Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!
jagodakolumna

Reklamacije.net video

Najpoznatiji svjetski otkaz

Končar štednjak

kupila sam danas končar štednjak.. ako netko iz končara čita ovo evo par primjedbi.
1. cijenovno je prilično ok
2. nema poklopac (jel to neka filozofija stavit)?
3. ružan je.. u biti nije toliko strašno u globalu koliko su oni gumbi kaj se okreću odurni i fino imaju mjesta do štednjaka u šta se fino može slijevati ulje i ostale nečistoće..
slike koje označavaju koji gumb je za što izgledaju kao da su iz 60ih godina..
energetska klasa B (zašto ne A?)
najveća je primjedba na dizaj i te ružne gumbe koji baš ne ulijevaju povjerenje
ako već pravite štednjake, pa koliko je teško napraviti jedan da malo ljepše izgleda i sa poštenim tipkama?
eh sad. zašto sam ipak kupila končar..
br. 1. cijena
br.2. veličina pećnica (veća od usporedivih modela drugih proizvodača)
br.3. patriotizam

a za ubuduće pogledajte si kako izgledaju pećnice od gorenja, ne morate izmišljati toplu vodu

gorenje nisam kupila jer je ženska u dućanu rekla kako je ljudim pregorila pećnica odmah nakon što su ju kupili a i neka gume je bila odlijepljena na modelu koji sam gledala

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
36 komentara
Dodaj komentar
anka vragolanka kaže:01.08.2008 u 22:16

evo ih,končar štednjaci.. tko vam je dizajn radio da mi je samo znat ;D.. morate ga brzo otpustiti ili mu nabaviti naočale..

anka vragolanka kaže:01.08.2008 u 22:17

http://www.koncar-ka.hr/kuhanje_samostojeci_stednjaci.htm

Andrija kaže:01.08.2008 u 22:28

Danas je u modi taj retro stil ;) Š teta da nije lijepša kada već ima druge prednosti koje si navela. MI HRVATI ;D

nosonja kaže:02.08.2008 u 12:45

je baš je retro stil in. In je moderni retro a ne retro retro. Končarove stvari su baš kao preslika iz juge. Možda ih jugonostalgičari kupuju, tko zna?!

alenka kaže:02.08.2008 u 13:50

Danas je sve retro in. Od obleke, auta, kuća SVE. Tako da uopće ne sumnjam da Končar u skladu s time i dizajnira svoje proizvode.

_neo kaže:03.08.2008 u 18:50

anka, zaboravila si još jednu bitnu stvar.. tvoj štednjak nema predviđeno mjesto za bocu za plin, ali su ugrađene dizne predviđene za plin iz boce, a ne za plin iz gradske mreže.. tako ako hoćeš gradski plin moraš mijenjati dizne.. vjerovali ili ne.. ali istinito 8)

spacemaniac kaže:04.08.2008 u 10:23

Mi imamo Končar štednjak već 30 godina. Rekli smo da kupujemo drugog čim ovaj krepa, ali vrag se ne da :-) Inače ako ti se štednjak ne sviđa, nije on kriv, čemu si ga kupovala onda, ima i drugih na tržištu...

anka_ kaže:04.08.2008 u 11:44

imam i ja štednjak 20 godina (gorenje) kupila sam ovaj prvenstveno zato jer je HRVATSKI.. možda bolje šutiti i kupiti electrolux ili gorenje? a končar nek ide u stečaj.. bože sačuvaj da mi imamo neku proizvodnju u ovoj našoj državi..

zlo_prase kaže:05.08.2008 u 12:37

Ovo nije reklamacija, nego recenzija. Moderatori bi trebali ovo brisati!

