Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Najpoznatiji svjetski otkaz

Skupljanje iza pasa

Već se duže vrijeme informiram o tome kome se obratiti u vezi skupljanja iza pasa! I sama sam vlasnica psa, iza koje svaki put počistim nakon velike nužde, no prizori koji me svakodnevno dočekaju na ulicama u centru Zagreba, a nerijetko i pred samim ulaznim vratima, već su zaista šokantni. Zar komunalni redari uopće ne kontroliraju ponašanje vlasnika pasa u samom centru - užem i širem - pri tom mislim na Donji Grad! Što učiniti po tom pitanju?! Prizori nimalo ne idu u prilog jednom glavnom gradu države koja čini sve po pitanju ulaska u EU!! Kad će se komunalne službe malo više aktivirati po pitanju sankcioniranja i kažnjavanja vlasnika na licu mjesta, nakon neskupljanja iza pasa? I to ne samo na mjestima oko drveća, znači na mjestima gdje ljudi ne hodaju, već po pločniku, nerijetko ispred ulaza i slično. Žao mi je što nemam nijednu fotografiju, ali to zaista ružno izgleda.

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: Petrica
187 komentara
Dodaj komentar
Innocent kaže:01.03.2010 u 21:33

Slažem se. To je katastrofa, pogotovo u Centru što se događa. Fuj.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 21:58

Ako se nisu aktivirali u jednom Amsterdamu, valjda neće ni ovdje. Jer pseće govno je ipak minoran problem.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 22:00

Btw, jednom se moj mali pesek pokenjao na pločniku (to je dosta veliko čudo bilo, uistinu). Ja se zaprepastim i kupim papirnatom maramicom, a čovjek me gleda u čudu, ulazeći u svoj haustor.

Veli on meni: Svaka vam čast, to se ne viđa.

Petrica kaže:01.03.2010 u 22:03

Još ajde kad obave na tome gdje ljudi ne prolaze, ne velim niš, iako se mojem pesu GADI - da, dobro čitate - GADI joj se uopće ići na taj dio i obaviti kaj treba... ali na pločniku je stvarno prejadno da ljudi ne pokupe, nerijetko mi se desilo da izlazim iz zgrade i odmah ispred ulaza - iznenadenje!! :/ sramota!!!

Innocent kaže:01.03.2010 u 22:06

Ja stvarno ne kužim te ljude, kak imaju obraza ne pokupit za svojim psom, pogotovo na pločniku. Nevjerovatno.
Ali valjda je to u našoj 'kulturi', pa i muškarci pišaju gdje stignu, što je još odvratnije.

hamlet kaže:01.03.2010 u 22:08

zadavio bi i psa i njegova vlasnika kada stanem u govno nasred centra grada. k tome da bar imaju psiće ali ne oni imaju dukele od 60 kila sto seru kao konji. za poludit

Innocent kaže:01.03.2010 u 22:13

Da, što veći pas, tim veća ignorancija,a i govno.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 22:13

Pseća govna su koma, vlasnici su odgovorni, ali eto ti sigurno bacaju i papire i svekolika sranja okolo - jednostavno nemaju svijest o tome. Pa hračkanje po ulici? Kaj da napravim gnomu koji mi se pohračkao pred korak?!?

Sve je to ista priča.

Kažnjavala bih littering, pljuvanje još gore, a tako i nepokupljanje za pesekima.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 22:14

Stalno zurim u pod da prvo izbjegnem eye-contact s raznima, a i da ne stanem u hračak/govno/pišalinu.

Petrica kaže:01.03.2010 u 22:14

Pa to i jest sramota, moja pesica ima 40kg, na kaj bi to ličilo da ostavim?! Dobro, ona je naučena i na pločnik je obavila svega 3 puta do sad i to kad je bila štene i učila je gdje se mora obavljati, ali sad nema nikakve šanse, dok drugi to najnormalnije ostave! Nije ni čudo, kad pas hoda 5 metara iza njih, pušteni, umjesto na lajni i uopće ne gledaju što pas radi i jel možda obavio. Nije pas kriv, vlasnici su krivi!! A što se tiče frajera koji pišaju gdje stignu, prošli tjedan je jedan zvonio nekome od susjeda, kako bi obavio to u zgradi?! Mislim, gdje je tu kultura?! Čovjek koji mu je otvorio, tek je naknadno i zašto je dotični zvonio, a o tome da su neku večer dečki obavili isto po prozoru od podrumskog stana u ulici... ne bih uopće komentirala. Mentalitet, kultura - na nivou, nema šta...

Petrica kaže:01.03.2010 u 22:16

Da i ja primjetih da više buljim u pod, kad prolazim po nekim ulicama u centru, nego što gledam u ljude okolo, upravo iz straha da ne ugazim... situacija je katastrofalna.. ne samo što se psećih stvari tiče, već i sve ostalo kaj ste spomenuli.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 22:18

Ali ljudi - to je minoran problem. U Amsterdamu sve divno, a psećih govana 5x više. Valjda jer više imaju pse i više ih vole. Pa ja bih onda radije živjela u toj sredini.

