Ulaz za korisnike

Unesite reklamaciju

Pretrazi!

Reklamacije.net video

Najpoznatiji svjetski otkaz

KBC eletronic-pioneer

Naime radi se o ovlaštenom servisu za Pioneer koji je sve samo ne servis. Prijatelj im je dostavio Pioneerov-u multimediju za automobil na servis pošto se cd nije dao vaditi van iz uredaja i grebala se maskica pri otvaranju display-a. Autoradio im je dostavljen 19.11 2008, a oni ga nisu bili u stanju popraviti do prošlog tjedna te je prošlo oko 70 dana od popravka. Kada smo otišli vidjeti tamo što je više sa multimedijom, oni su rekli da je gotova, ali da "samo" nema prednje maske. Ne znam kako nekome može biti gotov uredaj na kojemu fali kompletan dio. Prijatelj naravno nije htio uzeti radio te je rekao da želi novi uredaj, na što ima i pravo, kako piše u garantnom listu. Oni su rekli da to nije do njih i da odemo sa izvješćem, koje su oni napisali, u Hg-Spot gdje je kupljen uredaj pa da vidimo što će oni reći. Tako smo i napravili drugi dan te su nam tamo rekli da nema problema što se tiče zamjene uredaja jer na to definitvno imamo pravo, ali da moramo otići u KBZ po potvrdu da multimedija nije popravljena u servisnom roku kako bi nam mogli izdati novi uredaj ili vratiti novac. Nakon toga se prijatelj vratio u KBZ da mu izdaju potvrdu, kada ono vidi čuda, medija je popravljena Od jednom je došao dio prednje maske za koji su rekli dan prije da treba čekati 3 do 4 tjedna. Dok je prijatelj raspravljao s njima mu je zapao za oko panel gdje im stoje sve multimedije koje imaju u prodaji i primijetio da njegov model, koji je jučer bio medu njima fali. To im je i napomenuo, ali oni su se stalno držali priče da je dio baš danas stigao. Rekli su mu da se ima pravo žaliti, ali da vjerojatno neće ništa postići i prijatelj je na žalost preuzeo radio jer mu je već bilo svega dosta.
Pa onda recite vi meni kakav je to ovlašteni servis i to ne samo za Pioneer, nego za dosta auto i HiFi akustike, gdje ti garancija služi samo čisto forme radi?!

Pitaj Tvinx Pitaj Tvinx
Autor: Mark
28 komentara
Dodaj komentar
kriza kaže:05.02.2009 u 07:17

Čisti balkanekspress :'(

herc kaže:05.02.2009 u 10:04

Kaj im nije rok 45 dana? Zašto nije tražio novi i ćao dječaci?

Mark kaže:05.02.2009 u 15:26

Tražio je, u tome i je poanta, ali su se oni samo ograđivali na 100 načina. Mogao je dobiti novi da je poslao recimo dopis u Pioneer ili se žalio "Društvu za zaštitu potrošača" , ali mu je jednostavno bilo svega dosta pa je odustao ...

king of jungla kaže:05.02.2009 u 15:49

Je uopće pitao za novi? Ja se ne bi micao dok ne daju novi

Mark kaže:05.02.2009 u 19:29

Naravno da je pitao, ali njih ne dira ni 5%, i ja bi se bome navlačio s kim god treba za nešto na što imam pravo, ali on je jednostavno izgubio volju. Najžalosnije je što kod nas za sve na što imaš pravo, moraš ići zaobilaznim putem, a rijetko kada regularnim ;)

king of jungla kaže:05.02.2009 u 19:44

A što mu suvislo mogu odgovoriti kada on kaže da lijepo piše u papirima da je rok 45 dana? Ja bi polupao i sebe i njih ;D

klo kaže:12.02.2009 u 09:59

to je nažalost i jedini servis za pionner u hrvatskoj i tako se ponašaju, jako su bezobrazni kolko sam slao uređaja njima na servis i koliko su mi naplatili stalno to je katastrofa rijetko kad su uvažavali mi garanciju.....