majstor martin kaže:06.08.2008 u 07:00

Anka: Sve ima svoju cijenu, pa tako i dizajn i poklopac. Odabrala si jedan od najjeftinijih modela (ako ne i najjeftiniji, nisi napisala njegovu oznaku, na pr. SE5513 P.BL...), Ima ih stotinjak i ne vjerujem da bi ih sve proglasila ružnima. No, bar je cijena lijepa, a nju si i stavila na redni broj 1 pri odluci za kupnju. Btw, kad uspoređuješ neke proizvode (ili bilo što drugo), onda uspoređuj usporedivo. Neo: Još uvijek je više kupaca plinskih štednjaka koji nemaju zemni plin, nego propan-butan (u boci). Ne žive svi u tvojem okružju ... vjerovao ili ne... ali istinito. Btw, a koji to štednjak ima predviđeno mjesto za plinsku bocu? dobri_gujda: Slažem se, ovdje do sada nema ni traga reklamaciji ili povrijeđenom pravu kupca. No, ne treba brisati. Pozdrav svima, majstor martin

anka_ kaže:06.08.2008 u 20:36

nije najjeftiniji nego top of the končar line ;D 3 plina, jedna struja, ovaj crni i gore inox

neo kaže:06.08.2008 u 20:38

moje staro gorenje. electrolux.. itd.. meni osobno je prilično logično da ako su sapnice za plin iz boce da štednjak ima i mjesto za bocu.. i obrnuto..

majstor martin kaže:06.08.2008 u 20:59

anka, iako nisi napisala model, ne vjerujem da je top of... No, o ukusima se ne raspravlja, a cijena ti je bila OK. Btw, B klasa odnosi se na energetsku učinkovitost (ili ako baš hoćeš na štedljivost) i posve je OK (solidno zelena). neo, štednjaci nemaju mjesto za bocu, nego se postavlja u ormarić i sl. Š tednjaci rade se u pravilu u tri standardne širine (50, 55 i 60 cm), a kako je riječ o samostojećim, odnosno integralnim aparatima s pećnicom, vjeruj mi da nema slobodnog prostora u kućištu za plinsku bocu. Pozdrav svima i ne trošite vrijeme na stvari koje nisu reklamacije. Bar ne ovdje ;) Uzgred, koliko pratim ovaj portal, čini mi se kako samo Končar reagira na reklamacije (ili recenzije)... ;) majstor martin

portal kaže:08.08.2008 u 09:00

nije samo končar...

ray sefo kaže:25.08.2008 u 13:26

majstore martine, zanimljivo kako je končareva poslovna politika očito braniti proizvod takav kakav je i na koji ljudi imaju zamjerke, a ne daj bože malo poboljšati proizvod pa da ljudi više nemaju zamjerki.. žena je kupila končarev štednjak iako je bila svjesna njegovih mana samo zato što je končar hrvatski i onda vi ovdje dođete i maltene joj kažete da šuti i bude zadovoljna.. sumnjam da će kupovati perilicu za suđe končar sljedeći put.. btw. ako vi govorite u ime končara, onda je red da se tako i predstavite a ne kao neka sveznajuća baka barica, štef mehaničar ili šta ja već znam.. p.s. šta je to bogati top of končar? ;D ja na toj web stranici nisam vidio ništa što bi odgovaralo to m opisu 8)