Innocent kaže:01.03.2010 u 22:29

heeh, slijedom onog što je hamlet rekao da bi zadavio i pse i vlasnike, ja bih otfikarila kitu svakom idiotu koji se popiša tamo gdje nije wc.

Iznenađuje me to za Amsterdam. Recimo znam da u Njemačkoj platiš 40 eura ako pljuneš na ulici ili se popišaš. Vjerovatno slično kažnjavaju i za pseće drekece.

Petrica kaže:01.03.2010 u 22:31

Vani su puno veće kazne.. teško je uspoređivati samo sa jednim gradom.. što je s ostalima?! Ja recimo nisam imala problema s tim, u kojoj god drugoj državi da sam se našla, a one koje još nisam posjetila, imala sam prilike čuti da su kazne oštre...

CedeVita kaže:01.03.2010 u 22:38

I ja sam za oštre kazne. Samo znam da je Amsterdam poznat po nevjerojatno velikog količini drekeca na pločnicima. Inače je taj grad po svemu na dobrom glasu.

Brzi kaže:01.03.2010 u 23:09

Zamislite samo naše napudrane gospođe kako skupljaju pseća govanca i nose ih sa sobom po gradu i murju koja ih hapsi ako ne poberu govance. No way

humanoid kaže:01.03.2010 u 23:46

Ako vi želite kupiti iza mojih pasa, samo dajte.

Šalim se, obzirom da ih je 3, idem sa njima u šumu jer bi popizdio od saginjanja, a i dva su velika pa bi mi ruke otpale od tih punih vrećica.

CedeVita kaže:01.03.2010 u 23:50

Zamislite samo naše napudrane gospođe kako skupljaju pseća govanca i nose ih sa sobom po gradu i murju koja ih hapsi ako ne poberu govance. No way


Vidio bi ti no way da se kažnjava neskupljanje. Ne bi bio problem skupiti. Kad su ljudi bagra i mora ih se natjeravati na nešto što je normalno.

Kad se čovjek meni čudio (i divio, sic!) što skupljam drekec od mog mini peseka, ja sam ga bijelo gledala!

Innocent kaže:02.03.2010 u 00:03

Meni je fascinatan jedna moj susjed s dogom. Onak, uvijek kupi za njom, ma gdje ona kakala, ma kakvo vrijeme bilo, on kupi. Jednom sam ga špijunirala po noći sa balkona, da vidim hoće kupit i kad ga nitko ne vidi, a frajer ne samo da je pokupio njeno, nego i okolna govanca.

Petrica kaže:02.03.2010 u 01:07

Ahahaha, napudrane gospođe! mene čudno gledaju jer nerijetko izađem u šetnju s pesom, bilo da sam došla s faxa, kavice ili se tek spremam van pa onako fino u minjaku ili haljinici, pokupim iza nje, bilo podne ili ponoć, navika je navika, uvijek imam sa sobom vrećice, u svakom dzepu, kaputa, jakne, sakoa i zaista mi bude neugodno ako se potrefi da mi ponestane vrećica, a ona obavi, to je možda 1 godišnje, ali pobogu, čovjek zna što ga čeka kad ima peseka, mogu bit nalickana kolko god hoću, al vlasnica sam i kad obavi, to samo govori o meni i mojoj 'nalickanosti' ako se pokupim i to ostavim!

hahahaha kaže:02.03.2010 u 09:07

pa i muškarci pišaju gdje stignu, što je još odvratnije.


pa ja ću krepat od smijeha, a jadna li si

hahahaha kaže:02.03.2010 u 09:09

Meni je fascinatan jedna moj susjed s dogom. Onak, uvijek kupi za njom, ma gdje ona kakala, ma kakvo vrijeme bilo, on kupi. Jednom sam ga špijunirala po noći sa balkona, da vidim hoće kupit i kad ga nitko ne vidi, a frajer ne samo da je pokupio njeno, nego i okolna govanca.


Al se možda popišao nakon što je sve to pokupio, mushkarac je to eeeej hahahahahahahaahahah

poljoprivrednik kaže:02.03.2010 u 09:20

A kaj vi mislite zakaj je naša trava po parkovima tak lepo zelena. Gnojivo ljudi, odlično gnojivo. Samo neka kakaju.

Templar Kay kaže:02.03.2010 u 10:22

Prošlo ljeto sam nabasao na starca ( cca 60 i nešto - slobodna procjena )
piša po ogradi , a nasuprot park s mamama i klincima.
Stanem i pitam ga : Deda kaj radiš?
Lik očito nije očekivao da će ga neko omest u radnji pa je okrečući se
zalio i nogavice.
Pazi sad!
Ša gledaš, si od onih nastranih? - pita
Ne deda , samo bi vas upozorio da ograda nije javni WC a usput da je
podložna i koroziji. -kažem, a on nastavi:
A kad me stislo!
Deda, kafići su na svakom čošku , odnosno, ak je frka i nema se vremena,
ajmo opet u pelene.
Nakon toga salva uvreda i proklinjanja ( nisam zapamtio do kojeg koljena ).
Ko za vraga niti komunalca niti policije da mu stisnu kaznu, a već sam
kasnio na sastanak, pa me nekako zadovoljila kazna popišanih nogavica.