deejay kaže:06.03.2009 u 14:23

e, viš, a ja s njima imam suptotno, sasvim, ma i ivše nego pozitivno iskustvo, naime kaj - crko mi Piov DVDrec od 4,5k kn, a unutar garantnog roka od 2 godine sam nisam, nažalost, imao više nikakve papire, ni račun ni jamstvo... veli tam mladja cura, i to odma da kažem vrlo profi i ljubazna, da nema frke, nazvaće ona dućkas di je kupljen i tražit kopiju izdanog računa, sam se ja moram sjetit kad je točno kupljen. kad sam joj rekao (a btw. kupio ga je stari za svadbeni poklon meni i ženi i to na amex), ona ni 5 ni 6, mrtva ladna nazvala, ovi poslali kopiju na faks, ova mi onda izdala novu garanciju s istim datumom kupovine, ja dao uređaj i za 10-ak dana (jebga, možda je i 2 ili 3 tjedna, ne sjećam se više ;) ) došo po njega i ne platih ni lipe!! još kaj sam na savici pa mi je bilo i blizu.. anyway, dao curi 2 banke za kafu, reko svaka čast za odnos jer realno bi mi malo di tako izašli ususret i sretan ošo mado btw. kum (fiškal) mi naknadno reče da ne znam po kojem zakonu (čini mi se o zaštiti potrošača) niti nisam dužan ko kupac zadržati papire pod muß, a opet ostvarujem prava iz garancije anyhow, tj. ziher u slučaju gubitka papira - a TO JE ONDA BAŠ  TO, MOJ SLUČAJ. samo ko se još takvog odnosa u ovoj državi drži...na prste jedne ruke ih pobrojat! koma. :P

deejay kaže:06.03.2009 u 14:25

da, inače je bil kupljen u 11/06 u Helikopu u Martićevoj u ZG

boyo kaže:06.03.2009 u 16:45

Mi poravljamo uređaje po uvijetima koje određuje uvoznik. Dijelovi također dolaze od uvoznika sa skladišta za Euopu u Belgiji. Ukoliko nešto nije priznato u garanciju to je odredio Uvoznik a ne mi (nismo Mi izmislili garantne uvjete). Znaći kad Mi nešto popravimo netko to mora platiti. Ako onaj tko je to uvezao prodao i zaradio na tome ne želi onda se kupac može požaliti NJIMA, a ne servisu. Svi polomljeni dijelovi za dotični uređaj su naručeni istodobno, ali pošto nitko u Europi to još nikada nije uspio strgati, plastični okvir se čekao da se proizvede u Kini, pa dođe u Japan, pa u Belgiju, pa onda nama... Da smo pitali uvoznika da li bi priznao garanciju za vaš uređaj, vjerujte da nebi. Dijelovi su mehanički slomljeni, upotrebom sile, nepravilnim rukovanjem... Sami od sebe se ne mogu niti su se mogli slomiti. Sama konstrukcija uređaja onemogučuje lomljnje tih dijelova (osim uporabom sile). ZAKLJUČAK: - u roku 3 dana samo konstatirali grešku - naručili sve potrebne dijelove - priznali garanciju "na svoju ruku", za potrgane stvari - isti dan, čim je došao koji od djelova smo ga zamjenili I SAD SMO MI KRIVI ZA NEŠ TO? Molim sve pametnjakoviće da mi objasne što smo mi to trebali učiniti, a nismo? Točno je da u garanciji stoji da se nepopravljeni uređaj mjenja nakon 45 dana, ali ne mijenjamo ga mi, jer mi uređaj nismo proizveli, uvezli ili prodali. Svakodnevno nas opsjedaju nezadovoljnici, tipa, ne priznaju pod garanciju... Ponovno napominjem, MI SAMO SERVISIRAMO UREĐAJE ZA NEKOGA I PO UVJETIMA KOJE JE NETKO ODREDIO. VAMA je uvijek kriv: 1. Čovjek koji vam je stavi kaznu za parkiranje na šajbu? 2. Kriv je Kinez, jer se kišobran koji je on napravio slomio? 3. Krivi su Slovenci kaj nismo u Europi? NE: 1. Kriv je Zagreb Holding koji Vam nije osigurao dovoljno parkirnih mjesta koje ste platili kupnjom stana... 2. Kriv je Hrvat koji je kupio loš kišobran od Kineza, a susjedni kinez za 0.3$ skuplje proizvodi neuništivi kišobran. 3. Kriva je Vlada koja nas savršeno zstupa u svijetu, i svi Vi koji krivce tražite na krivim mjestima. Najlakše je vrijeđati servisera, čovjeka za naplatu parkiranja, Kineza...

