti znaš što znači borba za bolje uvjete? Mene samo brine što ste ti i takvi - VEĆINA. To nisam potpisala, a ipak trpim. Kao što nisam ni u ludilu mislila da će VIP toliko zloupotrebiti svoje pravo da radi kaj hoće. Da sam znala, ne bih potpisala ugovor. A ti misliš da bih trebala biti zadovoljna valjda? Da mi je imati tvoju glavu, samo na jedan dan - da se odmorim!

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:17

DD, ako si ti mjerilo tzv. normalnosti - onda se nema što dodati. NeNormalni ljudi žive, ali ne isključivo zato da plate račun korporaciji. Tako dobiju, posve nenormalno, 25 kn globe, o je.....!

kravo retardirana kaže:06.11.2009 u 14:19

kad su oni gore kmetovi koji ku*** od ovce si ti??? glupa je..na kravetina koja ima 10 kuna u dzepu i hoce kupit kucu na pantavcaku s njima i kazu joj nemoze i ona se pjeni ko da nije ku... dobila od proslog stoljeca a nije dobila ku... jer ju nije HDZ dobro izje......... ma mars u picku materinu, i to ne kmetsku nego je...vjetarsku -trosila bi tudje pare.... mrs prodavat picke na cestu, kurvo retardirana, kad nemos svatit 3 recenice sta ti ljude pokusavaju uvutiv u propuhom razj...nu glavu

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:19

DD, nemrem se načuditi, stvarno sam naivka. To ono živiš u RH, a ne u Š vedskoj, je li tako ili sam nešto krivo shvatila?

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:22

Kravo retardirana, kurvo i kaj već sve jesi (nek mi kurve oproste) ja sam GRAĐANIN. Kmet nisam. Iako me se trude pokmetiti, kao vas većinu (koji se jedino tako kao kmetovi osjećate ok) ja na to ne pristajem.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:24

Zaboravih, nek mi krave oproste no spodoba gore se predstavila kao Kravo retardirana, čime sebi laska, naravno.

mrav kaže:06.11.2009 u 14:26

on je retardiran? a ti si gospoja koja zivi, uziva ili kako vec se uljudno kaze - NA TUDJI RACUN ti zivis s parama kojih nemas... a on je retardiran? ja neznam jesi ti imala mamu ili maćehu? jel tebe netko namjerno krivo ucio? tko ti je poremetio vrijednosti? jos jedan fan simone gotovac.... mislim da je iduca stepenica - kradja. ipak treba odrzavat zivot ja umjetnoj visokoj nozi. kazes da je prosjek 4000kn? a ti bi za 4000kn htjela zivit i imat stvari koje se kupuju za 4000 eura. neznam koliko tebi treba vremena da shvatis ista, bilo sta? ali meni je vec dosta, tako da odustajem.... ti si beznadan slucaj.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:29

Gle, tema nisam ja - imam, ako baš hoćeš, puno viša primanja nego vi kmetovi, no to stvarno nije tema. Pročitaj si fucking uvodni post.

CedeVita kaže:06.11.2009 u 14:30

I kažeš da je sljedeći korak krađa? Dakle, da postanem nešto a la VIP - ono što kritiziram?

CedeVita ovaj put si u pravu.

CedeVita kaže:07.11.2009 u 09:57

Nažalost jesam. Skoro svaki put sam u pravu, nažalost.

DD kaže:09.11.2009 u 08:09

CedeVita said: "Da sam znala, ne bih potpisala ugovor" Al si potpisala, i sad ce te guzit dok te ne razvale do kraja. Placaj racune na vrijeme pa ces i dalje imat nerazvaljenu guzicu

miš kaže:09.11.2009 u 10:26

Ja razumijem cedevitu,ali shvati da se džaba pijeniš na vip.Potpisala si taj ugovor i to je to. I meni ih je pun k... odj...sam i t-mobile i vip,čim mi je pretplata istekla. Ne treba njima pisati žalbe na cijene,jednostavno više nisi njihov korisnik čim uloviš priliku i oni gube lovu.I tako ostatak korisnika i eto im.

DD kaže:09.11.2009 u 11:07

Eto konacno netko ko razumije sta ja govorim. u grubo Cedevita potpisala si i ko te je..,sad trpi

CedeVita kaže:10.11.2009 u 00:07

Btw, moje piskaranje T-comu ima efekta skoro svaki put.

CedeVita kaže:10.11.2009 u 00:08

E da, vidjet ćemo što će biti s VIP-om. I njima sam pisala, jel.