CedeVita kaže:02.03.2010 u 13:08

Ne deda , samo bi vas upozorio da ograda nije javni WC a usput da je
podložna i koroziji. -kažem,...



CedeVita kaže:02.03.2010 u 13:09

A kaj vi mislite zakaj je naša trava po parkovima tak lepo zelena. Gnojivo ljudi, odlično gnojivo. Samo neka kakaju.


Ipak je trava malo drukčija situacija nego pločnik...drekec dođe ko ekološko gnojivo, kao...

važnovažnovažno kaže:02.03.2010 u 21:46

Revolucionarno otkriće - indonezijski korijen trajno zamjenjuje Viagru

Nevjerojatno novo otkriće singapurskih doktora stvorilo je prvi lijek za erektilnu disfunkciju. Za sve muškarce koji moraju brinuti da uzmu "plavu pilulu" sat vremena prije odnosa, da bi "uživali" u tvrdim, ali bezosjećajnim erekcijama (koje se i nakon odnosa ne spuštaju satima) ovo je izvrsna vijest. Evo zašto: 100% prirodni proizvod kodnog imena SD-200, nakon svega 13 dana upotrebe garantira spontanu, tvrdu erekciju i seksualnu želju poput one iz mladih dana. Čak i kod ozbiljnih slučajeva erektilne disfunkcije kojima je pomagala Viagra, nakon dvije kure, od cca. mjesec dana, erekcija će biti tvrda i spontana. Dolazi uz garanciju.

CedeVita kaže:03.03.2010 u 00:01

Kako ovo nema veze s problemom drekeca, ti to vjerojatno prodaješ?

Templar Kay kaže:03.03.2010 u 14:57

Revolucionarno otkriće - indonezijski korijen trajno zamjenjuje Viagru

Jel dobiš i daljinski ( ono digni - spusti ) ???

CedeVita kaže:03.03.2010 u 15:09

jasamoja kaže:07.03.2010 u 13:36

ajme ove šugave cedevite, svakom govnu mora bit poklopac................ a i i ostali, svi kao ono imaju "peseke" i svi se zgražaju tko to ne čisti za svojim psima. Pa tko onda sere po našim ulicama.Da nisu neki "ubačeni", srpski psi??? Ili još gore slovenski???

CedeVita kaže:07.03.2010 u 13:57

Hej ti šugavi, valjda sudionici ovdje spadaju u manjinu koja pokupi.

Viviann kaže:07.03.2010 u 14:04

Valjda šugavi sere, tko će ga znat.

mrav2 kaže:09.03.2010 u 14:32

ma da...to što se poseru, al što ih pustaju bez lajne po cijelom gradu, uvode u tramvaj, i sl?

redari su krivi?
kriva je stoka koja ima pse i ne odrzava nit njihovo sranje, nit sigurnost drugih ljudi.

ja bi sve to kaznjavala, bestija bez lajne 500kn, bestija se posere na plocnik 500kn pa da vidis

CedeVita kaže:09.03.2010 u 16:25

Nemre pas biti na lajni čitavo vrijeme. Psi se moraju istrčavati. A skoro nigdje, po zakonu, to ne smiju.

Nekako ne vidim u tramvaju i busu pasa, a ipak smrdi.

Što napraviti s ljudima?

CedeVita kaže:09.03.2010 u 17:36

"Tko ih je vidio, križao se i smijao. Neki kažu da to nisu posli od Boga, prepričao nam je dojmove svojih prijatelja Željko Dražić, čija koka u Perkoviću kraj Šibenika leži na štencima."

Glupi odvratni ljudi...

vau kaže:11.03.2010 u 22:04

ja imam psa koji sam briše dupe s onim olala papirom, za pse je dobar

kekec kaže:12.03.2010 u 16:06


CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:00

To je protuzakonito, treba javiti veterinarskoj inspekciji...
To si fotkao/ala na licu mjesta?

CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:00

To općina Mirkovci organizira?

Viviann kaže:14.03.2010 u 13:25

o kakvi kreteni

CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:28

I što je najgore nemreš sad dobiti na telefon nikakvu veterinarsku inspekciju, a lov je u tijeku...
Ja sam zvala više brojeva.

CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:43

Ali, ja sam sad zvala policiju nadležnu za područje Mirkovaca - navodno sam već 30-ta koja zove zbog te "gluposti"...