Deda kaže:08.03.2009 u 23:33

Steta sto se ljudi ne informiraju dovoljno prije nego pisu ovakve pi...rije, na kraju shvate kolko blesavi ispadnu. Najlakse je samo uperiti prstom.

Deda kaže:08.03.2009 u 23:33

Steta sto se ljudi ne informiraju dovoljno prije nego pisu ovakve pi...rije, na kraju shvate kolko blesavi ispadnu. Najlakse je samo uperiti prstom.

Mark kaže:20.05.2009 u 08:13

2 boyo: Tu nitko ne vrijeđa servisera jer serviser nije tu da komunicira s kupcima i dogovara administrativne poslove. Ja samo kažem koje neugodno iskustvo je imao kolega i njega ne zanima tko je odgovoran za to tj. kada ga je i zanimalo dotična gospođa nije željela sići dolje tako da je nepotrebno očito to komentirati. Grebanje maskice je nastalo fizičkim oštećenjem, DA jer je pukao zupčanik te sukladno tome je zapinjala maska prilikom otvaranja uređaja za limić koji se nalazi dolje kod zupčanika te je iskočio prilikom njegovog pucanja. U ostalom zašto se onda nije napomenulo da pretpostavljate kako je oštećenje maskice nastalo fizičkim učinkom, kada je kolega zvao po ne znam koliko puta i dolazio tamo?! Mislim da bi vam bez problema razjasnio problem. I da moguće je da se izgrebe pri otvaranju bez problema ako dođe do greške kod samog uređaja, a vi bi to kao serviser trebali znati prepoznati. Da ne ponavljam kako samo dok sam ja došao prvi puta tamo smo čekali jedno 20min(bez pretjerivanja) jer se nitko nije niti udostojio doći dolje. Glavno da se vi uvijek osjećate povrijeđeni i znam da imate gro ljudi koji su stvarno naporni i progurali bi svašta pod garanciju. No, prva i osnovna stvar svakog poslovanja je da je "kupac uvijek u pravu" , a vi još niste došli niti do one o uspostavljanju komunikacije. Samo ću reći da imate velike sreće što ste jedini ovlašteni za Pioneer i još neke uređaje u Zg-u jer bi Vam u suprotnom promet bio žalostan ili nikakav, pošto i sada nije baš nešto. 2 Deda: Š teta što niste uopće informirani o slučaju pa ste lijepo opisali sami sebe u svojoj tvrdnji i skočili si u usta ;)

trust kaže:04.06.2009 u 06:34

Ja sam čuo da svi imaju problema s tim KBZ-om. Nisu krivi serviseri već direktori i uprava. Sva sreća da nisu jedini za ugradnju muzike i alarma.

landy kaže:29.06.2009 u 13:27

lipo to što ste napisali "KBZ electronic" jad i bijeda" prevedite na engleski, http://www.rjecnik.net/ i pošaljite mailom tati Pioniru u Japan ili njihovom generalnom predstavniku za Evropu pa če ti oni odgovorit kako bi trebao ići postupak u tvom slučaju ! Sretno !!