ja sma kupio končar štednjak prije 4,5 godine. jedan od ovih sa linka http://www.koncar-ka.hr/kuhanj...dnjaci.htm i istinabog, ružan je ko pas. fakat izgled akao da sam ga naslijedio od bake. al, sta mogu. lokal patriotizam mi nije dozvolio da kupim neki zanussi, gorenje ili tak nesto. mislim si, radje da neki stari tetak koji ima jos 5 godina do penzije u koncaru ima posao, nego da ja gledam neki izbrijani dizajn zanussi stednjaka. jer mene taj dizajn tak i tak ne cini posebno sretnim. ali, sto se ovih gumba tice, to ste dobro primjetili. nakon 3 godine, pootpadli. al opet. kog briga. nije da su pukli ili tako nesto. samo ispadaju sa svog mjesta. i opet, nista strasno. opet ima posao neki traljavi i los tetak koji je odlucio da ih se slabim ljepilom pricvrsti za drzac, radje nego osmislio neki princip sa navojem ili nekim seraficem. nadalje, lampice za pecnicu se same pale. ne upali se i pecnica, nego samo lampice. malo taj prekidac ne radi dobro. pa ga treba malo zesce pritagnut i okrenut da bi se pogasile. al nije li to draz hrvatskog proizvoda. nece te on ubit ili tako nesto. po tome je bolji od dalekoistocnih. samo nece bas raditi sve sto bi trebao i kako bi trebao. jedina zamjerka svemu tome je to sto sam ga kupio u ipercoopu, a ne u nekoj HR prodavaonici. jer u ipercoopu je ipak bio 20% jeftiniji nego drugdje :'(

Majstor Martin kaže:30.08.2008 u 01:24

Ray sefo, čitaj pažljivije - u uvodnom postu nije riječ o reklamaciji ni o Končarevoj poslovnoj politici. Niti ju ja službeno branim. A reagiram neslužbeno (i ne samo kad je u pitanju Končar). ;D To je moje pravo, kao što je i tvoje da misliš što hoćeš i o čemu god hoćeš. A kad budem posve [/i] službeno [/i] pisao onda ću se i potpisati. Pozdrav tebi, baki barici i štefu mehaničaru.

luciogracia kaže:30.08.2008 u 09:01

Mislim da svi vi patite od kompleksa domaće robe. Padne gumb nakon tri godine (wow!) i odmah vidi ti naše robe! Ajmo biti realni pa se podsjetiti koliko smo stvari u zadnjih 5 godina kupili od japanaca, švaba, talijana, skandinavaca koje su valjale niš (ja imam auto i barem 3 mobitela). I je li itko rekao vidi ti te japance, francuze, nijemce, talijane? Nije! Toliko smo jadni da kada kupimo strani auto s greškom ne krivimo strance nego naše domaće servisere i uvoznike. Končar je zakon! I ne treba ga se kupovati zbog domoljublja nego zbog kvalitete jer nije ništa manje kvalitetan od tamo nekih šveđana, nijemaca i ostalih.

luciogracia kaže:30.08.2008 u 09:02

Btw. meni se osobno sviđa dizajn štednjaka koji izgleda kao da je od moje bake jer je moja baka prilično dobro kuhala ;)

glumac kaže:21.09.2008 u 23:34

majstor martin, ti si najveci bezveznjak koji postoji.... na onoj svojoj emisiji govoris takve gluposti da je to nevjerojatno, ja uopce neznam tko to slusa.... inace, majstor martin radi u koncaru, zato ga hvali....

Majstor Martin kaže:22.09.2008 u 18:51

Je, glumac, istina je. Nemam baš nikavu vezu nigdje A sluša tko hoće, već sedam godina ;D I radim u Končaru, ne tajim ;) Samo ne znam gdje ga nahvalih :o Btw, fala ti na reklami

sinergy kaže:22.09.2008 u 19:43

ma joj daj gospodo i dame, pa mozda je oncar ruzan al su mu dijelovi najjeftiniji i zahvaljujuci tome jos se sjecate stednjaka vasih baka pa vas ime asocira na starost. kaj je je svatko bira za svoju lovu kaj zeli kupiti a koncar nije najmoderniji ali je best buy sto se odrzavanja tice ;) pozz

Varaždinec kaže:23.09.2008 u 09:08

Nikad nebi kupoval nešto od končara, naprosto mi ne uljevaju bas povjerenja u svoje proizvode. a što se tiče cijene, postoji jedna uzrečica: "presiromašan sam da bih kupovao jeftino."