Viviann kaže:14.03.2010 u 13:44

kul

CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:53

Nevjerojatno, ta policija je stvarno nesposobna...Ja mu nisam uspjela objasniti da oni moraju reagirati kad se nešto protuzakonito odvija, njemu nije jasno da je to protuzakonito...kao, šta da oni rade sa psima, tako ih se riješavaju već 30 godina. Na kraju, tvrdi da se to uopće ne događa, ali ja mu baš ne vjerujem.

Viviann kaže:14.03.2010 u 13:55

Ae, idioti.

Samo, problem je što tako reagiraju na sve, ne samo na ovo.

CedeVita kaže:14.03.2010 u 13:56

Pa naravno da je strašam problem ako je policija sposobna samo legitimirati, šetuckati se, gnjaviti slučajne prolaznike!!!

CedeVita kaže:14.03.2010 u 14:03

Veli mi mama sad da je oko toga već nastala velika frka, da su ljudi izašli na ulice, da je bila i tv, a "akciju" provode lovci...

Viviann kaže:14.03.2010 u 14:04

A vjerovatno im ide na živce kad moraju radit, radije bi jeli ćevape po prčvarnicama.

CedeVita kaže:14.03.2010 u 14:05

I pili pivo...

u srbiji kaže:14.03.2010 u 14:50

piše mesta, meštana...to negdje u srbiji valjda

Viviann kaže:14.03.2010 u 15:19

Mirkovci su selo pokraj Vinkovaca.

CedeVita kaže:14.03.2010 u 16:19

Jadni ti ljudi iz udruge Dr. Ivan Rostaš, stalno nalijeću na ovakve užase na svom prodručju. Tamo je postalo posebno bestijalno.

Je, onaj policajac mi je rekao da ovi lovci imaju dozvolu za svoju rabotu, sad sam se sjetila...

Božesačuvaj :-(

CedeVita kaže:14.03.2010 u 16:21

piše mesta, meštana...to negdje u srbiji valjda


Predsjednik lovačkog društva Đorđe Šimić valjda inzistira na pisanju svojim materinjim jezikom, no ni njime baš ne vlada.

Mislim da su Mirkovci bili uporište četnika za vrijeme rata...

Templar Kay kaže:14.03.2010 u 17:15

IV. POSTUPANJE S NEUPISANIM PSIMA I MAČKAMA LUTALICAMA

Članak 22.

Psom lutalicom, u smislu ove Odluke, smatra se svaki pas koji luta ulicama i drugim javnim površinama bez nadzora, kao i pas koji nije označen na propisani način.

Mačkom lutalicom, u smislu ove Odluke, smatra se mačka o kojoj se nitko ne brine.

Mačke koje se nalaze u dvorištima ili oko stambenih zgrada i za koje brinu stanari zgrada, a ne postoji sumnja da su zaražene od opasnih bolesti, ne smatraju se lutalicama.

Članak 23.

Psi i mačke hvataju se na način i sredstvima koja im nanose najmanju patnju.
Psi i mačke lutalice te pse nad kojima nisu provedene propisane ili naređene zdravstvene i zaštitne mjere hvataju djelatnici veterinarske stanice ili druge ovlaštene osobe.

Članak 24.

Uhvaćeni psi i mačke čuvaju se sukladno Zakonu o veterinarstvu.

Uhvaćene pse i mačke odmah će pregledati veterinar i ukoliko ustanovi da boluju od zarazne bolesti, utvrdit će da se smjeste u poseban prostor te će se nad njima provesti odgovarajuće veterinarske zdravstvene mjere.

Za sve smrtno ranjene i neizlječivo bolesne pse i mačke, te pse i mačke koje iz drugih razloga predstavljaju opasnost za život i sigurnost ljudi i drugih životinja, kada to ustanovi veterinar, određuje se mjera usmrćenja.

Usmrćenje je dužan obaviti veterinar.

lznimno uklanjanje pasa i mačaka lutalica opasnih za okolinu mogu obaviti tijela unutarnjih poslova, čuvari lovišta i članovi lovačkih društava.

Strogo je zabranjeno trovanje pasa i mačaka, kao i nekontrolirano postavljanje otrova za glodavce na mjesta dostupna psima i mačkama tijekom provedbe deratizacije.

Članak 25.

O uhvaćenim psima i mačkama veterinarska će stanica, odmah nakon provjere podataka, obavijestiti njihove posjednike.

Ukoliko veterinarska stanica ne utvrdi posjednika psa ili mačke, obavijestit će Društvo za zaštitu životinja ili druge osobe koje će o njima preuzeti brigu.

Članak 26.

Troškove hvatanja, čuvanja, hranjenja, veterinarsko-zdravstvenih mjera, koje je veterinarska stanica poduzela prema uhićenom psu i mački, snosi njihov posjednik.

Troškove usmrćenja te ukopa psa ili mačke snosi njihov posjednik.

Ako posjednik psa nije poznat, troškove usmrćenja te ukopa psa ili mačke snosi Grad.

Članak 27.