DD kaže:10.11.2009 u 07:44

Samo ti pisi.Vec si potrosila i koju kunu na pisanje i slanje pa ih pitaj hoce li ti to nadoknadit

MaxB kaže:12.11.2009 u 04:59

To sto je netko nesto potpisao, ne znaci da se nema pravo zaliti (bar ovako, "u vjetar") kad se tako drasticno promijene cifre. Nitko ne kaze da VIP nema zakonsko pravo da radi to sto radi, nego je stvar u principu - potpises ugovor u dobroj vjeri, i onda pokusavaju na razne nacine iz tebe iscijediti svaku mogucu lipu. Isto kao sto banke rade s varijabilnom kamatom za kredit. Sto je najgore, razne kamate i "naknade" se povisuju u isto vrijeme kad je i ljudima sve teze to placati - kad se dijele otkazi, pada standard, padaju place ili ostaju iste, a cijene svemu ostalom idu gore. Drugim rijecima, ocekujes posten odnos od strane s kojom si potpisao ugovor, a kad zagusti, njih boli briga za tebe - sve ce uciniti samo da zadovolje svoje apetite. Glede same opomene - ja ne kuzim taj instrument, i zapravo se pitam je li uopce legalan. Ako ti netko nije nesto platio na vrijeme, imas mu pravo zaracunati zateznu kamatu. Ili ga tuzi sudu ako ti uopce ne plati. Kakve su to sad fore s opomenama od deset kuna ili sad cak 25?! Koji je to vrag? To prakticki spada u lihvarenje - oni su tebi posudili iznos mjesecnog racuna za 25 kuna mjesecnih kamata (jos ce ti mozda zaracunati i kamatu za kasnjenje s placanjem). Ak mjesecno moras platit 100 kuna i oni ti zaracunaju 25 kuna opomene, to je ko da su ti zaracunali kamatu od 25%! Da, i oni ocekuju posten odnos od korisnika usluge - da korisnik usluge placa svoje dugove na vrijeme. I tu je Cedevita zgrijesila, bilo bi posteno od nje da placa svoje racune na vrijeme. No, to sto racun nije platila na vrijeme nije opravdanje za slanje takve lihvarske opomene. Zakonima su propisani instrumenti naplate i to je to. Po cemu su mobilni operateri iznad uobicajene prakse? Recimo ja svoje racune za rezije poplacam na kraju mjeseca - za mnoge racune je to nekih 10-20 dana nakon datuma do kojeg se moraju platiti - jednostavno mi se ne da placati Internet-bankarstvom ili ici na postu kad svaki od tih racuna dodje (a dolaze u razlicite dane - cak i kad su od iste kompanije). I zbog cega bi mi ijedan od tih davatelja usluga/proizvoda sad posebno naplacivao opomene (zasto bi mi uopce odmah slao opomene? razumijem ako kasnim vise od mjesec ili dva...)? Ako smatra da sam ga ostetio za tih nekoliko dana zakasnjenja, moze si zaracunati zakonski propisanu zateznu kamatu i vuk sit i koza cijela. Tako da, Cedevito, preporucujem ti da izvrsavas obveze koje si preuzela (imaju pravo ovi u nekim tockama koje su iznijeli - pazljivije trosi novac, i rasporedi ga tako da si prvo osiguras novac za one stvari bez kojih ne mozes - ako je to u tvom slucaju mobitel, prvo plati racun od mobitela pa onda vidi na sto jos mozes potrositi novac). A isto tako, ne bi bilo lose da podignes bunu zbog neprimjerenog nacina kaznjavanja ljudi koji nisu platili racun na vrijeme - pogotovo jer je mnogo takvih ljudi, koji jednostavno taj mjesec zbog tko zna kakvih razloga (neki nepredvidjeni trosak) nisu mogli na vrijeme platiti racun - nije da ljudi (barem vecina njih) ne placaju racune zato jer se inate mobilnom operateru ili jer su lijeni. Bunu mozes podici prijavom u drustvo za zastitu potrosaca, a ucinkovito bi moglo biti i recimo otvaranje grupe na Facebooku - siguran sam da ces pronaci mnogo onih koji se bune protiv nacina poslovanja svog mobilnog operatera. Tako nesto ih mozda ponuka da to ubuduce vise ne cine.