Majstor Martin kaže:23.09.2008 u 09:37

OK, neka kupi tko što hoće, fala bogu pa možemo birati. Ali, smisao ovog portala su reklamacije, a ne tko bi što bi. Ni sam uvodni post nije pritužba na povrijeđena prava kupca. Pozdrav i borite se za svoja prava kad smatrate da su povrijeđena, a ovaj topic bilo bi najbolje zaključati takav kakav je.

Males kaže:30.09.2008 u 14:23

Anka, ma šališ se. Nešto kupiš i onda prigovaraš na to. Pa zašto si ga kupila, zanima me? Imaš stotine proizvođača istih stvari i daziajna što ti srce želi a ti kupiš nešto i govoriš kako je ružno. Nema mi to smisla. Kao da te je netko tjerao da kupiš nešt špta ti se ne sviđa!!

dalma kaže:02.10.2008 u 17:15

Samo jedno pitanje, zašto si ga uopće kupovala ako ti se ne sviđa?

Suzana kaže:05.05.2009 u 12:10

E da... Imam Končarov štednjak nekoliko godina...znakovitog imena "Moj prijatelj Tom" . Vrlo je malo korišten, specijalno pećnica i šta se dogodi: neki dan, ujutro za vikend prsne, doslovce eksplodira staklo na pećnici!!!!! Rasipalo se u milijun komada ...ni komadić nije ostao na vratima!! > Dakle, da spriječim nepotrebne komentare: ne, ništa nije pečeno u pećnici više od 3 tjedna, ništa nije kuhano na njemu s obzirom da se to dogodilo u 7 ujutro kad spavamo vikendom, nije bilo nikakve recke ili udaraca na njemu niti extra temperaturnih razlika - nikakvih oštećenja. Čisto kao novo i onda se tako nešto dogodi!! :'( Dakle, što i kako!? sad je štednjak na istom mjestu, glupavog izgleda bez stakla...i samo si mislim što bi bilo da se netko našao ispred njega > :'(!!??? Dakle, dragi končarevci...priuštili ste mi ogromno razočaranje, veliki šok i strah! Tako da pazite, i to je moguće iako nikada nisam čula za ništa slično da se ikome dogodilo!!!

Majstor Martin kaže:05.05.2009 u 13:54

Suzana, žao mi je što si se prepala, ali staklo pećnice može prsnuti na bilo kojem štednjaku bilo kojeg proizvođača, reklo bi se "samo od sebe". To je tzv. kaljeno staklo, a ako se iz bilo kojeg razloga slomi, onda se MORA rasprsnuti u vrlo sitne komadiće, baš zato da se izbjegnu ozljede ako je netko u blizini (slično kao i staklo automobilskog vjetrobrana). I događa se. Uzgred, ni Končar ni Gorenje, Electrolux, Bosch... ne proizvode sami stakla za pećnice, nego ih kupuju od proizvođača stakla (često od istih). A ni "Tom" nije baš star tek "nekoliko" nego dvadeset (ili čak više) godina. Obrati se najbližem servisu (ako si u Zagrebu onda na 3079 197 ili 3079 198, a ako nisi, onda ću ti dati br. tel. od najbližeg ovlaštenog servisa) pa će štednjak opet izgledati i raditi OK. Pozdrav, KONČAR-KUĆANSKI APARATI Mladen Martinjak Rukovoditelj servisa

Suzana kaže:05.05.2009 u 21:06

Pa nije star dvadesetak godina...kupljen je 2001. a i moja upotreba pećnice nije bogznakaj! Da, čudno je to. Ipak, zanima me zašto se to događa bez obzira ko je proizvođač? Hvala na brojevima. Pozdrav