Nadzor nad provodenjem ove Odluke obavljaju:

- nadležna tijela za poslove veterinarstva u primjeni odredaba članka 5., 6., 7., 8., 10., 14. stavka 2. i 4., članka 16., 17. stavka 4., članka 19., 24. i 25. ove Odluke,

- komunalno redarstvo u primjeni odredbi članka 14. stavka 3., članka 19. i 21. ove Odluke,

- nadležno tijelo za provodenje javnog reda i mira u primjeni odredbi članka 12., 13. stavka 1., članka 15. stavka 1., članka 17. stavka 1. i 2. i članka 19. ove Odluke.

Postupanje protivno odredbama iz stavka 1. ovog članka su prekršaji za koje nadležna tijela i komunalno redarstvo, u okviru svojih ovlasti, mogu poduzimati radnje i predložiti pokretanje prekršajnog postupka.

V. KAZNENE ODREDBE

Članak 28.

Novčanom kaznom u iznosu od 500,00 do 2.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako postupi protivno odredbama članka 5., 6., 7., 8., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 19. i 21. ove Odluke.

Za prekršaj iz stavka 1. ovog članka kaznit će se novčanom kaznom u iznosu od 300,00 do 500,00 kuna i odgovorna osoba u pravnoj osobi.

Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 do 500,00 kuna kaznit će se fizička osoba ako postupi protivno odredbama stavka 1. ovog članka, ukoliko za učinjeni prekršaj Zakonom o veterinarstvu nije propisana drugačija kazna koja se primjenjuje (članak 146. Zakona).

CedeVita evo ti zakon za razgovor s nadležnima.

Templar Kay kaže:14.03.2010 u 17:59

HRVATSKI SABOR
3045

Na temelju članka 88. Ustava Republike Hrvatske, donosim

ODLUKU
O PROGLAŠENJU ZAKONA O ZAŠTITI ŽIVOTINJA
Proglašavam Zakon o zaštiti životinja, kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 1. prosinca 2006. godine.

Klasa: 011-01/06-01/76
Urbroj: 71-05-03/1-06-2
Zagreb, 7. prosinca 2006.

Predsjednik
Republike Hrvatske
Stjepan Mesić, v. r.

ZAKON
O ZAŠTITI ŽIVOTINJA
I. OPĆE ODREDBE

Ciljevi

Članak 1.

Ovim se Zakonom uređuju odgovornost, obveze i dužnosti fizičkih i pravnih osoba radi zaštite životinja, što uključuje zaštitu njihovog života, zdravlja i dobrobiti; način postupanja sa životinjama; uvjeti koji su potrebni za zaštitu životinja pri držanju, uzgoju, prijevozu, obavljanju pokusa, klanju i usmrćivanju životinja, držanju životinja u zoološkim vrtovima, u cirkusima, na predstavama i natjecanjima životinja, prilikom prodaje kućnih ljubimaca te postupanje s napuštenim i izgubljenim životinjama.
Članak 4.

(1) Zabranjeno je životinje ubijati, nanositi im bol, patnju i ozljede te ih namjerno izlagati strahu, protivno odredbama ovoga Zakona.
(2) Zabranjeno je:
1. uzgajati životinje na način da trpe bol, patnju i strah te ih namjerno ozljeđivati, protivno pravilima struke odnosno najnovijim znanstvenim dostignućima,

IV. KAZNENE ODREDBE

Članak 66.

(1) Novčanom kaznom od 50.000,00 do 100.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
1. ubija životinje, nanosi im bol, patnju i ozljede ili ih namjerno izlaže strahu (članak 4. stavak 1.),
2. uzgaja životinje na način da trpe boli, patnje i strah i namjerno ih ozljeđuje (članak 4. stavak 2. točka 1.),


hit kaže:14.03.2010 u 19:29

Templaru od koje države ti zakone tu nama ljepiš? Ako je od Hrvatske odmah odustani. U HR zakoni vrijede manje od papira na kojem su napisani, pljuc

ARTETUREN kaže:14.03.2010 u 22:00

Sa Zakonima moraš biti uporan. To ti je jedina šansa protiv "moćnika" da sistem bude na tvojoj strani inače moraš glumiti fantoma ili zorroa .. kujiš?

Iz samog papira daje se na znanje vidiš sa "kakvim" imaš posla, doduše mislim da lovački zdrugovi imaju nekakva "prava" za eksterminacijom "štetočina" no kako je to grupa obično pijanih naoružanih ljudi preporučio bih da se sklone i krave i bikovi

CedeVita kaže:15.03.2010 u 00:20

Inače se od ove "akcije" ogradio predsjednik Vinkovačkog (mislim) lovačkog društva. Ovi ubojice uopće nisu u Hrvatskom lovačkom savezu (ili kak se već zove). To je neka skupina samozvanih "lovaca".

Iako lovce u načelu ne trpim - mislim, koji to mora biti mentalni sklop da se netko bavi takvim "sportom" ?!?