CedeVita kaže:13.11.2009 u 00:16

MaxB da meni svi plaćaju i još na vrijeme i ja bih ziher plaćala na vrijeme. No živimo u zemlji gdje je normalno i da se ne plaća, a bome i da se krade. Vidiš, ovo me zaintrigiralo što pišeš: "Glede same opomene - ja ne kuzim taj instrument, i zapravo se pitam je li uopce legalan. Ako ti netko nije nesto platio na vrijeme, imas mu pravo zaracunati zateznu kamatu. Ili ga tuzi sudu ako ti uopce ne plati. Kakve su to sad fore s opomenama od deset kuna ili sad cak 25?! Koji je to vrag? To prakticki spada u lihvarenje - oni su tebi posudili iznos mjesecnog racuna za 25 kuna mjesecnih kamata (jos ce ti mozda zaracunati i kamatu za kasnjenje s placanjem). Ak mjesecno moras platit 100 kuna i oni ti zaracunaju 25 kuna opomene, to je ko da su ti zaracunali kamatu od 25%!" Ovak, to po novome rade i banke, i inače poznate kao lihvari. Danas mi poznati priča što je doživio sa Zagrebačkom bankom. Ukinuli mu dopušteni minus i sad je posve u crvenom. Na dopušteni minus naplaćuje se nekakva kamata 13,99%, a na nedopušteni 15% - dakle razlika nije bogznakakva. Bio je u banci i pokušaop dogovoriti ili da mu produže minus ili naprave ugovor o obročnoj otplati - brus, ništa ne žele od toga. Prvi tjedan šalju opomenu i naplaćuju 10 kn, drugi tjedan druga opomena 50 kn, treći tjedan opomena pred tužbu i košta 100 kn. A kad dignu tužbu to tek košta o-ho-ho... Kaj da radi čovjek koji je npr izgubio posao, a imao mizernu plaću, bio u minusu i onda mu taj minus ukinu od danas do sutra? U ovoj je državetini zastrašujuće živjeti a bojim se - bit će i gore.

CedeVita kaže:07.12.2009 u 14:52

Sve više sam uvjerena da je to naplaćivanje opomena nezakonito. Npr, sličan slučaj. Ustavni sud je odlučio da je protuzakonito Zagrebparkingovo naplaćivanje ugovornih kazni. Imaju pravo naplatiti parkiranje, a ne i kaznu što parkiranje nije plaćeno. Naime, to je protivno Zakonu o obveznim odnosima po kojemu ugovorna kazna ne može biti ugovorena za novčane obveze. dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/s...neustavne.html Evo i članka iz ZOO-a, koji je dosta nerazumljiv. OPĆI UČINCI UGOVORA Zakonom određena naknada i ugovorna kazna Članak 356. Ako je za neispunjenje obveze, neuredno ispunjenje ili za slučaj zakašnjenja s ispunjenjem zakonom određena visina naknade pod nazivom penala, ugovorne kazne, naknade ili pod kojim drugim nazivom, a ugovorne strane su pored toga ugovorile kaznu, vjerovnik nema pravo zahtijevati ujedno ugovornu kaznu i naknadu određenu zakonom, osim ako je to zakonom dopušteno.

maca faca kaže:22.12.2009 u 21:16

Ak te zeza mob.(imala sam i ja takav problem sa SONYERICSSON.UZET U VIPU na pretplat(K750 I i W 950 ,VALJDA nisam baš od tih naziva)-ODEŠ  NA SONYERICSSON STRANICU ZA KORISNIČKU PODRŠ KU I UPDATAŠ  SI SOFTWARE ZA MOBAĆ -OD TAD MI MOB.Š LJAKA SAVRŠ ENO! sorry na greškicama u pisanju spava mi se!

susjed... kaže:21.01.2010 u 00:40

hahah ja imao bezicni stik.. od vipa.. i razbio se softver od te kartice.. zovem ja vip.. i kazu oni meni .. kad doje neko od serviserra u blizinu.. mi vas nazovemo i to se rjesi.. i tako prolaze ti mjeseci.. i prolaze.. serivsera nigdje.. a meni racuni i dalje stizu.. dok ja nisam odlucio prestat placat .. i .. prekinu ti oni ugovor.. i naplate 5 000 kn.. u komadu.. kao raskid ugovora i preostali inpulis. koje nisam koristio jer san imao njihov kvar.. i to se vice vec godinamaaaa... slali mi ovrhu.. imam odvjetnika.. i sve.. sad je to naraslo na 8 000 kn.. al đabe.. jednog dana cu to morat platiti.. jbg.. osim ako ne završe ko podravka.. heheheh

xyxy kaže:21.01.2010 u 00:53

imam odvjetnika.. i sve.. sad je to naraslo na 8 000 kn.. al đabe.. jednog dana cu to morat platiti.. jbg.. osim ako ne završe ko podravka.. heheheh Jesi ziher? Š to veli odvjetnik? On i su krivci za raskid ugovora, mislim da to ne bi smjeli naplatiti. Imaš li neku pisanu komunikaciju s njima spremljenu kao dokaz?

xyxy kaže:21.01.2010 u 00:53

ODEŠ  NA SONYERICSSON STRANICU ZA KORISNIČKU PODRŠ KU I UPDATAŠ  SI SOFTWARE ZA MOBAĆ -OD TAD MI MOB.Š LJAKA SAVRŠ ENO! Thanx! Baš sa svakim Sony Ericssonom imam problema oko blesiranja istih.

wwq kaže:25.01.2010 u 00:52

H1- 154 KN-TELEFON I FLAT 4/258 WI FI ...mariolinozg@gmail.com

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>