ivan5 kaže:02.07.2009 u 10:09

HEHE..imaju oni dosta problema s ljudima u tom kbz-u, dosao ja jednom a tam gazda ljut pizdi psuje pred musterijama, zamisli profesionalnosti..cuo sam da im je firma u banani, ne financijski nego sta se tiče ljudi..moj savjet zaobilazite ga...ma brate mili ima servisa koliko te volja..vozdra

gricko kaže:04.07.2009 u 08:27

to deeyan: evo javljam se sa velikim zakašnjenjem, samo da zahvalim na lijepim riječima i pohvalama jer ja sam ta mlada dama koja vam je izašla u susret, i osigurala vam garanciju...ali očito to nije bilo dovoljno profesionalno i neljubazno od mene pa su mi fino direktor i direktorica dali otkaz koji nisam zaslužila, ali tako je to u privatnim firmama, najlakse je vjerovati jadnicima koji će te prije ili kasnije napustiti i pritom popljuvati..ali neka im je sretno ...bar dok sam ja tamo radila nije bilo ovakvih zalbi na mene..

deejay kaže:06.07.2009 u 10:27

e pa prestrašno, ne vjerujem!! takvoj zaposlenici dat otkaz??? (ne)ljudi stvarno mozga, ojećaja ni sluha nemaju, al kaj ćeš-"naša posla", tako je to, nažalost, većinom u ovoj jadnoj zemljici... @gricko - a vama, mlada damo, svu sreću u pronalasku novog, boljeg, ma najboljeg i najtrajnijeg posla želim i još jednom kapa dolje na pristupu! ;)

uprava kaže:10.07.2009 u 12:42

Tvrdnja da dotična gospođa nije željela sići nije točna, jer sam sišla dolje razgovarala sa Vama i Vašim prijeteljem, te pokušala objasniti da Vam mi ne možemo zamjeniti uređaj za novi je mi smo servis, te da morate otići u dućan gdje ste kupili uređaj i tražiti da Vam oni zamjene za novi. Međutim Vama to nije bilo jasno...tražili ste da Vam mi damo novi urđaj, što nismo bili u mogućnosti. Š to se tiče Vaših optužbi da smo mi izvadili djelove iz našeg izložbenog uređaja, nije točno jer imamo dokumentirano kada su djelovi stigli, možemo Vam dati uvid u fakturu i potvrdu carine, a isto Vam možemo potvrditi i dokumentirati da smo djelove čekali jer ih nisu imali na centralnom skladištu Pioneera za Evropu. Želimo naglasiti da nas bole laži, svim strankama želimo izaći maksimalno moguće u susret, međutim ljudi su uvjek nezadovoljni kada im se nešto pokvari, a naposlijetku smo mi ti na koje istresaju svoje nezadovoljstvo. Još jednom naglašavam u ovom smo slučaju izašli stranki na ruku time da smo kvar prizmali pod jamstvo, premda se mehanička oštećenja ne priznaju, djelove smo naručili sa centralnog skladišta Pioneer, te ih čekali jer ih nisu imali na stanju u Evropi, odmah kada su djelovi stigli popravili smo uređaj. Nismo nikoga spriječavali da uređaj ode zamjeniti za novi, ali u trgovinu gdje je kupljen, jer mi Vam nismo prodali uređaj, pa nismo u mogućnosti vršiti zamjenu istoga.

uprava kaže:10.07.2009 u 12:51

mlada dama dobro zna razlog otkaza, jer upravo su žalbe na njeno ophođenje sa strankama bile glavni razlog otkaza... mi do sada ni jednog dobrog radnika nismo otpustili,a oni koji su dobili otkaz dobili su ga valjanim razlogom.

greengard kaže:10.07.2009 u 13:00

Stari hrvatski jad. Dobije otkaz je ljenčari i hvata zjake a onako usputno vrijeđa klijente i mušterije i kada dobije otkaz cijeli svijet se urotio protiv njega. 95 posto hrvatskih radnika ne bi se moglo zaposliti niti u jednoj firmi u Š vicarskoj.