CedeVita kaže:15.03.2010 u 00:21

(1) Zabranjeno je životinje ubijati, nanositi im bol, patnju i ozljede te ih namjerno izlagati strahu, protivno odredbama ovoga Zakona.


No eto, ovi dobili dozvolu od nadležne policijske ispostave...

CedeVita kaže:15.03.2010 u 00:24

Sa Zakonima moraš biti uporan. To ti je jedina šansa protiv "moćnika" da sistem bude na tvojoj strani inače moraš glumiti fantoma ili zorroa .. kujiš?


Morti bolje biti Zorro...

Polismen s kojim sam danas pričala više mi je puta ponovio da su oni policajci 'legalisti'. Kažem ja, onda kaj se čudite što vas ljudi masovno zovu, pa vi morate djelovati kad se krši zakon.

Ma uzalud, da se nije medijska frka digla nikakva korist od tih "legalista"!

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 09:43

hit kaže:14.03.2010 u 19:29Templaru od koje države ti zakone tu nama ljepiš? Ako je od Hrvatske odmah odustani. U HR zakoni vrijede manje od papira na kojem su napisani, pljuc

Ako se netko ne zna služiti mozgom to ne znači da ga nema.
Isto tako ako se netko ne zna služiti zakonima to ne znači da
nisu napisani ili da se ne provode.

No eto, ovi dobili dozvolu od nadležne policijske ispostave...

Isključivo veterinar ima pravo ubiti životinju.
Lovci i policija samo u slučajevima neposredne opasnosti po
okolinu( bjesnilo,napad životinje).

Policajci legalisti očito pojma nemaju koliko ovakav slučaj može
biti skup sport za njihove guze.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 09:48

Policajci legalisti očito pojma nemaju koliko ovakav slučaj može
biti skup sport za njihove guze.


Iz tvojih usta u božje uši, ali ne vjerujem - u ovoj državetini...

Kako je Viviann napisala, trebalo bi medije pustiti da patroliraju, umjesto polismena, jer jedino ako oni dignu frku, nešto se i dogodi. Naprosto nemreš na policiju računati da skuži zakone i da ih provodi.

nogom u dupe kaže:15.03.2010 u 10:38

ako se netko ne zna služiti zakonima to ne znači da
nisu napisani ili da se ne provode.


Na ovu glupost neću napisat baš ništa.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 10:49

Zakoni su napisani i na njih se treba pozivati do besvijesti. A da se provode - ne provode se baš.

humanoid kaže:15.03.2010 u 12:23

No eto, ovi dobili dozvolu od nadležne policijske ispostave... Policijske ispostave ne postoje desetak godina.

(1) Zabranjeno je životinje ubijati, nanositi im bol, patnju i ozljede te ih namjerno izlagati strahu, protivno odredbama ovoga Zakona. Da, ali zakoni su kod nas "nadoštukavani" raznim podzakonskim aktima kojima se zakoni pobijaju ili prilagođavaju po potrebi.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 00:20

Inače se od ove "akcije" ogradio predsjednik Vinkovačkog (mislim) lovačkog društva. Ovi ubojice uopće nisu u Hrvatskom lovačkom savezu (ili kak se već zove). To je neka skupina samozvanih "lovaca".

Iako lovce u načelu ne trpim - mislim, koji to mora biti mentalni sklop da se netko bavi takvim "sportom" ?!?


Laže da nisu članovi lovačkog društva. Lovci to i inače rade jer je pas u šumi za njih štetočina. Svaki ispaljeni metak oni su dužni prijaviti vođi lova koji to upisuje u lovačke dnevnike. Naravno, kada u šumi roknu psa, a vlasnik dotrči i počne luditi, onda se taj metak ne zapisuje i lovac bježi da sam ne postane lovina.

Sport kao sprot... Da... Nije lov jedino čime se oni bave tako da nisam totalno protiv njih. Naime oni grade pojilice, donose hranu u šumu, trude se da životinje ne odlaze u naselja gdje bi svakako stradale itd. Kada uoče neku bolest, trude se iskorjenit je itd... Da, se razumijemo, ja ne volim što ubijaju životinje i slikaju se nad njima, ali ne mogu poreći da ima pozitivnih strana njihovog postojanja.

Da, i sa aspekta mog mesojedstva... Nekako mi je puno humanije loviti, ubiti pa pojesti nego uzgojiti, toviti, ubiti pojesti.

Ok, da te pse se trebalo riješiti na neki drugi način, ali gdje onda sa njima i otkud nacrtat novce za njihovo uzdržavanje u azilima ili slično? Zaj...no je sve to.

Gledam od sebe. Ja nemam gdje smjestit još jednog psa. Uostalom znam i hrpu ljudi kojima bi više trebala moja pomoć i pažnja nego psima. Nažalost, ali tako je.

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 13:17

nogom u dupe kaže:15.03.2010 u 10:38
ako se netko ne zna služiti zakonima to ne znači da
nisu napisani ili da se ne provode.

Na ovu glupost neću napisat baš ništa.