Majstor Martin kaže:06.05.2009 u 09:04

Razloga za pucanje kaljenog stakla može biti mnogo, a uglavnom se svi svode na popuštanje prenapregnute kristalne strukture tako obrađenog stakla. Koje je pak tako obrađeno baš zato da se nitko ne ozlijedi ako se slomi. Staklo za ovaj model Končarevog štednjaka stoji cca 100,00 kn (s PDV). Pozdrav, Majstor Martin

nadi kaže:03.09.2009 u 10:53

Pozdrav tzv. Majstoru Martinu...vidi se da ste prosli tecaj komunikacije sa ljudima, nastojite smanjiti tenzije, ali izgleda da je kolicina reklamacija tolika da ne uspijevate u potpunosti. Svjesni ste i sami da u koncaru trebate otklanjati UZROKE (estetika je manje vazna), pa ce i posljedice biti manje...nama kod kupnje trebaju zdravi proizvodi. Morate znati da za los proizvod morate imati dobar servis i strucne, skolovane ljude koji ce kvar znati otkloniti. Praksa pokazuje suprotno. Nakon naganjanja sa koncarom i vama...nismo se daleko pomaknuli...vise sam potrosila telefona i zivaca nego sto je kostao proizvod, al nisam vam htjela dati gusta. Sva sreca sto je drzavni inspektorat odradio svoje po propisu...koncar (namjerno malim) NIKAD VISE!!!

Majstor Martin kaže:08.09.2009 u 15:30

nadi, svaka čast državnom inspektoratu i još više propisima, ali obmanjujete čitatelje ovog portala. Naime, znao bih da za bilo koji slučaj opravadne reklamacije kojim bi se bavilo bilo koje službeno tijelo u RH a naročito kad bi "državni inspektorat odradio svoje po propisu". Također je vrlo nejasno što bi trebali biti "zdravi proizvodi". A "dobar servis i stručne ljude koji će kvar znati otkloniti" imamo. Savršeni nismo, ali ulažemo mnogo napora i vremena kako bi bili bolji. No, nadam se da je tema zaključena, a ako imate konkretnu reklamaciju, a ne objede bez ikakvih argumenata i činjenica, onda to i napišite. Jer ako smo nešto zgriješili bar ćemo imati priliku za ispriku i pokušaj ispravljanja greške. Ovako ste s visoka i vrlo mutno ocrnili našu tvrtku, proizvode i servisere. I sve iz "gušta", zar ne.

Žac kaže:09.10.2009 u 23:52

Slažem se sa luciograciom,svaka čast!mogao bi o stranim TOP proizvodima napisat svašta i puno nezadovoljstva.dijelim mišljenje da je končar poprilično dobar,možda je dizajn malo zastario ali može se i kod njih nači malo moderniji štih.moja sestra se vratila na končar pečnicu nakon nekog poznatog stranca i jako je zadovoljna,osobno mi se i dizajn sviđa,neko crno blještavo staklo.ja imam jako negativnih iskustva sa gorenje pečnicom,a i hladnjakom,tako da mislim da ču se vratit na končar

Skaki-Bg kaže:06.11.2009 u 18:38

Posle dve godine upotrebe ispucalo mi je dno rerne na Koncarovom stednjaku tip SV6022GPNF .CS7. Stednjak sam platila 300 eura, za popravku mi treba 100 eura.Molim majstora Martina za pomoc!

Majstor Martin kaže:10.11.2009 u 22:28

Skaki, moguće je popucao emajl. Događa se. Logiraj se na www.­koncar-­ka.­hr i traži kontakt - dobit ću upit i odgovoriti, pa ćemo nači povoljno rješenje. Pozdrav svima, majstor martin

dasilva kaže:29.11.2009 u 17:57

Pozdrav svima-evo i meni se upravo danas desio slučaj pucanja stakla pečnice dok se u njoj pripremao ručak ,koji je naravno uništen(pečena slavonska kobasica sa vratom i krompirom).I tako prsne staklo kao bomba i ima ga svuda a tako i u ručku koji sam morao baciti. Hvala bogu niko nije ozlijeđen. Sada problem-gdje nabaviti staklo,peć je Konćar stara 20 g. i do sada radila bezprijekorno.

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>