serviser kaže:10.07.2009 u 15:40

gospodinu deejay bi želio reći da djelatnica koja preuzima zahvale više nije radila, kada je on donio uređaj u servis, uređaj je preuzela druga djelatnica (suradnica koja vodi marketing), te je tog dana bila na ispomoći i koja stvarno zaslužuje pohvale.

deejay kaže:13.07.2009 u 09:59

@greengard Da, kao što i 96% šefova i direktora misli da je popilo svu pamet svijeta pa se bave ljudima (što je lakše) umjesto poslom, organizacijom i aktivnim rješavanjem problema (što treba znati). Ovo je "išlo" općenito i ne "dotikavle" se, iz mog dosadašnjeg iskustva, nikako KBZ-a, s kojim sam, zasad i ne samo na izdvojenom navedenom primjeru, imao samo pozitivna iskustva, što je u ovoj našoj jadnoj zemljici, opet ću reći, i više nego-rijetko. @serviser Meni je kao kupcu, na kraju krajeva, potpuno svejedno jel to bila osoba "A"ili "B", pogotvo iz današnje perspektive "lanjskog snijega" gledano, al "oprostićete" mi i da mi je pomalo smiješno da se, po meni jedna ozbiljna firma, sad "pere" od nečijih možebitnih objeda ovuda i to već čak 3 različite osobe, barem nominalno (nickovima). A osoba "A" ako ipak nije ta za koju se predstavlja, neg se "kiti tuđim perjem"-njoj na dušu. Tužno je bilo ovako ili onako...

Mark kaže:19.07.2009 u 22:31

2 uprava: Oprostite, ali kada sam ja bio s prijateljem tamo niste silazili dolje, nego ste slali onog dečka sa blagajne gore-dolje, kao potrčkalo, koji jadan od neugodnosti nije znao kuda bi gledao, a ni kriv ni dužan... Š to se tiče zamjene uređaja, u Hg Spotu su rekli da oni mogu zamijeniti uređaj bez ikakvih problema, ali da vi trebate dati odobrenje za to koje nam niste naravno dali. Vi koji radite taj posao bi trebali biti dovoljno profesionalni da znate kako ide ta procedura, a ne šetati ljude okolo kao budale. Š to je najgore i dalje tvrdite da nam je dućan trebao zamijeniti robu, a vi niste htjeli dati potvrdu da uređaj nije popravljen u garantnom roku i da ga se zato mijenja, nego je dobvien zapravo samo nalog kada je uređaj zaprimljen na popravak. I da, dobro je prijatelj rekao zadnji put kada je bio kod vas da njega ne zanima koliko ste vi čekali rezervni dio jer je prošao rok poravka i bio je sasvim u pravo pošto na svakom garancijskom listu lijepo sve piše i ne znam čemu onda oni postoje ako se vi ne držite toga. A što se tiče tog fizičkog oštećenja s kojim se stalno pokušavate ograditi, samo bih Vas molio da mi odgovorite na jedno pitanje; Ako Vama na automobilu koji je pod garancijskim rokom ode mašina zato što Vam nisu natočili ulje na redovnom servisu(a platili ste ga naravno)jel Vam samo natoče novo ulje ili Vam promijene i mašinu pod garancijom?! A možda imaju odgovor kao i Vi pa kada Vam promjene mašinu kažu da su Vam time zapravo napravili ogromnu uslugu jer je to nastalo fizičkim oštećenjem...

Deda kaže:21.07.2009 u 17:18

@Mark Radim u KBZu tak da sam vrlo dobro upucen sto je bilo. TI se nisi dobro informirao prije nego sto si pisao gluposti po webu. Da imam olovku i papir sada bi ti nacrto, jer ovako ocito nikada neces shvatiti. Servis - popravlja Uvoznik - Daje jamstvo, placa servise za uredaje za koje jamci, zamjenjuje pokvarene uredaje za nove u odredjenom roku. Dakle zakljucak, ako je isteko rok, opet ne krivis servis jer servis NIJE taj koji ti jamci za taj uredaj. A ova usporedba sa autom i uljem, daj mi objasni kakve to ima veze s icim? Jer mi nismo nista zaboravili i uredaj ti nije crko zbog servisa.