Upravo je Humanoid objasnio šta sam napisao:

(1) Zabranjeno je životinje ubijati, nanositi im bol, patnju i ozljede te ih namjerno izlagati strahu, protivno odredbama ovoga Zakona. Da, ali zakoni su kod nas "nadoštukavani" raznim podzakonskim aktima kojima se zakoni pobijaju ili prilagođavaju po potrebi.

Da bi se znali služiti zakonskim aktima nije dovoljno znati ih protumačiti već primjeniti.

U startu veći efekat , od tvrdnje mi smo u pravu, je pozivanje na zakonske akte jer tim
nastupom stvaramo dojam da nismo baš totalni neznalice .
U većini ovakvih slučajeva takav nastup funkcionira jer prozivaš osobu imenom i
prezimenom ( brojem značke ) a nitko od takvih ne izlaže svoju guzu bijesu javnosti.

No ako nema druge nego se upuštati u sudske procedure bez profesionalca - zaboravi.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 15:07


Sport kao sprot...


Jedino ako je sprot nešto odurno, za što ne postoji druga riječ koja bi označavala "uživanje u ubijanju".

Da, i sa aspekta mog mesojedstva... Nekako mi je puno humanije loviti, ubiti pa pojesti nego uzgojiti, toviti, ubiti pojesti.


To sigurno. Dapače, treba ograničiti samo na to.

Ok, da te pse se trebalo riješiti na neki drugi način, ali gdje onda sa njima i otkud nacrtat novce za njihovo uzdržavanje u azilima ili slično? Zaj...no je sve to.


Zna se kako. Lokalne uprave trebaju biti obvezane da sve pse kastriraju, steriliziraju, cijepe i štite. No dok se zarađuje od njihova ubijanja, nikom to nije ni na kraj pameti, a možda su i glupi kao polismeni.

Gledam od sebe. Ja nemam gdje smjestit još jednog psa. Uostalom znam i hrpu ljudi kojima bi više trebala moja pomoć i pažnja nego psima. Nažalost, ali tako je.


Posve irelevantno što bi i ljudima trebala, psima svakako treba. Nemam pojma kako je to povezano. Ako pomogneš psu, odmogao si ljudima?!?

CedeVita kaže:15.03.2010 u 15:09

U startu veći efekat , od tvrdnje mi smo u pravu, je pozivanje na zakonske akte jer tim nastupom stvaramo dojam da nismo baš totalni neznalice .
U većini ovakvih slučajeva takav nastup funkcionira jer prozivaš osobu imenom i
prezimenom ( brojem značke )
a nitko od takvih ne izlaže svoju guzu bijesu javnosti.

No ako nema druge nego se upuštati u sudske procedure bez profesionalca - zaboravi.


Sve točno.

Viviann kaže:15.03.2010 u 15:48

Lovci, eto, vole prirodu, ma kako to uvrnuto zvučalo nama etičkim vegetarijancima.

Djed mi je bio veterinar i lovac, pa mi je poznata ta psihologija.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 15:51

Vole prirodu na uvrnut način. Normalno bi bilo da pokušavaš ostaviti što manji trag u prirodi i da se držiš ponizno.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 15:53

Sjetila sam se da je moj pok. dida išao jednom s lovcima na otok Vrgadu loviti kuniće. Imao je i pušku u vlasništvu. Prezirala sam ga zbog toga, još kao malo dijete.

Viviann kaže:15.03.2010 u 15:54

Ah, oni ti to drugačije doživljavaju. Ono, čovjek-priroda, zov animalnog, divljina, primordijalni instinkti, preživljavanje....
Ne možeš sporiti da je to dosta 'prirodan' odnos čovjeka i prirode.

Viviann kaže:15.03.2010 u 15:55

A i ovo što humanoid kaže, slažem se s tom tvrdnjom, poštujem ljude koji mogu usmrtiti svoju hranu. To su za mene etični svežderi.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 16:03

Ne sporim da je to prirodan odnos čovjeka i prirode ako se takvo što odnosi na Bušmane npr. Osobno mi se prirodni zakoni gade do srži, ali u ovom slučaju je tolerabilno, jer druge nema.

No kad se "civilizirani" tako ponašaju, nemam razumijevanja. Ipak, treba naciljati nešto živo i oduzeti mu život. A ne ovisiš samo o tome preživljavanja glede. To je stravičan trenutak i uopće ne mogu pojmiti kako to netko može. Ja pazim i na pauke, mrave, dakle kako ubiti neku srnicu, ako ti nije baš o glavu - meni posve neshvatljivo i užasava me.

Viviann kaže:15.03.2010 u 16:05

Pa i meni.
Ali gle, nisu svi poput nas. Ima ljudi koji su takvi, predatori, ostalo im to kao neki atavizam.