Mark kaže:22.07.2009 u 14:43

@Deda Kao prvo ne radi se o meni nego kolegi koji je bio tamo i da ste pozornije čitali shvatili bi o kome se radi. I nismo se našli na cesti da se obraćamo jedan drugome sa ti, a i stvar je osnovne kulture ;) Da, uvoznik mijenja uređaje, ali očito Vama treba crtati da netko(odnosno servis) prvo treba zaključiti da uređaj ne može biti popravljen u garantnom roku i za to izdati određenu potvrdu. Kako da mi uvoznik zamijeni uređaj ako Vi niste izdali odobrenje za to?! Jel sam ja ovlašten da utvrdim o kakvom se kvaru radi i koliko mi je vremena potrebno za poravak ili Vi? Kolega se obratio na pravo mjesto odnosno u HgSpot gdje je trebao zatražiti zamjenu uređaja, a na Vama je bilo samo da izdate potvrdu koju naravno izdali niste, nego ste kolegu poslali tamo sa papirom s kojim nije mogao ništa. Usporedba autoservisa ima itekakve veze jer maska na radiju nije bila izgrebana utjecajem čovjeka nego kvara na uređaju što je bila i poanta moje usporedbe, a ne da mi je kriv servis za to. Zanimljivo je kako se sada od jednom svi nalazite uvrjeđeni, a u servisu smo čekali sigurno 15min da se netko udostoji uopće sići dolje i obratiti korisniku koji je ušao u dućan. Pa da ja u firmi tako radim već bi odavno mogao staviti ključ u bravu i reći doviđenja. Sreća u nesreći je da ste jedini ovlašteni servis za Pioneer uređaje te Vam to očito još uvijek prolazi... Nevjerojatno je i to kako je Vama još uvijek sasvim normalno izdati čovjeku uređaj bez pokrovnih dijelova i da se još nalazite uvrjeđeni. Iskreno Vam želim sreću u daljnjem poslovanju i nadam se da će Vam se barem malo promijeniti način postupanja prema strankama, ali na žalost ste već mnoge izgubili, a gubiti ćete ih i dalje.

dušebrižnik kaže:28.07.2009 u 11:40

pa šta se vi tud sekirate? pusti ih više u kua s dalnjim raspredanjem, ni da zucne niko iz tog kabezea zaš se ipak nije dala potvrda da taj drek nije popravljen u predviđenom periodu pa da ti to hg šrot zamjeni za novo. hebo takav poso. a i da, nikad nije malfankšn uređaja jer se ide po onoj ak su hiljade njih dobre kak onda nije i tvoj, neg je uvijek valda fraer sam zgrizel maskicu u naletu bijesa > i sad se tu niotkud pojavija :P a ono da postoji i stvar s greškom pa ipak ode u redovnu distribuciju umisto u "kalo-rastur-lom" tog isto izgleda nema jer to je ipak pajonir, jel što bi se reklo. ma ajte ća!

ariel324 kaže:16.09.2009 u 19:54

Ja sam u KBZ došao popraviti slušalice i isto im je trebalo bar 25 minuta da me netko pita što mi treba i još toliko da se dogovore tko će me preuzeti. Da ne govorim da su mi rekli da treba čekati tri tjedna da dođe kabel iz Belgije. Valjda ga šalju golubom pa mu treba toliko iz Belgije... Naravno da im nisam ostavio na servisu

Komentare mogu pisati samo registrirani korisnici.

Ukoliko nemate korisnički račun, registrirajte se (Registracija).

Najbolja banka u Hrvatskoj je?

  • PBZ
  • ZABA
  • RBA
  • Erste
  • Splitska banka
  • HYPO
  • Volksbank
  • Slavonska banka
  • Hrvatska poštanska banka
  • Niti jedna
Pošalji

Nasumične reklamacije

Još nasumičnih reklamacija >>