Viviann kaže:15.03.2010 u 16:07

Kao kad bi mačka razmišljala o tome kako je neki mišić sladak...Ne je.. ju, ne samo da ga udavi, nego se i igra njegovim lešom.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 16:07

Ima nešto u tome zastrašujuće - nesvijest da od nečega prekrasnog radiš mrtvu stvar - gadnu... brrrrrr :eek:

Viviann kaže:15.03.2010 u 16:09

A kajjaznam, tako priroda funkcionira. Ritam izmjene živog i mrtvog je dinamičan i nepredvidljiv, a ponekad je i u našim rukama, a to je vrlo uzbuđujuće.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 16:12

Bljaaaaaak. Inače mrzim i mačketine što ubijaju ptičice, iako ih hranimo, no opet s obzirom da su mačke, moram im oprostiti.

Ali sam zato za sustavno steriliziranje mačaka, kao invazivne vrste. Naravno, iako su invazivna vrsta apsolutno sam protiv da ih se truje i odstreljava. Sterilizacija je temelj civiliziranog suživota životinja i ljudi.

Viviann kaže:15.03.2010 u 16:14

Eto, ja sam načelno protiv sterilizacije, mislim da je to prilagođavanje životinja ljudskim potrebama, a na štetu njihovih prirodnih potreba i nagona.
Onak, ne čini drugome što ne želiš sebi, a ja ne bih da me netko sterilizira.

No, odnosi kućnih ljubimaca sa ljudima su odavno prešli u patologiju i tak....Ali meni je to još odvratnije od ovih prirodnih stvari.

Zapravo, ne znam što mi je odvratnije od tog dvoje. Sve mi je odvratno.

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 16:15

Veg-et-ari-anac : na jeziku Mohikanaca - loš lovac.

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 17:03

http://www.prijatelji-zivotinja.hr/index.hr.php?id=1680

Kaznena prijava u Sisku.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:05

Eto, ja sam načelno protiv sterilizacije, mislim da je to prilagođavanje životinja ljudskim potrebama, a na štetu njihovih prirodnih potreba i nagona.


Svakako jest recimo prilagođavanje ljudskim potrebama, ali ja više volim reći temelj civiliziranog suživota, jer je i npr mačja potreba da ne bude odstreljena ili otrovana što će se neminovno desiti ako ih je previše.

Inače sterilizacija nije greda što se tiče kvalitete života mačaka, pasa i dr. - dapače mogu svoj život živjeti punije posvećujući se drugim zanimljivijim stvarima kao što je istraživanje okoline, nakon što ne robuju nagonu koji ih često dođe glave.

Templar Kay, loš lovac = dobar ratar, hopefully. Što znači ingeniozni izumitelj raznih stvari poput navodnjavanja, obrade zemlje, hranjenja biljki, kombiniranja istih...

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:07

Fala k !!!!!

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:07

Dabogda poso izgubio i bio kruha gladan taj Bugarin!

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 17:14

Templar Kay, loš lovac = dobar ratar, hopefully. Što znači ingeniozni izumitelj raznih stvari poput navodnjavanja, obrade zemlje, hranjenja biljki, kombiniranja istih...

Mohikancima ni ratarstvo nije pomoglo - izumrli su. He,he,he

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:14

Hehe, nikad nije na odmet i malo slanja zlih misli i želja...

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 17:17

Vu-do magija ili telekineza?

Viviann kaže:15.03.2010 u 17:18

Inače sterilizacija nije greda što se tiče kvalitete života mačaka, pasa i dr. - dapače mogu svoj život živjeti punije posvećujući se drugim zanimljivijim stvarima kao što je istraživanje okoline, nakon što ne robuju nagonu koji ih često dođe glave.


Pa sad, da meni netko ponudi izbor, celibat ili 'kvalitetan' život, malo bih se zamislila, jelte. )))
To i dalje ostaje nametanje kulture bićima prirode. Iskorištavamo ih, ne za hranu, nego za ispunjenje naših emocionalnih rupa i potreba.

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:22

To i dalje ostaje nametanje kulture bićima prirode. Iskorištavamo ih, ne za hranu, nego za ispunjenje naših emocionalnih rupa i potreba.


Ali to je obostrano u odnosu između čovjeka i ljubimca najdražeg. Iskorištavanje (međusobno) od kojeg svaka strana, u normalnim uvjetima, profitira.

Sterilizacija je inače i dobra za zdravlje, životinje su dugovječne i prestanu pobolijevati. Interes za okolni svijet se ne smanjuje, već obrnuto.

Mohikancima ni ratarstvo nije pomoglo - izumrli su. He,he,he


Oš reć istrebljeni? Ne izumrli, istrebljeni...

CedeVita kaže:15.03.2010 u 17:23

Vu-do magija ili telekineza?


Wishful thinking

Templar Kay kaže:15.03.2010 u 17:25

Oš reć istrebljeni? Ne izumrli, istrebljeni...

Da , od loših lovaca postali lovina.

Viviann kaže:15.03.2010 u 17:26

ja bih radije da ljude netko počne sterilizirati. to bi bilo puno korisnije.

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>